Hummeltje krijgen ze niet kleinquote:Op zondag 19 april 2015 15:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze koers mist een type Kenny van Hummel
Hummeltje vond helaas de AGR ook geen sodemieter aanquote:Op zondag 19 april 2015 15:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze koers mist een type Kenny van Hummel
En was het leuk?quote:Op zondag 19 april 2015 16:00 schreef gianni61 het volgende:
Zo, 2x langs zien komen. Nu op tv verder kijken
Vrees voor Hummeltje dat hij geen miljoenen op de bank heeft staan...zal wel praatjes voor bedrijven houden enzo.quote:Op zondag 19 april 2015 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat doet Hummeltje tegenwoordig? Rentenieren?
wel leuk om te zien hoe sommige achterblijvers geholpen worden als er geen camera in de buurt isquote:
Denk het ook niet nee.quote:Op zondag 19 april 2015 16:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees voor Hummeltje dat hij geen miljoenen op de bank heeft staan...zal wel praatjes voor bedrijven houden enzo.
En toch zou ik wel willen weten wat er gebeurt als die auto ff op de rem trapt.quote:Op zondag 19 april 2015 15:59 schreef marcodej het volgende:
Ik ben na de Eyserbosweg eens een keer verdwaald. Kwam ik op een gegeven moment weer voor de Eyserbosweg uit.
Toen deed ik als Ricco:
magazijnmedewerker ofzoquote:Op zondag 19 april 2015 16:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees voor Hummeltje dat hij geen miljoenen op de bank heeft staan...zal wel praatjes voor bedrijven houden enzo.
Ja, Mart was 12 seconden stil.quote:Op zondag 19 april 2015 16:02 schreef Evertjan het volgende:
Zijn we al bij het kasteel van de Neel geweest?
en GEsink die er dan 500 meter voorrijdtquote:Op zondag 19 april 2015 16:04 schreef Evertjan het volgende:
Kan Nibali alvast wennen aan Keldergod voor straks in de tour
Zie ze beiden 8e/9e/10e worden...quote:Op zondag 19 april 2015 16:04 schreef Evertjan het volgende:
Kan Nibali alvast wennen aan Keldergod voor straks in de tour
Veel WT punten voor LJ in dat gevalquote:
Kelderman zit lachend in het wiel van de Tour winnaar.quote:
volgend jaar zijn de rollen omgedraaidquote:Op zondag 19 april 2015 16:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kelderman zit lachend in het wiel van de Tour winnaar.
Ducrot had het wel goed gemeld.quote:Op zondag 19 april 2015 16:07 schreef TheArt het volgende:
Zucht. Hebben ze Simon Clarke nou al eens ontdekt bij de NOS?
Nog een grote groep met veel knechten, dan schiet het niet op he.quote:
A la Mattan naar voren rijden die handel jaquote:Op zondag 19 april 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen we een motor voor Wilco neerzetten?
joris van de berg is al onderwegquote:Op zondag 19 april 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen we een motor voor Wilco neerzetten?
quote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Ericr het volgende:
Maar wel in beeld door die manoeuvre. Tactisch masterplan Droomplan van lotto jumbo
Dit gaat we nog jarenlang zien in jaaroverzichten. #slimmasterplanquote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Ericr het volgende:
Maar wel in beeld door die manoeuvre. Tactisch masterplan van lotto jumbo
als martijn het zegt is het waarquote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tanner is bij Rabobank begonnen als prof. Dat wist u niet, vooral omdat het niet klopt.
Nico is vergeten hop hop hop te zeggen.quote:Op zondag 19 april 2015 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Veeg teken dat Wilco dat gat niet in 1 keer dicht poeft.
Come aan he!quote:Op zondag 19 april 2015 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nico is vergeten hop hop hop te zeggen.
Leo van Vliet heeft geen matrixborden neergezet?quote:Op zondag 19 april 2015 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nico is vergeten hop hop hop te zeggen.
Leo staat pas op de top van de Cauberg natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2015 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Leo van Vliet heeft geen matrixborden neergezet?
Reinbertquote:Op zondag 19 april 2015 16:13 schreef Evertjan het volgende:
nederland mist een type Remmert Wielinga
Leo zit toch in de rode Skoda Superb?quote:Op zondag 19 april 2015 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leo staat pas op de top van de Cauberg natuurlijk.
Levensgevaarlijk zo'n smalle weg.quote:Op zondag 19 april 2015 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Altijd tricky, in een klein groepje rijden met veel overzicht.
ik was blindquote:
Onzin!quote:Op zondag 19 april 2015 16:15 schreef Steentje7 het volgende:
Erbarmelijke commentaar op nos. Sporza pakken beter!
kan wel vast hebben gezeten door die val, er nietlangs kunnenquote:
Geluld over een paar jaar zit Joris definitief op de plek van Mart.quote:Op zondag 19 april 2015 16:15 schreef Steentje7 het volgende:
Erbarmelijke commentaar op nos. Sporza pakken beter!
Dan kijkt er niemand meer naar de NOS.quote:Op zondag 19 april 2015 16:17 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Geluld over een paar jaar zit Joris definitief op de plek van Mart.
alsof het im belgie fijn rijden isquote:Op zondag 19 april 2015 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Belgen weer met hun jaarlijkse afgeven op de Nederlandse verkeerssituaties, moteurs etc.
En terecht!quote:Op zondag 19 april 2015 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Belgen weer met hun jaarlijkse afgeven op de Nederlandse verkeerssituaties, moteurs etc.
Vooral opletten voor wagens van Shimano.quote:
Daar is het de laatste jaren niet beter. Ook vaak auto's op het parcours, rotondes, paaltjes, enz.quote:
Ach in België wordt Tom Boonen altijd in een zetel naar de kop gereden door de plaatselijke brigadierquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef Sked het volgende:
Ze moeten een beetje doorfietsen zodat ze finishen voor 17.00
Anders moeten ze F1 maar met 10 minuten uitstellen.quote:Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef Sked het volgende:
Ze moeten een beetje doorfietsen zodat ze finishen voor 17.00
Veel opties hebben ze ook niet meer. Op Kelderman, Tank en Martens na is iedereen gelost. Wilco heeft zijn kruit al verschoten dus motten ze wel voor Martens gaan.quote:Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik voel een 20e plaats aankomen voor Paultje Martens.
Dit is eigenlijk gewoon t probleem van Lotto dit jaar in n notendopquote:Op zondag 19 april 2015 16:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Veel opties hebben ze ook niet meer. Op Kelderman, Tank en Martens na is iedereen gelost. Wilco heeft zijn kruit al verschoten dus motten ze wel voor Martens gaan.
Kelderman laf noemenquote:Op zondag 19 april 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk winnen de aanvallers, staan al die laffe Nederlandse kopmannen keihard voor aap.
De 5 favorieten hebben nog minimaal 20 knechten tot hun beschikking.quote:Op zondag 19 april 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk winnen de aanvallers, staan al die laffe Nederlandse kopmannen keihard voor aap.
Samuelquote:Op zondag 19 april 2015 16:22 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Meen je dit![]()
Of zit je ons te fukken en is het Samuel
geen 10km regel?quote:Op zondag 19 april 2015 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van 30 naar 13 seconde in 10 seconde??
Toch mooi zijn beste prestatie sinds een jaar.quote:
Scheel, want die rijdt hier nietquote:Op zondag 19 april 2015 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
Zit Kristoff er nu nog zo goed bij of keek ik scheel?
Ik heb er vertrouwen inquote:Op zondag 19 april 2015 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Finish binnen een half uur moet lukken lijkt me?
Graag.quote:Op zondag 19 april 2015 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Finish binnen een half uur moet lukken lijkt me?
Daaromquote:
Uit zijn voorwiel ja.quote:Op zondag 19 april 2015 16:32 schreef Pedroso het volgende:
Mollema zit te chillen achterin het peloton, spaart zijn krachten voor zijn laatste jump op de Cauberg, Fietst ze daar allemaal uit het wiel.
Niet?quote:Op zondag 19 april 2015 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat de koplopers het niet gaan redden
Tsja wat wil je met Leo van Vliet als koersdirecteur. Ik ken weinig mensen die zo dom zijn als hijquote:Op zondag 19 april 2015 16:32 schreef TheArt het volgende:
Die nieuwe laatste lus verneukt de koers nog meer dan dat ie al was.
Dit is gewoon logisch hoor. je kopman is een van de favorieten. Daarnaast ga je niet werken voor nibaliquote:
Hij heeft wel een prima dochterquote:Op zondag 19 april 2015 16:34 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Tsja wat wil je met Leo van Vliet als koersdirecteur. Ik ken weinig mensen die zo dom zijn als hij
Kelderman heeft het land geploegd.quote:Op zondag 19 april 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Verder nog wat spannends gebeurd ? Zal wel niet schat ik in.
renners maken de koersquote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef TheArt het volgende:
Leo van VlietHeeft deze koers helemaal verkloot. Wat een kutkoers is het geworden.
De optocht door Limburg is voorbij, zometeen gaat JRod de Cauberg oppoefen en winnen.quote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef TheArt het volgende:
Leo van VlietHeeft deze koers helemaal verkloot. Wat een kutkoers is het geworden.
Heb je drie minuten geleden al bekend gemaakt. Maar toch bedanktquote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef TheArt het volgende:
Boonen ging met haar toen ze 16 wasquote:Op zondag 19 april 2015 16:36 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar wil ik wel een beschuitje mee eten
quote:Op zondag 19 april 2015 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mollema veilig in het wiel van Schleck, kan niet mis gaan.
fotos zijn ook al 7-8 jaar oudquote:Op zondag 19 april 2015 16:36 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar wil ik wel een beschuitje mee eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |