Android ook iddquote:Op maandag 20 april 2015 13:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In ieder geval op iOS, heb hem net op de IPad ge-update. Maar Android ook denk ik, op de site van pc gamer stond in ieder geval Android en iOS.
Crap, wil hem op de pc hebben voor op het werk. Maar helaas, die functioneert alleen nog maar met ps/xbox accountquote:Op maandag 20 april 2015 13:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In ieder geval op iOS, heb hem net op de IPad ge-update. Maar Android ook denk ik, op de site van pc gamer stond in ieder geval Android en iOS.
Zet 'm op passive modequote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wilde vandaag misschien even rondkijken voor huisjes in de GTA Online wereld. Kan ik dat alleen doen zonder dat ik voor m'n bakkes geschoten wordt?
Single player opstarten -> Play GTA online -> Create solo session.quote:Op maandag 20 april 2015 15:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wilde vandaag misschien even rondkijken voor huisjes in de GTA Online wereld. Kan ik dat alleen doen zonder dat ik voor m'n bakkes geschoten wordt?
quote:
Tnx, toch fijn dat ze daar nog aan denken bij R*..quote:Op maandag 20 april 2015 15:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Single player opstarten -> Play GTA online -> Create solo session.
Nou, mijn geld krijgen ze i.i.g niet.quote:Op maandag 20 april 2015 00:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga het wel proberen
Zit door dat boek te bladeren en krijg verdomme weer zin om de story mode te spelenal kan die 100% completion me gestolen worden. Het verhaal
40 euro vind ik niet veel voor een game zoals dit.quote:Op maandag 20 april 2015 15:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou, mijn geld krijgen ze i.i.g niet.Ik ga niet twee jaar wachten en ook nog eens de volle smak betalen. En dan is de game nog steeds niet goed afgesteld voor pc gaming.
Samen races. Missies. Gewoon kloten in de stad....enzquote:Op maandag 20 april 2015 16:21 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb hem net gespeeld en kan alleen story mode (vanwege redenen), wat mis ik aan de rest?
dit + heists en je eigen character maken en verkleden ( veel meer kleding etc )quote:Op maandag 20 april 2015 16:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Samen races. Missies. Gewoon kloten in de stad....enz
Online glitches alhoewel niet iedereen dat leuk vindt.
Hoe dan ook ik vond het de moeite waard hem nog eens te kopen.
40 euro of 60 euro voor een game waar ik twee jaar op moest wachten. Dan voel ik mij echt als tweede klas gamer. Qua besturing voelt het aan als console. Ik vind het heel goed dat z'n de game ook uitbrengen voor de PC maar met de prijs ben ik er niet mee eens. 60 euro voor GTA? LOL.quote:Op maandag 20 april 2015 15:58 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
40 euro vind ik niet veel voor een game zoals dit.
Er zitten misschien nog een paar bugs in, en dan vooral in de rock* launcher maar het is gewoon een goed gemaakt spel voor de pc hoor, geen slechte port.
Ik zie het anders. Wat is nou 60 euro of in mijn geval 46 euro?quote:Op maandag 20 april 2015 17:29 schreef Atak het volgende:
[..]
40 euro of 60 euro voor een game waar ik twee jaar op moest wachten. Dan voel ik mij echt als tweede klas gamer. Qua besturing voelt het aan als console. Ik vind het heel goed dat z'n de game ook uitbrengen voor de PC maar met de prijs ben ik er niet mee eens. 60 euro voor GTA? LOL.
Waarom blijf je zeggen dat het 60 euro kost? Het kost 40 euro, en een key nog goedkoper.quote:Op maandag 20 april 2015 17:29 schreef Atak het volgende:
[..]
40 euro of 60 euro voor een game waar ik twee jaar op moest wachten. Dan voel ik mij echt als tweede klas gamer. Qua besturing voelt het aan als console. Ik vind het heel goed dat z'n de game ook uitbrengen voor de PC maar met de prijs ben ik er niet mee eens. 60 euro voor GTA? LOL.
Godverdomme zeg je kon m pre-orderen voor 35,- op een gegeven moment.quote:Op maandag 20 april 2015 17:29 schreef Atak het volgende:
[..]
ja die hond lijkt nieteens op Chop ze hadden beter iets van a la nintendo dogs ofzo gemaakt voor de app heel de dag proberen trukjes aan te lerenquote:Op maandag 20 april 2015 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wil gewoon dat die Rockstar gasten gewoon een waardig vervolg hierop maken met mijn geld. En dan geen kutlauncher meer mee leveren (lekker blijven hangen bij Steam met Steamworkshop support) en betere companion-app. Want die zijn niet echt top..
Dus omdat de companion-app niet goed is en de launcher wat problemen heeft bij launch vind je dit geen "waardig vervolg".quote:Op maandag 20 april 2015 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wil gewoon dat die Rockstar gasten gewoon een waardig vervolg hierop maken met mijn geld. En dan geen kutlauncher meer mee leveren (lekker blijven hangen bij Steam met Steamworkshop support) en betere companion-app. Want die zijn niet echt top..
Ik heb hem ook niet gekocht maar ik heb nog wel altijd het recht om mijn mening te geven. 40 euro is nog steeds te veel voor wat je krijgt. 2 jaar ouwe game niet nog geen eens lekker runt.quote:Op maandag 20 april 2015 17:38 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Waarom blijf je zeggen dat het 60 euro kost? Het kost 40 euro, en een key nog goedkoper.
De besturing is wat mij betreft prima, op auto rijden na maar dat is bij elk PC spel zo en dat weet je, daar kunnen ze weinig aan doen.
Als je het niet waard vind koop je hem niet, zo simpel is het.
quote:Op maandag 20 april 2015 18:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gekocht maar ik heb nog wel altijd het recht om mijn mening te geven. 40 euro is nog steeds te veel voor wat je krijgt. 2 jaar ouwe game niet nog geen eens lekker runt.
Aan mijn PC ligt het i.i.g niet. i5 4660 3.2 ghz, gtx 970 en 4 gb RAM. Dat is beter dan wat de meeste fokkers hebben.quote:Op maandag 20 april 2015 17:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Godverdomme zeg je kon m pre-orderen voor 35,- op een gegeven moment.
En al die mensen die zeiken dat het weer een typische port is van Rockstar lopen zo hard uit hun nek te lullen. Dit is de best geoptimaliseerde GTA ever. Als je 'm niet aan de praat krijgt zal het sowieso voor 50% aan je eigen liggen.
4GB ram? Prop er 12 bij en kijk hoe het dan loopt.quote:Op maandag 20 april 2015 18:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Aan mijn PC ligt het i.i.g niet. i5 4660 3.2 ghz, gtx 970 en 4 gb RAM. Dat is beter dan wat de meeste fokkers hebben.
Meer dan 4 gb gebruikt de game niet.quote:Op maandag 20 april 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
4GB ram? Prop er 12 bij en kijk hoe het dan loopt.
Oorzaak gevonden. Opgelost.
Je kan toch zelf wel bedenken dat 4GB RAM tegenwoordig niet veel meer voorstelt?quote:Op maandag 20 april 2015 18:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Meer dan 4 gb gebruikt de game niet.
Edit: ik heb trouwens 8 gb. Foutje.
Ik heb 8 gb. Denk je dat als je 16 gb hebt dat de game dat ook allemaal gebruikt?quote:Op maandag 20 april 2015 18:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan toch zelf wel bedenken dat 4GB RAM tegenwoordig niet veel meer voorstelt?
Ahzo.
quote:
Nee gast, je snapt het niet. Ik vind het spel geweldig, vandaar dat ik het ook gekocht heb. Maar verbeteringen mogen er wel komen voor de launcher en de Companion-App. En dat geld van me mogen ze dus gebruiken om een waardig vervolg op dit spel te maken en die twee dingetjes waarover ik zeurde te verbeteren. Dat staat los van de huidige titel.quote:Op maandag 20 april 2015 18:13 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Dus omdat de companion-app niet goed is en de launcher wat problemen heeft bij launch vind je dit geen "waardig vervolg".
Mierenneuker zijn is ook een vak
Dat is 90% van de game.quote:Op maandag 20 april 2015 17:38 schreef dolf1010 het volgende:
De besturing is wat mij betreft prima, op auto rijden na
Je doet nu net alsof rijden compleet niet te doen is ofzo, het sturen is wat minder omdat je een toetsenbord hebt en je dus niet geleidelijk gas kan geven of kan sturen maar hang er een controllertje aan en het is opgelost of anders ga je gewoon lekker op console spelen, er is weinig dat rockstar daar aan kan doen he.quote:
Niet druk maken johquote:Op maandag 20 april 2015 18:51 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof rijden compleet niet te doen is ofzo, het sturen is wat minder omdat je een toetsenbord hebt en je dus niet geleidelijk gas kan geven of kan sturen maar hang er een controllertje aan en het is opgelost of anders ga je gewoon lekker op console spelen, er is weinig dat rockstar daar aan kan doen he.
Het spel is gewoon bijna perfect overgebracht van console naar pc en dan nog zie je mensen zeuren.
Nouja ik ga me er niet meer mee bemoeien.
rockstar kan er vast nog wel wat aan doen, met b.v. Burnout paradise heb ik nagenoeg geen problemen met de besturing (ook TB) terwijl hier te makkelijk en te snel de controle over je auto verliestquote:Op maandag 20 april 2015 18:51 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof rijden compleet niet te doen is ofzo, het sturen is wat minder omdat je een toetsenbord hebt en je dus niet geleidelijk gas kan geven of kan sturen maar hang er een controllertje aan en het is opgelost of anders ga je gewoon lekker op console spelen, er is weinig dat rockstar daar aan kan doen he.
Het spel is gewoon bijna perfect overgebracht van console naar pc en dan nog zie je mensen zeuren.
Je hebt gelijk, ik pak een biertje en schiet wat mensen neer met trevor en dan voel ik me waarschijnlijk al weer een stuk beter.quote:Op maandag 20 april 2015 18:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet druk maken johveel te lekker weer voor.
ja, ik doe het zelf ook![]()
WE BLIJVEN NEDERLANDERS EH ALTIJD WAT TE ZEIKE /tokkiemodus
Auto rijden valt wel mee, maar die helicopters... daaamn.quote:Op maandag 20 april 2015 17:38 schreef dolf1010 het volgende:
De besturing is wat mij betreft prima, op auto rijden na...
Dat zal waarschijnlijk ook liggen aan het feit dat élke auto een andere handling heeftquote:Op maandag 20 april 2015 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
rockstar kan er vast nog wel wat aan doen, met b.v. Burnout paradise heb ik nagenoeg geen problemen met de besturing (ook TB) terwijl hier te makkelijk en te snel de controle over je auto verliest
Nou, mijn geld krijgen ze niet. Als ze mij fokken dat fok ik hun terug.quote:Op maandag 20 april 2015 18:51 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou. Geen kampioen?quote:Op maandag 20 april 2015 19:00 schreef Leonos het volgende:
Hoe voelt dat nou? Om een 2 jaar oud spel te spelen?
Fan-TAS-tisch.quote:Op maandag 20 april 2015 19:00 schreef Leonos het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2015 19:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou. Geen kampioen?
maw. Flikkerstraal een eind op.
Ze zaten allemaal in de rij om het volle bedrag te betalen. Haha.quote:Op maandag 20 april 2015 19:00 schreef Leonos het volgende:
Dat ja. Die heli's gáán nog wel maar het is zo onhandig gedaan. Geef gewoon die muis vrij als besturing bij de vlieg/onderwater dingenquote:Op maandag 20 april 2015 19:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Auto rijden valt wel mee, maar die helicopters... daaamn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |