Ja, moet me een beetje inlezen he Heb nog nooit een BMW gehad... (had me ergens in 2010 wel al op een BMW-forum geregistreerd zag ik van de week. Goed *voorgevoel* toen-der-tijd )quote:
quote:Toch wel een 535i touring, kun je mooi al je gereedschap in vervoeren
Een 5serie coupe heet een 6 serie. Je bedoelt de sedan neem ik aan. Als je weer eens veel zooi wilt halen voor een verbouwing lijkt een 5touring of een 6 me handiger (bij een coupe gaat het glas achter mee open, bij de sedan alleen de kofferklep)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:52 schreef Atmoz het volgende:
Zou opzich ook wel vet zijn, maar ik hoef met m'n tools niet direct ergens heen.
Dus blijf gewoon bij de coupé (en je mag best weten: ik ben SUPER excited erover. Om akelig van te worden soms hahahaha )
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:07 schreef cvboer2 het volgende:
BMW, mooie auto's. Wel foto's posten van je nieuwe aanwinst.
Huh? Ik heb niets over 5 of 6 serie gezegd toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:38 schreef derLudolf het volgende:
Een 5serie coupe heet een 6 serie. Je bedoelt de sedan neem ik aan.
Das inderdaad zeker waar. Maar ik dacht eigenlijk voorlopig genoeg (grote) verbouwingen te hebben gedaan En écht grote platen (244x122) gaan ook niet in een touring... (vriend van me heeft een bus, dus er is altijd wel iets te regelen)quote:Als je weer eens veel zooi wilt halen voor een verbouwing lijkt een 5touring of een 6 me handiger
I know. Heb de laatste weken waarschijnlijk zo'n 500 BMW-video's op Youtube bekeken. Echt iedere avond zeker 20 stuks (ik heb geloof ik het virus goed te pakken, en dat al vóór de aanschaf)quote:(bij een coupe gaat het glas achter mee open, bij de sedan alleen de kofferklep)
Toen ik de eerste keer ben gaan kijken/meerijden had ik alvast wat kliekjes gemaakt:quote:En we verwachten uiteraard foto's
Binnenkort in misschien iets heel andersquote:
Ik moet gelijk aan een complete notificatietuin denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:37 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Binnenkort in misschien iets heel anders
Ben met m'n neefje wat dingen aan het bespreken om eventueel iets met beplanting (buxus, taxus, etc...) te gaan doen Gewoon eens iets heel anders...
Whahahahaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan een complete notificatietuin denken
Ik heb Zaterdag een Z4 3.0SI gekocht van 2008, morgen ophalen in Duitslandquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:09 schreef Atmoz het volgende:
Das inderdaad zeker waar. Maar ik dacht eigenlijk voorlopig genoeg (grote) verbouwingen te hebben gedaan En écht grote platen (244x122) gaan ook niet in een touring... (vriend van me heeft een bus, dus er is altijd wel iets te regelen)
Ah vet hoor Sjieke bak!! Tja, ik heb ook gedacht om er eentje te importeren, maar omdat ik er echt 0,0 verstand van heb doe ik het toch maar niet. Wel veel meer keus bij onze oosterburenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:14 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb Zaterdag een Z4 3.0SI gekocht van 2008, morgen ophalen in Duitsland
In een Z4 ga je niet veel platen en tools vervoeren nee.quote:Maar als dagelijkse auto heb ik een station, dat is toch wel verrekte praktisch bij het klussen hoor.
Alleen mijn dagelijkse auto is een goedkope bak, die staat namelijk regelmatig 2 weken op een parkeerplaats bij het vliegveld, beetje zonde om daar dan een recente 5 serie touring neer te zetten vind ik.
Dat is het voordeel van een auto kopen in Duitsland, ik reed 240 met de proefrit, toen moest ik afremmen voor een baustelle.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:50 schreef Atmoz het volgende:
Succes/veel plezier (kun je direct de autobahn goed testen) morgen met je auto ophalen
Ahja, klopt dat had je al eens verteld, wist alleen niet meer dat jij dat was.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:01 schreef bluemoon23 het volgende:
Elke 2 weken met helicopter weg voor offshorewerk.
Precies.quote:Dan staat de auto 2 weken stil in ziltig en winderig Den Helder, daar wordt een auto niet beter van.
Hahaquote:Dat is het voordeel van een auto kopen in Duitsland, ik reed 240 met de proefrit, toen moest ik afremmen voor een baustelle.
De verkoper (particulier) vertrok geen spier, hij had ook nog een jonge E63 AMG combi staan....
Ik dacht dat je het over 5 serie had in dat BMW topic. Hoeveel kabouters zitten er aan de stamtafel? (hoeveel cilinders )quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:09 schreef Atmoz het volgende:
[..]
[..]
Huh? Ik heb niets over 5 of 6 serie gezegd toch?
Ga een 3 serie coupé halen Een sedan is toch alleen noodzakelijk je kinderen?
quote:
Heb ooit eens overwogen om een 2e hands Touareg W12 sport te kopen. 6 liter 12 cilinder, 600 Nm koppel. Werd te duur in de wegenbelasting. Het is een golf R32 geworden.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:54 schreef Gieliovd het volgende:
Als mijn wagen nog eens weg gaat... Wellicht en 535d station.
3 liter 6 in lijn. Biturbo, 300 pk en 600Nm koppel
Gaat inderdaad offtopic, voor een keertje moet dat kunnen. Ik vind het ook mooie techniek, grote amerikaan met dikke V8 in het vooronder, fantastisch. Ik wil ooit nog eens zo'n Amerikaanse pick-up hebben met een Hemi V8. Voorlopig mag ik het met een mercedes 2.2 cdi doen. Ook geen straf.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:55 schreef Gieliovd het volgende:
We gaan wel erg offtopic en als dat niet goed is dan mag het van mij best weg... maar oké
Jammer is dat hè. Die 535d zou ook ¤2000 belasting per jaar kosten. Dat is gewoon k*t in dit land. In Noorwegen nog staan kletsen met een local tijdje terug. Althans, een Amerikaan die daar woont. Die rijdt een Touareg met een dikke diesel. Omgerekend was het geloof ik ¤450 belasting per jaar.
Ik hou gewoon van die techniek. Grote blokken, mooie 8, 10 of 12 cilinders. Loopt als een naaimachine en zo veel fijner dan die kleine k*tblokkies met dikke turbo erop. Ik rij rond met een 1200 cc vierpitter en een auto van 4,80 meter. Gaat best, trekt goed met die dikke turbo, maar met 150k is hij aan revisie toe.
Toch maar emigreren.
Vindt Atmoz vast niet erg, die springt zelf ook van de hak op de tak met zijn projectjes....quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:55 schreef Gieliovd het volgende:
We gaan wel erg offtopic en als dat niet goed is dan mag het van mij best weg... maar oké
Woensdag heb ik de Z4 opgehaald, 450km over de autobahn naar huis knallen met 265 pkquote:
Ohzo, nee ik begin bij een 3 serie.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:50 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat je het over 5 serie had in dat BMW topic. Hoeveel kabouters zitten er aan de stamtafel? (hoeveel cilinders )
Dank! Vind hem zelf ook erg mooi, en niet té...quote:Marruh, vette bak. En zwart, dat hoort zo
Dan heb je EN een dikke bak, EN de luxe om nog wat te kunnen meenemen. Ideaal. Erg gaaf in ieder gevalquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:54 schreef Gieliovd het volgende:
Als mijn wagen nog eens weg gaat... Wellicht en 535d station.
3 liter 6 in lijn. Biturbo, 300 pk en 600Nm koppel
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:15 schreef cvboer2 het volgende:
Heb ooit eens overwogen om een 2e hands Touareg W12 sport te kopen. 6 liter 12 cilinder, 600 Nm koppel. Werd te duur in de wegenbelasting. Het is een golf R32 geworden.
Maak je niet druk, ik heb er totaal geen probleem mee. Allemaal interessant spul toch? Het hoeft niet altijd over Bosch Blauw te gaan Wel altijd over goede Duitse merken trouwensquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:55 schreef Gieliovd het volgende:
We gaan wel erg offtopic en als dat niet goed is dan mag het van mij best weg... maar oké
Boh!!!! Wat een verschil hequote:Jammer is dat hè. Die 535d zou ook ¤2000 belasting per jaar kosten. Dat is gewoon k*t in dit land. In Noorwegen nog staan kletsen met een local tijdje terug. Althans, een Amerikaan die daar woont. Die rijdt een Touareg met een dikke diesel. Omgerekend was het geloof ik ¤450 belasting per jaar.
quote:Ik hou gewoon van die techniek. Grote blokken, mooie 8, 10 of 12 cilinders. Loopt als een naaimachine en zo veel fijner dan die kleine k*tblokkies met dikke turbo erop. Ik rij rond met een 1200 cc vierpitter en een auto van 4,80 meter. Gaat best, trekt goed met die dikke turbo, maar met 150k is hij aan revisie toe.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:07 schreef cvboer2 het volgende:
Gaat inderdaad offtopic, voor een keertje moet dat kunnen. Ik vind het ook mooie techniek, grote amerikaan met dikke V8 in het vooronder, fantastisch. Ik wil ooit nog eens zo'n Amerikaanse pick-up hebben met een Hemi V8. Voorlopig mag ik het met een mercedes 2.2 cdi doen. Ook geen straf.
En nu maar weer ontopic
Hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:37 schreef bluemoon23 het volgende:
Vindt Atmoz vast niet erg, die springt zelf ook van de hak op de tak met zijn projectjes....
Vet hoor! Gefeliciteerd met je aankoop in ieder gevalquote:Woensdag heb ik de Z4 opgehaald, 450km over de autobahn naar huis knallen met 265 pk
Post idd maar wat foto's straksquote:Met de oude eigenaar ben ik in die AMG naar het strassenverkehrsambt gereden om de auto over te schrijven.
Bij het starten klinkt zo`n AMG net als een amerikaanse V8 musclecar, geweldig
Donderdag ben ik met die Z4 in Almelo bij de RDW geweest voor het invoeren, duurt nog een week of 2 denk ik voordat hij het kenteken heeft, bureaucraten
Als ik hem op kenteken heb zal ik wel een foto posten in het BMW topic.
Volgens mij heb ik daar nog nooit in gepost , ik zal daar eerst een plaatje posten van mijn "oude" Z4 die verkocht gaat worden.
Say what ?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:01 schreef Atmoz het volgende:
Wow wat rijd dat lekker zeg. Echt bijna niet te filmen gewoon. Maarja, kan ook niet anders aangezien ik van een gare oude vieze Peugeot 405 af kom. Wat een verschil...
Het is toch jou topic ?quote:Haha
En idd: no problemo!!! (tenminste, als het van de Mods mag...)
Haha, als je wilt kun je daar ook wel degelijk zuinig mee rijden volgens mij. Men iemand met een 535i en volgens mij haalt hij gewoon 1:14 bij 130km/u.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:01 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ohzo, nee ik begin bij een 3 serie.
Hehe kabouters
6 stuks vergezeld door 2 turbo's.
Die zuipen flink door!!! Lijken wel studenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |