Tja, sorry... Ik hou van bewegen en dan specifiek in alles dat te besturen is. Reizen, verplaatsen, bewegen, avontuur... en ja dat doe ik het liefst in een luxe, snel en comfortabele auto. Ik hou niet van merken, maar van techniek!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blijken mijn twee droommannen ineens autoliefhebbers te zijn. Atmoz, Giel, wat een deceptie
Wat giel zegt!quote:Op zondag 10 mei 2015 12:06 schreef Gieliovd het volgende:
Zo Atmoz, bioscoop klaar. Ik zeg zwembad afmaken. Met een paar van die maffe solid stream dingen erbij.
En daarna Fok! Bbq.
Jij woont ongeveer in het midden denk ikquote:
quote:Op zondag 10 mei 2015 11:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo; en na dit gezellige onderonsje van zaterdag gaan we het ook hier weer ontopic hebben over de klustechnische zaken des levens.
![]()
Je hebt nooit teveel denk ik. Ofja, boven de 20M is wel "teveel" ja...quote:
Ik moest even zoeken wat "solid stream" was... maar zie het al, je bedoeld die waterstralen. Vet dat je dat onthouden hebtquote:Op zondag 10 mei 2015 12:06 schreef Gieliovd het volgende:
Zo Atmoz, bioscoop klaar. Ik zeg zwembad afmaken. Met een paar van die maffe solid stream dingen erbij.
En daarna Fok! Bbq.
quote:
Hahaquote:Op zondag 10 mei 2015 19:42 schreef -Richard- het volgende:
Jaaa jaaa jaaa hoor. Die Atmoz wel weer, wanneer je denkt dat hij alles al overtreft kwa keuzes en kwaliteiten, nee joh schepje erboven op!
Gewoon even een dikke bimmer kopen!
Ook al geregistreerd op bimmerportal?
Heb zelf nooit Honda gereden, maar m'n vrienden hebben er enkele. Hoor er eigenlijk nooit slechte dingen over, dus dat zit dan wel goed tochquote:Zelf rijdt ik Honda (want student en cheap + zeer betrouwbaar en 130 pk uit een 1.5) maar damn wat vind ik BMW's ook mooi zeg, gewoon die grootschaldige pure luxe en vaak nog snel ook.
E92 is de coupé versie. 335i inderdaad. Met xDrive, iDrive, M sports pakket, High Exec business, 18" velgen, etc.quote:Welk type heb je precies, een E90 335i coupe?
High executive?![]()
![]()
Dat komt vanzelf wel... tot nu toe heb ik alleen wat eigen muziek naar de HD geupload. Vond dat al sjiekquote:No matter what een dikke wagen en is genoeg mee te knutselen! (verlichting, interieur, exterieur)
Hahhaha, "wat zijn de plannen?"quote:Op zondag 10 mei 2015 21:02 schreef Gieliovd het volgende:
Tja, sorry... Ik hou van bewegen en dan specifiek in alles dat te besturen is. Reizen, verplaatsen, bewegen, avontuur... en ja dat doe ik het liefst in een luxe, snel en comfortabele auto. Ik hou niet van merken, maar van techniek!
![]()
Zeg Atmoz, leven we nog? Wat zijn de plannen?
quote:
Precies! Zoiets had ik eigenlijk ook in gedachte...quote:Op zondag 10 mei 2015 22:00 schreef derLudolf het volgende:
Jij woont ongeveer in het midden denk ikBBQ bij de nieuwe schuur?
Geen probleem.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:54 schreef Atmoz het volgende:
Ik woon redelijk (c.q. EXTREEM) in het zuiden. Bijna iedereen zal dan flink wat moeten rijden.maar: dat neemt niet weg dat we er zeker eentje hier kunnen organiseren
Man man man, dikke bak hoor.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:54 schreef Atmoz het volgende:
[..]
E92 is de coupé versie. 335i inderdaad. Met xDrive, iDrive, M sports pakket, High Exec business, 18" velgen, etc.
quote:Op zondag 10 mei 2015 23:10 schreef bluemoon23 het volgende:
Geen probleem.
Vanaf daar is het anderhalf uur rijden naar de Eiffel, beetje bochtjes pakken
Thanks!quote:Op maandag 11 mei 2015 00:06 schreef Tom_ het volgende:
Man man man, dikke bak hoor.![]()
Heb zelf de voorloper, een e46 coupe met 6 kabouters aan de stamtafel. En ze drinken allemaal halve liters.![]()
Als je echt graag van je geld af wil kan ik alleen nog een Eisenmann demper aanraden. Heb die er zelf ook onder en dat roffelt toch net iets lekkerder dan de originele.
Thanks. Leuk om te lezen!quote:Op maandag 11 mei 2015 10:26 schreef Regenbui het volgende:
Wat een verschrikkelijk dik huis is/wordt het. Afgelopen maand ben ik zelf verhuisd, en dit topic heeft een hoop inspiratie gegeven.
Inmiddels al opgelost via PM.quote:Vraagje wat de tv meubel betreft. In deze en de voorgaande topics zie ik dat je veel meubels zelf maakt; van MDF geloof ik. Twee vraagjes hierover:
- Hoe bevestig je het hout aan elkaar? Spijkers, lijm of deuvels.
- Wat gebruik je om het meubel naadloos te maken. Op verschillende klus forums zie ik van alles terug komen, maar geen concreet antwoord.
Thnx
Thanks!!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:51 schreef techcom het volgende:
Super dikke bios!! Je complete huis is een grote mancave geworden!
Haha, moest even Googelenquote:KUTGW!
quote:
Dat gaat vanzelf. Is nu ook al gewoon een berg.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:39 schreef derLudolf het volgende:
45° is er steil. Hoe was je van plan die grond op de plek te houden??
Ik vraag het me afquote:Op zondag 17 mei 2015 11:40 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf. Is nu ook al gewoon een berg.
Misschien niet precies 45, maar 40 ofzo dan
Als er eenmaal gras op staat gaat t goed toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vraag het me afNa een flinke bui bijvoorbeeld.
Tja, je ziet toch wel vaker heuveltjes met gras erop? Langs de autosnelweg zijn toch ook vaak van die bergen met gras (zeker hier in 't zuiden). Ik had eigenlijk gehoopt/gedacht dat 't wel zou meevallen eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 11:43 schreef derLudolf het volgende:
Ik vraag het me afNa een flinke bui bijvoorbeeld.
Daar hoopte ik dus idd opquote:Op zondag 17 mei 2015 11:45 schreef Makrolon het volgende:
Als er eenmaal gras op staat gaat t goed toch?
Striemer? Nooit van gehoord, zometeen eens effe opzoeken.quote:Of een striemer, of zon electrische grasschaar een optie?
Gaaf dingquote:
Thanksquote:Flymo is de uitvinder van de zweefmaaier. Deze 'vliegende maaier' (FLYing MOwer) werkt hetzelfde als een zogenaamde hovercraft. Een elektromotor drijft een centrale waaier aan waardoor een luchtkussen ontstaat waarop de maaier als het ware zweeft. Hierdoor heeft deze grasmaaier geen wielen nodig, die dus ook niet kunnen blijven steken in het gras. Een zweefmaaier is dus uitermate geschikt voor het maaien van oneffen terrein, glooiende grashellingen, randjes en kantjes. Een Flymo zweefmaaier is uitermate wendbaar en bijzonder licht te sturen, daarom is hij dus zeer gemakkelijk in gebruik.
quote:
Tja ik weet niet of ik dan goed overal bij kom. Ik wil er ook een klein beekloopje in maken, dus dat maakt het allemaal wat moeilijker... En nu ik die FlyMo heb gezien moet ik die hebben. Sjiek stukje techniekquote:Op zondag 17 mei 2015 12:00 schreef mitchell88 het volgende:
Als die heuvel een rechte hoek heeft van 45 graden is het een optie om zo'n hand duw maaier te kopen?[ afbeelding ]
Lol, ook een (zeer) vette machine... Maar heb dus echt verder geen grasquote:Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef derLudolf het volgende:
Met een strimmer kun je het niet echt strak kort houden (egale hoogte, netjes afgesneden). Met een schaar zou dat inderdaad wel al iets beter gaan. Ik had verwacht dat het iets hoger zou worden. Met deze hoogte zou ik het gewoon proberen.
Trouwens, is een Bosch GRA48 niets voor je?
Hmzzz, tja het is echt maar 6m2 dus dat moet toch wel lukken lijkt me.quote:[b]Op zondag 17 mei 2015 12:02 schreef derLudolf
Edit: van wat ik me ervan kan herinneren maait zo'n flymo niet heel netjes. Of dat komt omdat onze buren behalve maaien niets aan hun gras doen.
6 m2....quote:Op zondag 17 mei 2015 12:07 schreef Erasmo het volgende:
Heb je geen buurpuber om het aan uit te besteden
Grasmaaien is een onbetaalbare vorm van ontspanning, moet je niet uitbesteden.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:09 schreef Atmoz het volgende:
[..]
6 m2....
Hoeveel ¤ CENT moet ik hem dan geven?
Flymo is leuk voor grotere stukken als het egaal en vlak is, bij knikken verliest hij te veel lucht en valt dan op de grond.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:06 schreef Atmoz het volgende:
[..]
[..]
Tja ik weet niet of ik dan goed overal bij kom. Ik wil er ook een klein beekloopje in maken, dus dat maakt het allemaal wat moeilijker... En nu ik die FlyMo heb gezien moet ik die hebben. Sjiek stukje techniek
Dat dus!quote:Op zondag 17 mei 2015 12:30 schreef densmee het volgende:
[..]
Flymo is leuk voor grotere stukken als het egaal en vlak is, bij knikken verliest hij te veel lucht en valt dan op de grond.
Kan uiteraard niet, dan kan Afmoz geen super de luxe automatisch op afstandbedienbare watersproei installatie installeren met waterkers op led etc etc. Je snapt het plaatje 😇quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:56 schreef kRiZzZiZ het volgende:
[..]
Kan uiteraard niet, dan kan Afmoz geen super de luxe automatisch op afstandbedienbare watersproei installatie installeren met waterkers op led etc etc. Je snapt het plaatje 😇
dat is wel een optie, maar dan moet je een kleintje zoeken.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:02 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Een robotmaaier dan? Past meer bij Atmoz dan zo'n flymo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |