abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152133565
Waar blijven de ervaringen met die Land Rover en de Tesla? :o was het niet zo bijzonder uiteindelijk?
pi_152133898
Ik zit nog even in een restaurant, vanavond komt er wel een verslagje met foto's. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_152134068
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:19 schreef Sarasi het volgende:
Ik zit nog even in een restaurant, vanavond komt er wel een verslagje met foto's. ^O^
Zo van de Tesla naar een restaurant wat een luxe :@ geniet er van.
pi_152135115
Mag ik een week later nog een verslag doen van mijn rit...? ^^
pi_152136250
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DrSnuggle op 29-04-2015 21:19:57 ]
pi_152136268
Tuurlijk! :D

De Tesla. O+ Dit ding is ge-wel-dig. Dat ik 'm letterlijk uit de fabriek mocht rijden was ook wel heel gaaf, overigens. Zooi aan papierwerk moeten tekenen en ik geloof dat ze nu echt alles van me weten daar, maar dat is ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk. Heel leuke fabriek! Ze geven rondleidingen met proefritten, elke medewerker van Tesla is maar met 1 persoon of groep tegelijk bezig (dus je bent nooit je aanspreekpunt kwijt aan die dodo die net binnen is komen lopen met een moeilijke vraag) en ze hadden een minibar in de wachtruimte. :D

De opties zijn eh, talrijk. :') In het dashboard zit in de middenconsole een enorm touchscreen, wat niet 1x niet responsive was (uitzonderlijk, want nagels en de folie zat er zelfs nog op). Daarop kun je een shitload aan dingen instellen. De hoogte van de auto (want what the fuck), navigatie, lane control, of de auto al begint te rijden als je de rem loslaat, sport/neutraal/comfort stand van het stuur... Noem het maar. Het ding had ook een immens stuk dak wat je open kon schuiven (wederom met een slider op de middenconsole), stoelverwarming in maar liefst vijf stoelen, ruitenwisserverwarming, internet, bluetooth, digitale radio, adaptive cruise control, zelfs een agenda. Het pookje (D, N, R, P) zit aan het stuur, dus je hebt heel veel vrije ruimte onder de middenconsole, wat wel prettig is als je veel zooi bij je hebt ( :7 ).

Ik vond vooral het wegrijden heel verrassend. Je kunt de rem loslaten in Drive en er gebeurt gewoon niks. Vervolgens is het gas heel gemakkelijk te doseren zodat je heel rustig en langzaam weg rijdt. Of natuurlijk een beetje sportiever een vrachtwagen voorbij trekt op de invoegstrook. Dat geeft wel echt een goddelijke trap in je rug hoor. O+ Het ding rijdt heerlijk en is vrijwel geheel geluidsdicht. Het enige wat je eigenlijk hoort zijn de wielen over het asfalt. Als je het gas loslaat, rem je wel direct behoorlijk af.

Met lane control en adaptive cruise control word je wel heel lui. Je hoeft namelijk echt helemaal niks meer te doen. :') Wel heerlijk voor in de file, maar ik werd er zelf best snel duf van en heb de cruisecontrol redelijk snel weer uitgezet. Die was verder wel heel prettig! Hij remde op een normale afstand van je voorganger af en dat deed hij ook heel geleidelijk. De ACC reed eigenlijk zoals je zou willen dat je prive-chauffeur zou rijden. Het ding maakt ook echt geen geluid. Heerlijk als je een gesprek wilt voeren of een lange werkdag achter de rug hebt, maar dat betekent ook dat je niet aan de toeren kunt horen hoe hard je rijdt. Het ene moment zit je opeens 10km/h boven de max, het andere moment er opeens 20km/h onder, zonder dat je het door hebt. Dat is wel wennen.

En de verzonken handgrepen... :D

Ik ben fan. Heel erg fan. O+
pi_152136438
Ik hoorde dat er pics van Sarasi met de auto waren. Je kunt het natuurlijk niet maken deze niet te delen met de hitsige heren van het topic.
pi_152136531
- Ik blijf maar postten terwijl ik het verhaal wil wijzigen...Digibeet enzo

Mijn verhaal volgt, heb de foto's geupload via Imageshack, dat werkt dus niet op Fok!
Ik ga het morgen wel weer proberen. ^^

[ Bericht 72% gewijzigd door DrSnuggle op 29-04-2015 21:54:06 ]
pi_152136562
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:26 schreef DrSnuggle het volgende:
-

Godverdomme ik was net halverwege
  woensdag 29 april 2015 @ 21:30:16 #212
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_152136683
Kwam iemand van easyway onze aygo ophalen vandaag in Groningen?
pi_152136993
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:20 schreef Sarasi het volgende:

[ afbeelding ]

De Tesla. O+ Dit ding is ge-wel-dig. Dat ik 'm letterlijk uit de fabriek mocht rijden was ook wel heel gaaf, overigens. Zooi aan papierwerk moeten tekenen en ik geloof dat ze nu echt alles van me weten daar, maar dat is ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk. Heel leuke fabriek! Ze geven rondleidingen met proefritten, elke medewerker van Tesla is maar met 1 persoon of groep tegelijk bezig (dus je bent nooit je aanspreekpunt kwijt aan die dodo die net binnen is komen lopen met een moeilijke vraag) en ze hadden een minibar in de wachtruimte. :D

De opties zijn eh, talrijk. :') In het dashboard zit in de middenconsole een enorm touchscreen, wat niet 1x niet responsive was (uitzonderlijk, want nagels en de folie zat er zelfs nog op). Daarop kun je een shitload aan dingen instellen. De hoogte van de auto (want what the fuck), navigatie, lane control, of de auto al begint te rijden als je de rem loslaat, sport/neutraal/comfort stand van het stuur... Noem het maar. Het ding had ook een immens stuk dak wat je open kon schuiven (wederom met een slider op de middenconsole), stoelverwarming in maar liefst vijf stoelen, ruitenwisserverwarming, internet, bluetooth, digitale radio, adaptive cruise control, zelfs een agenda. Het pookje (D, N, R, P) zit aan het stuur, dus je hebt heel veel vrije ruimte onder de middenconsole, wat wel prettig is als je veel zooi bij je hebt ( :7 ).

Ik vond vooral het wegrijden heel verrassend. Je kunt de rem loslaten in Drive en er gebeurt gewoon niks. Vervolgens is het gas heel gemakkelijk te doseren zodat je heel rustig en langzaam weg rijdt. Of natuurlijk een beetje sportiever een vrachtwagen voorbij trekt op de invoegstrook. Dat geeft wel echt een goddelijke trap in je rug hoor. O+ Het ding rijdt heerlijk en is vrijwel geheel geluidsdicht. Het enige wat je eigenlijk hoort zijn de wielen over het asfalt. Als je het gas loslaat, rem je wel direct behoorlijk af.

Met lane control en adaptive cruise control word je wel heel lui. Je hoeft namelijk echt helemaal niks meer te doen. :') Wel heerlijk voor in de file, maar ik werd er zelf best snel duf van en heb de cruisecontrol redelijk snel weer uitgezet. Die was verder wel heel prettig! Hij remde op een normale afstand van je voorganger af en dat deed hij ook heel geleidelijk. De ACC reed eigenlijk zoals je zou willen dat je prive-chauffeur zou rijden. Het ding maakt ook echt geen geluid. Heerlijk als je een gesprek wilt voeren of een lange werkdag achter de rug hebt, maar dat betekent ook dat je niet aan de toeren kunt horen hoe hard je rijdt. Het ene moment zit je opeens 10km/h boven de max, het andere moment er opeens 20km/h onder, zonder dat je het door hebt. Dat is wel wennen.

Verder lijkt het me een geweldige wagen ja. Ben alleen geen fan van dat interieur/touchscreen en ik zou een brullende motor wel missen, maar verder geen klachten denk ik :7
pi_152141169
quote:

[ afbeelding ]

Uit de fabriek nog wel. Ik ben jaloers :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_152141368
quote:
of de auto al begint te rijden als je de rem loslaat
Nu al mijn favoriete functie.

Hoop dat ik ook eens voor eentje gebeld wordt, vet verslag.
pi_152141484
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nu al mijn favoriete functie.

Hoop dat ik ook eens voor eentje gebeld wordt, vet verslag.
Dat stond direct uit en dat vond ik heerlijk. Normale automaten rijden 'als op de koppeling' zodra je de rem loslaat, maar dit ding blijft gewoon stilstaan. Geweldig. Hele fijne functie. :Y

Ohja en ik had hele lekkere tagliatelle met zeevruchten in een roomsausje met een droge witte wijn. :P
  donderdag 30 april 2015 @ 00:00:07 #217
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_152141519
Jaloeeeers! Heerlijke auto's zijn het, die Tesla's. Wat zou ik ooit graag die P85D willen rijden, 700pk :D
pi_152141733
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat stond direct uit en dat vond ik heerlijk. Normale automaten rijden 'als op de koppeling' zodra je de rem loslaat, maar dit ding blijft gewoon stilstaan. Geweldig. Hele fijne functie. :Y
Gaf het geen gevoel alsof je in een luxe botsauto zat? Lijkt me een rare beleving om in een automaat stil te staan en dan te gassen om elektrisch te gaan rijden.
pi_152141827
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Gaf het geen gevoel alsof je in een luxe botsauto zat? Lijkt me een rare beleving om in een automaat stil te staan en dan te gassen om elektrisch te gaan rijden.
Een luxe botsauto. :') Wat is dat met mannen die Tesla's vergelijken met botsauto's. _O-

Eigenlijk voelt het heel logisch. Als je normaal gas geeft, rijdt hij ook gewoon normaal, alleen stil. Pas als je het gaspedaal intrapt a la inhaalactie met een astra, merk je dat er gewoon geen limiet op lijkt te zitten. Niks optrekken tot het optimale toerental, gewoon bam, peper in de kont. Heerlijk. :D
pi_152141930
Late night sms control :@ *O*
Zie!
pi_152141932
quote:
9s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een luxe botsauto. :') Wat is dat met mannen die Tesla's vergelijken met botsauto's. _O-
Dat was mijn eerste ingeving toen je vertelde over die functie :o
pi_152144658
Omdat ik via de iPad geen kenteken weet te wissen en nu met een laptop op schoot zit, ga ik jullie nu pas een verhaaltje vertellen.

Vorige week werd ik gevraagd of ik naar Frankfurt kon rijden.
"Wanneer?"
"Nu direct!" werd mij verteld

Ik dus mijn ritgegevens bekeken, de bedoeling was dat ik met de auto van de klant naar Frankfurt ga om daar bij een hotel iets op te halen wat daar is blijven liggen. De klant had het z.s.m. weer nodig.
Dus ik bij de klant aangekomen, bij een niet onaardig optrekje, en dat is zacht uitgedrukt... :D

We lopen binnendoor naar de garage, ik krijg ondertussen een Porsche sleutel in mijn handen gedrukt.
En toen wist ik het al, dit gaat heel leuk worden. :D

In zijn garage stonden diverse hele leuke auto's en een Porsche Panamera GTS, en het was meteen duidelijk dat dat mijn auto zou worden.

Holy shit!! ik moet met een Panamera GTS ALLEEN naar Frankfurt rijden..... :D

ik ging zitten, terwijl de klant even snel de navigatie insteld.
En toen startte ik de auto, en wat de heilige neuk, een geluid...! En dat in de garage maakt het nog mooier, echt een monster die wakker gemaakt wordt. Onbeschrijvelijk wat een brul daar uit kwam.

Ik doe nog even het raam open om de klant te groeten, en het laatste wat ik van hem mee kreeg: “wel goed gas geven he”
Als de klant dat zegt, dan houd ik mij daaraan. :D

In Nederland rustig gehouden, en af en toe naar een parkeerplaats gegaan om de auto opnieuw te starten. Dat geluid o.O
In Duitsland heb ik mij aan de afspraak gehouden en gas gegeven (waar het mogelijk is natuurlijk), dat ding zit binnen no-time op de 200km/u en ik heb max tegen de 260km/u gezeten. Het was wel duidelijk dat er nog meer in zat maar qua verkeersdrukte niet meer veilig te noemen.

In Frankfurt bij een te sjieke hotel voor de auto neergezet. Ik werd al begroet met: “You are the driver of mr. ...”
Ik mocht mijn auto even voor neerzetten, bij een Mercedes S-klasse en even later kwam er nog een Maybach aanrijden waar de deur voor een 10-jarig jochie werd open gehouden. Not your average hotel zeg maar. ^^

Terugrijden ging ook weer soepeltjes, lekker gas gegeven en korte tijd meegereden met twee andere Panameras.

En over de auto, wat een dijk van een wagen. Hij is vrij stug afgesteld en echt een 4-deurs sportwagen. Om hem nog stugger te maken kon je het “sport plus” knopje indrukken. Op dat moment kon je het wegdek perfect aanvoelen en gaat de automaat een paar keer terug schakelen. Onnodig om te zeggen dat ik dat ook heb geprobeerd. O-)
Bij terugkomst vertelde de klant dat hij er 300 km/u mee heeft gereden, dus hij was teleurgesteld in mijn 260 km/u ... ^^

Hele toffe klant, nog even gepraat over zijn werkzaamheden e.d., jammer dat hij niet geheel in mijn regio zit dus kleine kans dat ik nog een keer voor hem moet rijden.

Dit was mijn mooiste rit tot nu toe.
pi_152144744
_O_ _O_

Ik ben niet snel jaloers maar dit is toch wel extreem vet :D
pi_152145327
Etten leur klant?
Nee.
pi_152145432
quote:
17s.gif Op donderdag 30 april 2015 09:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Etten leur klant?
Jep
  donderdag 30 april 2015 @ 10:29:59 #226
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_152146011
Oef, zo'n GTS maakt inderdaad een fantastisch geluid. Ook perfect dat de klant zo relaxed was!
pi_152146170
Mooi verhaal! Echt vet! En jij bent hiker?
pi_152146242
Damn die Porsche en dat over de autobahn :9~
pi_152146251
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 10:36 schreef Drowzz het volgende:
Mooi verhaal! Echt vet! En jij bent hiker?
Nee PC, ze zochten ook een PC voor deze rit.
pi_152148141
Tis je boi Moebs vanuit de woods of Hellendoorn. Mijn boswandeling (de planning kan niet plannen) wordt bruut verstoord door regen.

Gr gr
pi_152148157
quote:
9s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:58 schreef Amoeba het volgende:
Tis je boi Moebs vanuit de woods of Hellendoorn. Mijn boswandeling (de planning kan niet plannen) wordt bruut verstoord door regen.

Gr gr
Ga even langs avonturenpark Hellendoorn dan! *O*
pi_152148267
quote:
9s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:58 schreef Amoeba het volgende:

Gr gr
Zonnetje schijnt lekker in Grunn :+
pi_152148573
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ga even langs avonturenpark Hellendoorn dan! *O*
Ik heb nog geen auto. :') Dit adres ligt vlak langs de bosrand. 13.00 moet ik er zijn dus duik maar weer het bos in denk ik.
pi_152148590
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 12:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb nog geen auto. :') Dit adres ligt vlak langs de bosrand. 13.00 moet ik er zijn dus duik maar weer het bos in denk ik.
Dat park ligt ook aan de bosrand. :')
pi_152148753
Hopen op weer eens werk voor morgen, vorige week niet gewerkt vanwege de housewarming van m'n nieuwe kamer :)

Gaaf Sarasi die Tesla!
pi_152151933
Om 12:30 al gebeld voor morgen. Joure - Nijmegen en Beuningen - Almere. De laatste per Audi A6 :D

Ze gunnen me wel de mooie auto's deze week _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_152152238
Ik wil ook weer werken :P is al drie weken geleden namelijk :o
pi_152152833
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:20 schreef trolley het volgende:
Om 12:30 al gebeld voor morgen. Joure - Nijmegen en Beuningen - Almere. De laatste per Audi A6 :D

Ze gunnen me wel de mooie auto's deze week _O_
Seat Toledo mooi vinden :')
pi_152153191
Had wel 'n mooie Passat vandaag
  donderdag 30 april 2015 @ 15:30:56 #240
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_152153589
Mooie verslagen. Beide geniale auto's en lekker lange afstanden. En je lacht je op dat soort dagen suf wanneer je je bedenkt dat je er ook nog eens betaald voor krijgt. :P

Oh ja, waar blijven nou de pics van de Defender?! :*
pi_152154499
Vandaag, ondanks de maandwissel, geen werk gehad :{

Volgende week meivakantie, denk ik dat dan maar een weekje naar huis ga om veel te werken, vanaf Eindhoven is het altijd drukker. Lekker moebs ritten afpakken dus :)
pi_152154527
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 16:08 schreef Ordinateur het volgende:
Vandaag, ondanks de maandwissel, geen werk gehad :{

Volgende week meivakantie, denk ik dat dan maar een weekje naar huis ga om veel te werken, vanaf Eindhoven is het altijd drukker. Lekker moebs ritten afpakken dus :)
Ik heb geen meivakantie dus succes :')
pi_152154552
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 16:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb geen meivakantie dus succes :')
Dat is natuurlijk al helemaal geweldig!
pi_152154946
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Seat Toledo mooi vinden :')
Dat is nergens gezegd :6
  donderdag 30 april 2015 @ 16:52:53 #245
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_152155703
Morgen Groningen - Amsterdam en Amstelveen - Amsterdam, 308 en Clio. :) Daarna mocht ik ze nog bellen of ze misschien een ritje terug naar Groningen hebben (maar dat hebben ze toch nooit).

Twee dagen achter elkaar werk. *O*
pi_152155894
Ik heb ook werk voor morgen! *O*

Een VW Polo van Drachten naar Weesp en dan een Renault Maxity Truck (Bakwagen) van Utrecht naar Drachten. Op zich prima, ware het niet dat de ophaal- en aflevertijden van die eerste rit minimaal twee uur uit elkaar liggen en die afstand echt niet veel verder is dan een dik uurtje rijden. Even een tankstation onderweg opzoeken ofzo. :)

En dan direct doorcrossen naar een weekendje Ameland. :D
pi_152156356
Niks, tot nu toe :{ Vorige keer echter om 18:00 nog een mailtje gekregen met werk dus het kan nog :P
pi_152157673
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 16:10 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk al helemaal geweldig!
-O- Ik wil donderdag wel werken
pi_152158071
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 10:02 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Jep
Serieus.. ik sta iedere maandag vanuit etten leur beschikbaar. Niet vertellen dat dit een maandag was?
pi_152158375
Als je uit Etten-Leur komt verdien je zon rit niet.
pi_152158799
En we zitten in de trein naar Leeuwarden vanaf Groningen. Even 12 uurtjes gepakt vandaag :+
pi_152159554
Ik had jullie nog een foto beloofd van de Defender van gister, dus bij deze:

Toch wel één van de meest bijzondere auto's die ik tot nu toe heb mogen rijden moet ik zeggen. Hoewel dit soort beesten natuurlijk niet gemaakt zijn om 185km mee over de snelweg af te leggen (gemeten topsnelheid 129 op GPS :') _O- ) was het wel een hele toffe rit! Voor de rest heb ik geen zin om er net zoals Sarasi en DrSnuggle een tl;dr verhaal van te maken, dus hier moeten jullie het maar mee doen :P
pi_152159684
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:41 schreef trolley het volgende:

[ afbeelding ]

Toch wel één van de meest bijzondere auto's die ik tot nu toe heb mogen rijden moet ik zeggen. Hoewel dit soort beesten natuurlijk niet gemaakt zijn om 185km mee over de snelweg af te leggen (gemeten topsnelheid 129 op GPS :') _O- ) was het wel een hele toffe rit! Voor de rest heb ik geen zin om er net zoals Sarasi en DrSnuggle een tl;dr verhaal van te maken, dus hier moeten jullie het maar mee doen :P
Lijpe bak :Y
Zaten er nog leuke opties op?
pi_152159717
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:41 schreef trolley het volgende:

[ afbeelding ]

Dit is ook wel echt vet hoor
pi_152159909
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef yosander het volgende:

[..]

Lijpe bak :Y
Zaten er nog leuke opties op?
Behalve de 4x4 natuurlijk verder vrij weinig :P
pi_152169739
Morgen in een Golf van Wolfheze naar Eindhoven en daarna van Oisterwijk naar Almere in een Polo. Heb wel een goed baardje staan, maar ze kunnen de klere krijgen daar.
pi_152169808
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:29 schreef OMGitsSander het volgende:
Morgen in een Golf van Wolfheze naar Eindhoven en daarna van Oisterwijk naar Almere in een Polo. Heb wel een goed baardje staan, maar ze kunnen de klere krijgen daar.
Rond de maandwissel is wel extra riskant, als ze een controle doen is het tijdens de maandwissel geloof ik. Maar ik heb ze nog nooit gezien.
pi_152170001
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:29 schreef OMGitsSander het volgende:
Melding gemacht :+
Zie!
pi_152170103
Eins, zwei, polizei... :')

Hopelijk valt mijn dag morgen een beetje netjes in elkaar en kan ik nog op tijd naar huis om m'n spullen te pakken. Anders moet ik met het OV van Drachten naar holwerd. }:|
pi_152170224
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Inderdaad het is verdomme geen casual friday hier.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 01:15:41 #261
128838 yosander
Spiekerd
pi_152170611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:52 schreef trolley het volgende:

[..]

Behalve de 4x4 natuurlijk verder vrij weinig :P
Ah best logisch, zo'n auto draait niet om comfort :P

Ze mogen mij nog wel een spoedje geven :( verhuizen is duur :')
pi_152173445
Vriend van mij is vermoedelijk gisteren gebeld door AR voor zijn sollicitatie? Anoniem gebeld. Of bellen ze niet voor sollicitatie?

Maar hij had dus de oproep gemist, bellen ze dan vandaag weer o.i.d? :+
pi_152173572
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 09:45 schreef Drowzz het volgende:
Vriend van mij is vermoedelijk gisteren gebeld door AR voor zijn sollicitatie? Anoniem gebeld. Of bellen ze niet voor sollicitatie?

Maar hij had dus de oproep gemist, bellen ze dan vandaag weer o.i.d? :+
AR belt niet anoniem
pi_152173805
Spoedje gekregen door te bellen :D Haulerwijk - Hapert per Up :) Nu in de bus genieten van spotify en een goede hoofdtelefoon :D
pi_152174003
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef underground1009 het volgende:
Spoedje gekregen door te bellen :D Haulerwijk - Hapert per Up :) Nu in de bus genieten van spotify en een goede hoofdtelefoon :D
Kom koffie drinken in Eindhoven?
pi_152177005
Komt iemand van jullie nog in Almere vandaag? Ik ben er rond 14:20 gok ik zo.
pi_152177072
Nope. Net onderweg naar Utrecht om dan met mijn bazenbakwagen naar Drachten te tuffen. :7
  vrijdag 1 mei 2015 @ 14:38:59 #268
128838 yosander
Spiekerd
pi_152180782
Ik had om 11 uur de moed maar opgegeven, zag ik net dat AR om half 12 en 1 uur mij nog had gebeld _O- ;(
pi_152181201
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 10:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kom koffie drinken in Eindhoven?
Moet helaas meteen door in Eindje, moeders de vrouw wacht op me met het eten zo :+ :')
pi_152181935
Voor maandag ook alweer werk. Heerenveen - Almere en Dronten - Harderwijk ^O^
pi_152181991
De auto was overigens een kaal Upje die ik moest ophalen bij een kippenverwerkingsbedrijf / slachtfabriek :+ Ik heb wel eens bij fijner ruikende locaties een auto opgehaald...
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:28:49 #272
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_152182063
Maandag Amsterdam - Born in een Lexus RX. Nooit in gereden maar ziet er absoluut niet slecht uit. :D
pi_152182965
Die bakwagen was geniaal! _O- Heuvel af haalde dat ding 140 op de teller, op een plat stuk met moeite 130. Immens ding, opeens zwaaien vrachtwagenchauffeurs naar je. :P

Gelukkig had de bus 20min vertraging. *O* Kan ik nog net even langs huis voordat ik vertrek naar Ameland.
pi_152183519
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Rond de maandwissel is wel extra riskant, als ze een controle doen is het tijdens de maandwissel geloof ik. Maar ik heb ze nog nooit gezien.
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ik had mazzel dan denk ik ^^. Niks aan 't handje.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:22 schreef trolley het volgende:
Komt iemand van jullie nog in Almere vandaag? Ik ben er rond 14:20 gok ik zo.
Oeh, ik was er 14:00 maar ging meteen door naar busje 6.
pi_152183914
Niet met eens Boelsch biobakwagen over het Vlaamse asfalt donderen :')
pi_152184579
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:19 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Oeh, ik was er 14:00 maar ging meteen door naar busje 6.
Ik was er uiteindelijk pas om 15:00 uur. 45 minuten in de file gestaan op de A12 :')
pi_152187748
Iemand ervaring met Students2drive?

[ Bericht 100% gewijzigd door br210 op 02-05-2015 21:07:52 ]
pi_152188316
Klantspecifieke instructies:
x Voor deze klant dient u een Autoreset innameformulier te gebruiken.
x Let op !! U dient altijd een formulier te gebruiken. Doet u dit niet dan mag u de auto niet meenemen !
x wanneer u een auto verplaatst heeft, dan is het zeer belangrijk dat u de stoel/spiegels weer in de oude stand terugzet en dat u de radio weer op de zelfde zender zet als toen wanneer u de auto kwam ophalen![b][/b]

Echt ik kan me hier zo aan storen he. Dat het normaal is dat je het volume terug zet op standje acceptabel okay, maar anders breng je auto lekker zelf weg ofzo. Weet ik veel hoe die stoel staat als ik 200km naar Groningen moet rijden. :')
pi_152195639
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:28 schreef Amoeba het volgende:
x Let op !! U dient altijd een formulier te gebruiken. Doet u dit niet dan mag u de auto niet meenemen !
x wanneer u een auto verplaatst heeft, dan is het zeer belangrijk dat u de stoel/spiegels weer in de oude stand terugzet en dat u de radio weer op de zelfde zender zet als toen wanneer u de auto kwam ophalen![b][/b]

Echt ik kan me hier zo aan storen he. Dat het normaal is dat je het volume terug zet op standje acceptabel okay, maar anders breng je auto lekker zelf weg ofzo. Weet ik veel hoe die stoel staat als ik 200km naar Groningen moet rijden. :')
Dit moet een grap zijn :'(
pi_152199562
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:28 schreef Amoeba het volgende:

Hah, had vandaag hetzelfde. Ik ben 1.93 dus voordat ik alles terug heb gezet... Mogen ze mooi lekker zelf doen. Ook VDU?
pi_152201716
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 00:57 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Hah, had vandaag hetzelfde. Ik ben 1.93 dus voordat ik alles terug heb gezet... Mogen ze mooi lekker zelf doen. Ook VDU?
Ja. Ik negeer het ook. Ik vind VDU altijd wel chill, vooral de vestiging in Eindhoven kom ik graag.
pi_152213983
Voor VDU zijn het wel vaak auto's die voor onderhoud naar de dealer moeten en dan eind van de dag weer bij de berijder terug komen, dus dat het vervelend is dat je stoel anders staat zal ook wel zo zijn. Maar moeten wij nou gaan onthouden precies hoe de stoel en spiegels afgesteld stonden :P

Hoe zou dat trouwens gegaan zijn, dat een klant belt naar VDU om te klagen dat de er een andere radiozender opstond als toen de auto werd opgehaald? |:(
pi_152214491
Ik zet de radio altijd zacht en op een fatsoenlijke zender, de stoel flink stuk naar achter en omlaag zodat een eventueel lang persoon normaal kan instappen :P
pi_152219591
Hij stond bij mij laatst op klassiek. Heb 'm uit protest op radio 538 laten staan. Zal ze leren!
pi_152222241
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:30 schreef OMGitsSander het volgende:
Hij stond bij mij laatst op klassiek. Heb 'm uit protest op radio 538 laten staan. Zal ze leren!
Liever klassiek dan 538. :')

Ik zet 'm meestal op Veronica. Daar wordt nog enigszins goede muziek gedraaid. Wel jammer van de DJ's en de slechte programma's, dus meestal pair ik maar de telefoon met het audiosysteem en als dat niet kan maar gewoon oordopjes in of stilte. :')
pi_152222287
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:16 schreef Ordinateur het volgende:
Voor VDU zijn het wel vaak auto's die voor onderhoud naar de dealer moeten en dan eind van de dag weer bij de berijder terug komen, dus dat het vervelend is dat je stoel anders staat zal ook wel zo zijn. Maar moeten wij nou gaan onthouden precies hoe de stoel en spiegels afgesteld stonden :P

Hoe zou dat trouwens gegaan zijn, dat een klant belt naar VDU om te klagen dat de er een andere radiozender opstond als toen de auto werd opgehaald? |:(
Waarschijnlijk zo'n incapabele senior die niet weet hoe hij de radiozender moet veranderen op zijn hippe Polo Bluemotion. Daarnaast ook even zeiken dat mensen graag de positie van de stoel (en dus spiegels) veranderen omdat zijn werkdag kut was. Sorry man, ik zit graag ver naar voren. Ik ben niet zo groot dus als ik ver naar achteren zit heb ik het gevoel dat ik niet zoveel overzicht heb.
pi_152222370
Ik zet wel altijd de stoel weer een flink stuk naar achteren als ik erin heb gereden. Maar dat is meer omdat ik 'm voor mezelf altijd helemaal naar voren zet en de meeste mensen zich dan niet meer tussen het stuur en de stoel kunnen wurmen. :')
pi_152222476
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 23:54 schreef Sarasi het volgende:
Ik zet wel altijd de stoel weer een flink stuk naar achteren als ik erin heb gereden. Maar dat is meer omdat ik 'm voor mezelf altijd helemaal naar voren zet en de meeste mensen zich dan niet meer tussen het stuur en de stoel kunnen wurmen. :')
dat vergeten ze op mijn taxiwerk nog wel eens. Dan pas ik soms met gene mogelijkheid achter het stuur 😂
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_152222809
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 23:54 schreef Sarasi het volgende:
De enige die die stoel verder naar voren zet dan ik is mijn moeder. Stapte vandaag in de Jaaaaggg en godsjezus zelfs ik had moeite er tussen te komen. :')
pi_152236811
Hmm, AR heeft gelezen dat ik me niet scheer voor Almere. Sturen me er maandag nog een keer heen. Tiel - Almere in een Renault Scenic.
pi_152239311
quote:
3s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:40 schreef OMGitsSander het volgende:
Hmm, AR heeft gelezen dat ik me niet scheer voor Almere. Sturen me er maandag nog een keer heen. Tiel - Almere in een Renault Scenic.
Ik dacht dat AR daar niet heel moeilijk in was?
pi_152247489
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 18:25 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik dacht dat AR daar niet heel moeilijk in was?
Na WO II waren wij wel een beetje klaar met de nazi's.
  zondag 3 mei 2015 @ 23:28:33 #293
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152251030
GRONINGEN CUPFIGHTERS!

HELEMAAL NIKS IN ZWOLLE!

HELEMAAL NIKS IN HOERENVEEN!
#26 || Luciano da Silva
  zondag 3 mei 2015 @ 23:36:58 #294
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_152251203
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:28 schreef joppie_saus het volgende:
GRONINGEN CUPFIGHTERS!

HELEMAAL NIKS IN ZWOLLE!

Ok :)
pi_152251298
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:28 schreef joppie_saus het volgende:
GRONINGEN CUPFIGHTERS!

HELEMAAL NIKS IN ZWOLLE!

quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:36 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ok :)
pi_152251674
Ga s weg met dat domme voetbal joh :+
pi_152251745
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:56 schreef Drowzz het volgende:
Ga s weg met dat domme voetbal joh :+
Dit. Het seizoen is voorbij jongens.
pi_152255081
Nee hoor, nog 2 speelrondes en dan nacompetitie :+ + natuurlijk de halve finales van CL en EL :D

Op station Grunn voor de bus naar Assen, daar een V60 D3 ophalen die naar NL mag :)

Edit: En nog een ritje er na! :+ Leek - Almelo per hoogwerker :)

[ Bericht 21% gewijzigd door underground1009 op 04-05-2015 09:38:50 (rit toegevoegd) ]
  maandag 4 mei 2015 @ 11:48:50 #299
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152258162
#26 || Luciano da Silva
  maandag 4 mei 2015 @ 11:49:00 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_152258163
Dronken van geluk
#26 || Luciano da Silva
  maandag 4 mei 2015 @ 11:49:10 #301