quote:
Een heule grote schuurquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat kun je naast een home-theater ruimte, een zwembad, een groot hobbyhok.
Nog meer te wensen hebben ?
En mede mogelijk gemaakt door onze blauwe vrienden van Boschquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:07 schreef Juup© het volgende:
Jupiler mag blij zijn met al die gratis reclame
Ook dat jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En mede mogelijk gemaakt door onze blauwe vrienden van Bosch
Niemand die je tegenhoudquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wil ook zo'n zwembad. En ik wil een tuin. Op vier hoog.
Dat had ik gehoord op t nieuws, is effe 300 ton wat daar in de lucht hangt... Bizar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga wel voor zoiets...
Een sky pool. Mooi stukje engineering.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga wel voor zoiets...
Mompelt iets over dat dat geen klusje voor Peineman is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:01 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Dat had ik gehoord op t nieuws, is effe 300 ton wat daar in de lucht hangt... Bizar.
Enne atmoz, FOTOS!!
quote:
Neuh...quote:
Dat laatste...quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat kun je naast een home-theater ruimte, een zwembad, een groot hobbyhok.
Nog meer te wensen hebben ?
Ook fijn idd!!quote:
Hehequote:Op zondag 23 augustus 2015 11:07 schreef Juup© het volgende:
Jupiler mag blij zijn met al die gratis reclame
quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:24 schreef Vonkenboer het volgende:
En mede mogelijk gemaakt door onze blauwe vrienden van Bosch
Lol, zelf maken!quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wil ook zo'n zwembad. En ik wil een tuin. Op vier hoog.
quote:
Zeer vetquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Ga wel voor zoiets...
Super bizar idd!!quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:01 schreef Makrolon het volgende:
Dat had ik gehoord op t nieuws, is effe 300 ton wat daar in de lucht hangt... Bizar.
Nope. Helaas niet.quote:Enne atmoz, FOTOS!!
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:03 schreef cvboer2 het volgende:
Een sky pool. Mooi stukje engineering.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:49 schreef derLudolf het volgende:
Mompelt iets over dat dat geen klusje voor Peineman is.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:03 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Een sky pool. Mooi stukje engineering.
Dat deurtje gaat inderdaad een stukje de hoek om.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:01 schreef Geckoo het volgende:
Heb jij het deurtje verlengt de hoek om?
Verstek gezaagd en dan aan elkaar maken?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:17 schreef gunpowder het volgende:
Handig systeem voor keukenkasten inderdaad en een mooie klok ook.
Wow, echt sjiek!!quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:09 schreef bluemoon23 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gisteren op de foto gezet in Sauerland, bij dit hotel http://www.hotel-seegarten.com/hotel-seegarten-sky-spa.htm
Eerst leunden er nog een paar zwemmers tegen die glazen wand, dat leek helemaal mooi.
Maar net als ik een foto wil maken is het zwembad leeg![]()
Als je er schuin tegen aan kijkt dan zie je het water kabbelen/golven aan de oppervlakte
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:30 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Wow, echt sjiek!!
Zal wel wat kosten om zoiets te bouwen, maar dan heb je ook wat![]()
Misschien een idee voor m'n volgende huis
Ik vind dat mooi, wel een hoop schoonmaakwerk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:09 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Gisteren op de foto gezet in Sauerland, bij dit hotel http://www.hotel-seegarten.com/hotel-seegarten-sky-spa.htm
Eerst leunden er nog een paar zwemmers tegen die glazen wand, dat leek helemaal mooi.
Maar net als ik een foto wil maken is het zwembad leeg![]()
Als je er schuin tegen aan kijkt dan zie je het water kabbelen/golven aan de oppervlakte
Scheelt als je dat kan betalen je meestal ook niet meer zelf hoeft schoon te makenquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:02 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik vind dat mooi, wel een hoop schoonmaakwerk.
denk dat het soort led niet veel uitmaaktquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:21 schreef Schild het volgende:
Atmoz heb je wat info over die ledstrips die je gebruikt? Die je achter de tv hebt zitten en op de badkamer onder je bad. Welke ledstrips, hoe aangesloten, hoe gemonteerd etc.
Verdiep je er liever toch maar wel in , er zijn welddegelijk verschillen die er toe doen voor de specifieke toepassing.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:22 schreef akatar het volgende:
[..]
denk dat het soort led niet veel uitmaakt
voor je eigenvoorkeur: white/warmwhite of rgb
aansluiten 12 of 24 volt, hangt af van je leds
zit bijna altijd dubbelzijdig tape op de ledstrips
Atmos gebruikt volgens mij (ook?) waterdichte 5050 SMD ledstrips, en wel de RGB versies.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:55 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Verdiep je er liever toch maar wel in , er zijn welddegelijk verschillen die er toe doen voor de specifieke toepassing.
Topic over arduino en ledstrips met programma voorbeelden zou ik ook wel leuk vindenquote:Op woensdag 2 september 2015 20:03 schreef RoelerMF het volgende:
Atmoz, ik ben zelf inderdaad ook wel nieuwsgierig naar je aansluitschemas icm de arduino. Heb zelf vorige week 5 meter warm white 5050 gekocht in China voor de tuin. Zit sindsdien te zoeken naar een handige tutorial wat betreft aansluiten icm een arduino, maar krijg niks gevonden. Dus mocht je je vervelen zou je een vers topic met Atmoz uitleg eens moeten overwegen!
quote:
De meeste zijn RGB 5050 ledstrips. Dus diegene met alle kleuren in één led (in tegenstelling tot de "oudere" waar alle kleuren nog apart zaten). Aansluiten doe ik op "custom made" kastjes, dus daar heb je niet zoveel aan. Het werkt in ieder geval met 3 PWM kanalen per ledstrip (@12volt).quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:21 schreef Schild het volgende:
Atmoz heb je wat info over die ledstrips die je gebruikt? Die je achter de tv hebt zitten en op de badkamer onder je bad. Welke ledstrips, hoe aangesloten, hoe gemonteerd etc.
Er zit inderdaad (meestal) dubbelzijdige tape op. Maar uit ervaring (is me nu echt al veel te vaak gebeurd) blijkt dat dit niet altijd stevig genoeg is. Ik pruts er dan ook om de +/- 10cm wat kit op. En waar de ledstrip redelijk in het zicht zit gebruik ik lijm.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:22 schreef akatar het volgende:
denk dat het soort led niet veel uitmaakt
voor je eigenvoorkeur: white/warmwhite of rgb
aansluiten 12 of 24 volt, hangt af van je leds
zit bijna altijd dubbelzijdig tape op de ledstrips
Ik gebruik inderdaad (voor het merendeel) 5050. Maar in het verlaagd plafond in de keuken weer totaal andere... ligt d'r maar net aan waar het voor isquote:Op woensdag 2 september 2015 18:09 schreef -Richard- het volgende:
Atmos gebruikt volgens mij (ook?) waterdichte 5050 SMD ledstrips, en wel de RGB versies.
Note: de 5050 is superfel maar verbruikt per 5 meter ook 72watt (aka 6 Ampere) aan vermogen. (3000 lumen bij 6000k wit). Maar kan me ook voorstellen dat hij exemplaren gebruikt die minder fel zijn en daardoor energie zuiniger.
Die heb ik zelf ook al in gebruik, alleen dan niet via een Adruino.
[ afbeelding ]
Haha, vervelen zit er de komende tijd niet echt bij (komt trouwens nooit voor eigenlijkquote:Op woensdag 2 september 2015 20:03 schreef RoelerMF het volgende:
Atmoz, ik ben zelf inderdaad ook wel nieuwsgierig naar je aansluitschemas icm de arduino. Heb zelf vorige week 5 meter warm white 5050 gekocht in China voor de tuin. Zit sindsdien te zoeken naar een handige tutorial wat betreft aansluiten icm een arduino, maar krijg niks gevonden. Dus mocht je je vervelen zou je een vers topic met Atmoz uitleg eens moeten overwegen!
Grappig ding inderdaad. Ze moeten nog 3 dagen. Even afwachtenquote:Op donderdag 3 september 2015 09:17 schreef DaMook het volgende:
Topic over arduino en ledstrips met programma voorbeelden zou ik ook wel leuk vinden. Ben er druk mee bezig, maar ben nog niet zover dat ik al echt iets voor elkaar krijg
.
https://www.kickstarter.c(...)bile-age-lightblue-b nu deze besteld, klinkt wel ok![]()
Thanks voor 't complimentquote:OT: ik had al ooit veel lof uitgesproken over je bouwdingen en je bent nog steeds goed bezig. Ik zou willen dat ik het allemaal zo kon
.
Dit is wel tof, al had ik het toch net even anders aangesloten. Het is in mijn ogen handiger om juist de volgende trede te kunnen zien, in plaats van de trede waar je al op staat. Ik heb er persoonlijk niet zoveel aan om te zien waar ik mijn voet al op geplaatst hebquote:Op maandag 14 september 2015 19:04 schreef akatar het volgende:
nu het toch over leds gaat...
is dit niet voor jou?
Jawelquote:Op maandag 14 september 2015 19:04 schreef akatar het volgende:
nu het toch over leds gaat...
is dit niet voor jou?
Druk, druk en nog eens druk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is al veelte lang stil in dit toffe klus topic !![]()
I knowquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:56 schreef -Richard- het volgende:
Ennuh, zoals Vonkenboer zegt, te lang te stil hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |