Vanuit mijn appartement is het een klote eind lopen naar de vuilcontainer. Ook nog eens de andere kant op als het parkeerterrein. Net mijn vuilniszak gewisseld (woensdag) en die gaat ruim een week mee.quote:Op zondag 19 april 2015 11:21 schreef Godtje het volgende:
De vuilnis weg gooien. Vrij normaal is dat.
zo ga ik het doenquote:Op zondag 19 april 2015 11:26 schreef Etsu het volgende:
(nog een) Zakje overheen. Als je het begint te ruiken (duurt wel even), dan de vuilniszak meteen wegmieteren.
Dan blijf je lekker in de stank zitten.quote:Op zondag 19 april 2015 11:27 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Vanuit mijn appartement is het een klote eind lopen naar de vuilcontainer. Ook nog eens de andere kant op als het parkeerterrein. Net mijn vuilniszak gewisseld (woensdag) en die gaat ruim een week mee.
Om voor een bakje met een stukje vlees apart te gaan lopen vind ik ook zo wat.
Duurt bij mij altijd wel even voordat ik het ruik hoorquote:
Iets wat je dinsdag koel hebt gezet donderdag al wegflikkerenquote:Op zondag 19 april 2015 11:20 schreef KimJong-un het volgende:
In mijn koelkast staat nog een bakje vlees van dinsdag. Donderdag al besloten dat ik het weg ga gooien maar als ik het in de prullenbak gooi dan heb ik morgen een rottende vlees lucht in mijn huis.
Hoe doen jullie dat?
vlees wat je dinsdag gekocht hebt eet jij donderdag nog rustig op? Terwijl het uit de koeling in de winkel, in je warme auto heeft gestaan, vervolgens in jouw koelkast (die dagelijks een aantal keer open gaat). Owja het was ook niet afgedekt omdat mijn folie op was -_-quote:Op zondag 19 april 2015 11:45 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Iets wat je dinsdag koel hebt gezet donderdag al wegflikkeren.
Je kunt de meeste dingen rustig een paar dagen gekoeld bewaren hoor, zó snel bederft het ook weer niet.
Het ligt eraan hoe lang in je warme auto, maar als dat geen uren zijn, is het geen punt om het twee dagen later nog te eten.quote:Op zondag 19 april 2015 11:47 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
vlees wat je dinsdag gekocht hebt eet jij donderdag nog rustig op? Terwijl het uit de koeling in de winkel, in je warme auto heeft gestaan, vervolgens in jouw koelkast (die dagelijks een aantal keer open gaat). Owja het was ook niet afgedekt omdat mijn folie op was -_-
Weinig weerstand heb jij zegquote:Op zondag 19 april 2015 11:47 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
vlees wat je dinsdag gekocht hebt eet jij donderdag nog rustig op? Terwijl het uit de koeling in de winkel, in je warme auto heeft gestaan, vervolgens in jouw koelkast (die dagelijks een aantal keer open gaat). Owja het was ook niet afgedekt omdat mijn folie op was -_-
Ik doe niet anders ik eet het na een week nog op en als het gekookt of gebakken is nog laterquote:Op zondag 19 april 2015 11:47 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Wanneer komt de vuilniswagen langs?quote:Op zondag 19 april 2015 11:20 schreef KimJong-un het volgende:
In mijn koelkast staat nog een bakje vlees van dinsdag. Donderdag al besloten dat ik het weg ga gooien maar als ik het in de prullenbak gooi dan heb ik morgen een rottende vlees lucht in mijn huis.
Hoe doen jullie dat?
Trouwens mijn complimenten voor de avatar en je nickname.quote:Op zondag 19 april 2015 11:20 schreef KimJong-un het volgende:
Hoe doen jullie dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |