Niet op die manier, ik ken wel mensen goed die een klein kind hebben. Deze persoon wou graag van de borst laten drinken en afkolven maar zij was net een van die pechvogels die om een fysieke reden ermee moest stoppen. Ik heb helaas niet kunnnen doorvragen naar wat precies de oorzaak is (gene bij die persoon).quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:42 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet van dichtbij hebt meegemaakt.
Ik leer graag bij.quote:Al heb ik 2 jaar borstvoeding gegeven, met carrière erbij, het heeft meer voeten in de aarde dan zoals jij simplistisch stelt.
Het is helemaal niet zo uitzonderlijk als jij denkt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Oké, verreweg de meeste vrouwen. Als er niets verkeerd gaat. Ik vind de uitzonderingen niet zo interessant, ik ben er meer in geïnteresseerd dat ook veel vrouwen bij wie het wel goed werkt toch voor de poeder kiezen.
In het begin zijn het vooral fysieke problemen waar moeders tegenaan lopen, kloven, ontstekingen, kindje wat niet goed aankomt etc. Met BV weet je niet hoeveel een kindje drinkt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet op die manier, ik ken wel mensen goed die een klein kind hebben. Deze persoon wou graag van de borst laten drinken en afkolven maar zij was net een van die pechvogels die om een fysieke reden ermee moest stoppen. Ik heb helaas niet kunnnen doorvragen naar wat precies de oorzaak is (gene bij die persoon).
[..]
Ik leer graag bij.
Heb jij het puur over organisatorische dingen of over fysieke problemen?
Ja, weer gaan werken is vaak het einde van de BV. Jammer, maar begrijpelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo uitzonderlijk als jij denkt.
En het is zwaar. Mijn vrouw heeft het 6 maanden volgehouden, waarvan dus 3 icm het runnen van haar bedrijf... en dat was zeer zwaar.
Van haar medewerksters heeft niemand het zo lang volgehouden, de meesten stoppen als ze weer moeten gaan werken of net daarna.
Jouw klacht is echt onterecht en peuters die nog borstvoeding krijgen... Minder dan 1%. Veel minder...
Echt, je vergist je enorm.
Dank je, hier heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:51 schreef agter het volgende:
[..]
In het begin zijn het vooral fysieke problemen waar moeders tegenaan lopen, kloven, ontstekingen, kindje wat niet goed aankomt etc. Met BV weet je niet hoeveel een kindje drinkt.
Als je weer gaat werken organisatorisch, niet ieder bedrijf heeft een kolfruimte, niet altijd heb je de tijd, kolven moet ook maar lukken, en als je veel op de weg zit is het ook lastig.
Daarnaast hebben veel baby's moeite met het overschakelen van borst naar fles. Ze weigeren de fles soms gewoon. Heeft ook een andere zuigtechniek nodig.
En ook zijn er baby's die geen ontdooide melk lusten. Het schijnt anders te smaken.
Al met al moeten moeder en kind perfect op 1 lijn zitten, wil het slagen.
En vergis je niet zaken als een keizersnee, wat in USA heel gewoon is, waardoor de melkproductie niet altijd goed op gang komt.
iPhone bezitters, ja.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wedden dat die ouders moeilijke brillen hebben en alleen koffie van Starbucks drinken.
Wil een hipster nog gezien worden bij de Starbucks?quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wedden dat die ouders moeilijke brillen hebben en alleen koffie van Starbucks drinken.
Een iPhone kiezen terwijl je een Android kan hebben.quote:
Op Reddit wordt dit soort spul gepost. Vervolgens gaan allerlei andere websites ermee aan de loop en verzinnen er een of ander kulverhaal omheen voor de clicks.quote:
Waarom zou je dat doen? Koop een doosje Lego dat binnen je budget valt, en je bent klaar. Het is een cadeau, dat hoeft niet altijd precies te zijn wat het kind wil.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij de lokale speelgoedwinkel kunnen de jarigen cadeaus uitzoeken, die gaan in een doos in het magazijn.
Als ik dan naar een verjaardag ga, kan ik bij de Intertoys in de doos loeren en iets uitzoeken om te geven.
Kind krijgt wat hij of zij wil, en ik hoef me niet ongans te zoeken.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:09 schreef Syntos het volgende:
Dan wens je dat soort mensen toch gewoon de tering en ga je niet?
Zie niet in waarom dit zo boeiend is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |