Is toch niet anders dan andere jaren?quote:Op zondag 19 april 2015 14:37 schreef franklop het volgende:
Op de Belg positief over NL publiek, vooral de opkomst dan
Is toch altijd best veel volk bij de AGR?quote:Op zondag 19 april 2015 14:37 schreef franklop het volgende:
Op de Belg positief over NL publiek, vooral de opkomst dan
Ik was niet sarcastisch, ze waren echt positief, altijd veel volkquote:Op zondag 19 april 2015 14:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is toch altijd best veel volk bij de AGR?
quote:Op zondag 19 april 2015 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Mogen we het D woord niet noemen bij Gerdemann?
Je bent zo scherp als een mes vandaag.quote:Op zondag 19 april 2015 14:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Mart heeft toch al gezegd dat hij uit Duitsland komt?
Ik denk Henao.quote:Op zondag 19 april 2015 14:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke Colombiano vandaag gaat winnen.
Jongens we zitten hier naar schitterende koers te kijken, en dan moet jij weer over zo'n B-sport beginnen.quote:
*G-sportquote:Op zondag 19 april 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongens we zitten hier naar schitterende koers te kijken, en dan moet jij weer over zo'n B-sport beginnen.
In dat elftal van Feyenoord zitten vast geen Drentenaren.quote:Op zondag 19 april 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongens we zitten hier naar schitterende koers te kijken, en dan moet jij weer over zo'n B-sport beginnen.
Volgend jaar weer wel een Kattuker. Dan komt alles goed met Feyenoord.quote:Op zondag 19 april 2015 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In dat elftal van Feyenoord zitten vast geen Drentenaren.
Ik vroeg me af, de AGR moet haast wel jouw favoriete koers zijn. De top drie krijgt immers een Amstel biertje, iets wat jij wel rate, schijnt.quote:Op zondag 19 april 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij 1 uit 5 een hoge waardering vindt, dan wel.quote:Op zondag 19 april 2015 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vroeg me af, de AGR moet haast wel jouw favoriete koers zijn. De top drie krijgt immers een Amstel biertje, iets wat jij wel rate, schijnt.
Dat is toch echt LFW (tenzij Gewiss).quote:Op zondag 19 april 2015 14:49 schreef Falco het volgende:
AGR is trouwens echt de saaiste koers van het seizoen.
Waalse Pijl zegt hallo.quote:Op zondag 19 april 2015 14:49 schreef Falco het volgende:
Zijn al meerdere koersen dit seizoen die daarvoor in aanmerking komenquote:Op zondag 19 april 2015 14:49 schreef Falco het volgende:
WP is nog net iets saaierquote:Op zondag 19 april 2015 14:49 schreef Falco het volgende:
Een-na-saaiste koers dan.quote:
Heb je een livestream link?quote:Op zondag 19 april 2015 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
Ik pleit voor Tro-Bro Léon op de buis ipv AGR.
Een contractquote:Op zondag 19 april 2015 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoeveel jaar loopt dat contract nog met de Cauberg?
quote:Op zondag 19 april 2015 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een contractWerkt dat tegenwoordig zo
Wist niet Valkenburg hiervoor moest betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |