Ik kon 4 dagen lang niet spelen en 't enige wat ik hier zag waren ingame fotosquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:45 schreef ems. het volgende:
Ik vind eigenlijk dat jullie uit solidariteit met mij de game ook niet mogen spelen!
waarom kan je niet spelen dan?quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:45 schreef ems. het volgende:
Ik vind eigenlijk dat jullie uit solidariteit met mij de game ook niet mogen spelen!
tip voor de volgende game: steam heeft broadcasts, vast genoeg mensen die streamenquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:47 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik kon 4 dagen lang niet spelen en 't enige wat ik hier zag waren ingame fotos
Is je game weer gecrasht?quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:28 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]ik ben fucking slecht, en me gta crashte net na missie
Bij opstarten schiet de performance omlaag naar dia-show-niveau. Cutscenes duren minuten lang in plaats van een paar seconden en ook in het menu gaat het als dikke stront door een trechterquote:
Aangepast.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:51 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Mijn naam staat nog steeds als unknown de opening post. Vieze_Freddy - DieHadDiet
Nou ik zal het ook niet spelen aangezien sp niet voor mij is weggelegd en multiplayer een laghaven isquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:45 schreef ems. het volgende:
GTA V draait hier beter dan WatchDogsquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:09 schreef RoW_0 het volgende:
Echt triest dat het gewoon niet te draaien is. WatchDogs daarentegen op 2K resolutie 60 FPS vloeiend op Ultra. Maar GTA? Ongeacht je low of ultra draait: stuttering and crashes!En dat terzijde, ik vind het echt een lelijk spel vergeleken met WatchDogs.
I7 920 op 4ghz, GTX 970 en 12GB RAM en zegt dat ik te weinig menory hebquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
GTA V draait hier beter dan WatchDogs
i7 3770K en GTX680
Te weinig VRAM dan?quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
I7 920 op 4ghz, GTX 970 en 12GB RAM en zegt dat ik te weinig menory heb
Ik heb het dubbele vram.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Te weinig VRAM dan?
Ik heb 16GB RAM en 2GB VRAM en enige wat ik niet kan is textures op high zetten omdat ik te weinig VRAM heb.
Dat komt omdat WD ook een veel mooier spel is, echt waar.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:14 schreef Lastpost het volgende:
WD was hier een drama qua performance terwijl GTA fluitend op 60fps draait.
12 gb ram is niet te weinig. 😅quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar heb je dan te weinig VRAM of RAM? Als het RAM is heb je een goedkope oplossing
2 GB vram is echt te weinig, ik draai alles op high /very high en hij geeft aan 2,5 GB vram te gebruiken. en dat is dan als hij zich niet inspant.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar heb je dan te weinig VRAM of RAM? Als het RAM is heb je een goedkope oplossing
Ik heb alleen de textures op normal staan en de rest op high met 2x AA en TXAA en mijn kaart kan het prima hebben op 1080Pquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:18 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
2 GB vram is echt te weinig, ik draai alles op high /very high en hij geeft aan 2,5 GB vram te gebruiken. en dat is dan als hij zich niet inspant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |