Hoe bedoel je niet gebruikenquote:Op maandag 27 april 2015 15:20 schreef Pauperskittles het volgende:
Skittles#2897, speel alleen pas sinds ie ook uit is op mobiel, dus nog niet bijzonder lang. Meteen ook een vraag, in mijn Mage deck zitten er wel 30 kaarten, maar toch kan ik deze niet gebruiken. Iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen?
Huh?quote:Op maandag 27 april 2015 15:20 schreef Pauperskittles het volgende:
Meteen ook een vraag, in mijn Mage deck zitten er wel 30 kaarten, maar toch kan ik deze niet gebruiken. Iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen?
Dan zitten er waarschijnlijk toch geen 30 kaarten in het deck.quote:Op maandag 27 april 2015 15:24 schreef Pauperskittles het volgende:
Als je in het scherm zit waar je een deck kan selecteren staat er een groot rood kruis door de mage heen.
Ja dat zou ik ook denken ja.quote:Op maandag 27 april 2015 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zitten er waarschijnlijk toch geen 30 kaarten in het deck.
wat is je gamertag dan voeg ik je ff toe, ik kijk zo nog game of thrones en dan wil ik daarna wel een potje doen. Tijd wordt iets van 21:30, weet niet of je dan kan?quote:Op maandag 27 april 2015 20:16 schreef Perrin het volgende:
Ik wil wel?
edit: Hij bedoelt voor de competitie, Deuce..
Was geen reactie op iemand.quote:Op maandag 27 april 2015 20:16 schreef Perrin het volgende:
edit: Hij bedoelt voor de competitie, Deuce..
Is prima! (niet later graagquote:Op maandag 27 april 2015 20:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wat is je gamertag dan voeg ik je ff toe, ik kijk zo nog game of thrones en dan wil ik daarna wel een potje doen. Tijd wordt iets van 21:30, weet niet of je dan kan?
Word niet later, misschien wel ietsje eerder, ik moet morgen weer op tijd eruit ivm werk dus wellicht wordt 't wel ietsje eerderquote:Op maandag 27 april 2015 20:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is prima! (niet later graag)
Ik heb al friend request gestuurd..
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, ik heb nu al 2 x tegen de deadline aangezeten.quote:Op maandag 27 april 2015 20:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Toch jammer weer altijd dat er mensen zich terugtrekken, blijkbaar is zelfs de ruime tijd die je voor elke match (dat overigens binnen 20-30 minuten te spelen is) krijgt niet genoeg
1-2 gespeeld tegen Perrin, erg toffe match! Helaas verloren maar zo kan het gaan.quote:Op maandag 27 april 2015 20:33 schreef Perrin het volgende:
Toppie Noppie (al zouden we nu nog een potje kunnen doen)
Een andere dag wil ik nog wel een rematch doenquote:Op maandag 27 april 2015 22:02 schreef Perrin het volgende:
* Perrin veegt de zweetdruppels van 't voorhoofd..
Pittige potjes!
Zullen wij onze potjes spelen?quote:Op maandag 27 april 2015 22:02 schreef Perrin het volgende:
* Perrin veegt de zweetdruppels van 't voorhoofd..
Pittige potjes!
Ander keertje? Moet naar huis nogquote:
Primaquote:Op maandag 27 april 2015 22:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ander keertje? Moet naar huis nog(nu)
daarom word je er ook aan herinnerd dat je nog moet spelenquote:Op maandag 27 april 2015 21:52 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, ik heb nu al 2 x tegen de deadline aangezeten.
Dat zou eigenlijk ook niet nodig moeten zijn: iedereen weet van tevoren precies wanneer de deadlines zijn. Het is meer een extra service van mijn kant.quote:Op maandag 27 april 2015 23:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
daarom word je er ook aan herinnerd dat je nog moet spelen
ik ben het met je eens, helaas zijn er altijd wel van dat soort gevallenquote:Op dinsdag 28 april 2015 07:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk ook niet nodig moeten zijn: iedereen weet van tevoren precies wanneer de deadlines zijn. Het is meer een extra service van mijn kant.
En ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom sommige mensen dat op de laatste dag laten aankomen. Men heeft nu 3 weken gehad, en in die tijd 3 matches spelen kan qua tijd toch nooit lastig zijn.
Het is vooral een kwestie van zelf goed plannen. Dat ga ik niet voor de deelnemers doen.
maakt mij niet uit, kan beidequote:Op dinsdag 28 april 2015 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor de competitie of gewoon voor de lol?
Na het potje met duecequote:Op dinsdag 28 april 2015 18:06 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik wil wel voor het toernooi spelen
Daag me maar uit als je zo ver bentquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:06 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik wil wel voor het toernooi spelen
geen probleemquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:57 schreef Molurus het volgende:
Gratz! Ik kan de uitslag pas morgen toevoegen, ik ben op pad voor werk.
Ik ben online, over 10 minuten?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:20 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ben je binnenkort nog on? we moeten ook nog spelen. laat maar weten wanneer het je uitkomt
Mooi, ga ik jullie spectaten. Heb die quest dat ik iemand moet zien winnenquote:
ik welquote:Op woensdag 29 april 2015 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Iemand die voor toernooi wilt spelen?
Elke draft is anders, als je legend rank haalt krijg je een card back (en elke maand voor rank 20) en heroic kun je gaan doen wanneer je Alexzstraza hebt getrokkenquote:Op donderdag 30 april 2015 14:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik ben dit ook maar eens gaan spelen.
Vorig weekend begonnen. Ik heb de Naxx expansie maar voor geld gekocht, want het spel beviel meteen ik heb geen geduld om zolang te wachten op game gold.
Ik ben met de mage van start gegaan en kwam tot rank 16 op de eerste dag, maar nu schommel ik rond rank 17 want ik probeer ook eens wat andere classes. Ook lijkt de tegenstand ineens veel sterker, die eerste dag had ik een lange win streak en leek ik alleen maar andere beginnelingen tegen te komen. Maar nu zie ik ook op rank 17 al sterke decks met veel rares. Ik heb nog niet elke class op lvl 10, dus ik mis nog heel wat class kaarten. Die ben ik nu aan het verzamelen.
Ik heb wel de class challenges van Naxx gedaan .
In Naxx heb ik Kel Thuzad (Normal) nog niet te pakken, Wat voor soort deck moet ik daarvoor bouwen? ik heb dus alle naxx kaarten en de inhoud van 4 extra boosters ( 3x arena en 1 freebie) Nog geen boosters gekocht.
Arena is erg leuk. Ik denk dat mijn voornaamste spelvorm zal worden. Je hebt er niet een grote collectie rares en epics voor nodig en ik hou van variatie. Het draften heb ik al aardig onder de knie (met behulp van wat internet research en jarenlang magic ervaring) maar ik moet nog wat beter worden in het tactische spel. Ik heb het gevoel dat ik nog te veel games laat glippen die te winnen zijn. Maar goed dat is ook logisch na een paar dagen. (Heb vakantie dus wel veel gespeeld al)
Ik heb nu 3 arena's gedaan en won 3, 5 en 4 potjes.
Random vragen:
- is elke draft hetzelfde qua raritiy (dus hoevaak je de keus krijgt uit 3 epics, of 3 rares etc)
- Krijg je iets voor ranks? Of is dat alleen voor de absolute top (ik las iets over kampioenschappen)
- Wanneer kun je er aan denken om Naxx Heroic aan te pakken? Ik ben even naar binnen gesneaked maar het zag er erg eng uit, meteen maar 'vanish' en weer naar buiten gerend...
Kun je misschien je deck posten?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:06 schreef Thomas_D het volgende:
Hier nog een beginnende Heartstone speler.. ID = Thomasz#2661
Nog wel een beetje de finesses aan het leren.. Heb nu een basic pala met naxx toevoeging en blijf nog plakken op level 18/19.. Iemand nog goede tips voor een beginner?
- Nee is niet hetzelfde. Soms krijg ik bijvoorbeeld arena runs met 2 legendaries en soms krijg ik een legendary/epic vrije deck.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Vorig weekend begonnen. Ik heb de Naxx expansie maar voor geld gekocht, want het spel beviel meteen ik heb geen geduld om zolang te wachten op game gold.
Ik ben met de mage van start gegaan en kwam tot rank 16 op de eerste dag, maar nu schommel ik rond rank 17 want ik probeer ook eens wat andere classes. Ook lijkt de tegenstand ineens veel sterker, die eerste dag had ik een lange win streak en leek ik alleen maar andere beginnelingen tegen te komen. Maar nu zie ik ook op rank 17 al sterke decks met veel rares. Ik heb nog niet elke class op lvl 10, dus ik mis nog heel wat class kaarten. Die ben ik nu aan het verzamelen.
In Naxx heb ik Kel Thuzad (Normal) nog niet te pakken, Wat voor soort deck moet ik daarvoor bouwen? ik heb dus alle naxx kaarten en de inhoud van 4 extra boosters ( 3x arena en 1 freebie) Nog geen boosters gekocht.
Arena is erg leuk. Ik denk dat mijn voornaamste spelvorm zal worden. Je hebt er niet een grote collectie rares en epics voor nodig en ik hou van variatie. Het draften heb ik al aardig onder de knie (met behulp van wat internet research en jarenlang magic ervaring) maar ik moet nog wat beter worden in het tactische spel. Ik heb het gevoel dat ik nog te veel games laat glippen die te winnen zijn. Maar goed dat is ook logisch na een paar dagen. (Heb vakantie dus wel veel gespeeld al)
Random vragen:
- is elke draft hetzelfde qua raritiy (dus hoevaak je de keus krijgt uit 3 epics, of 3 rares etc)
- Krijg je iets voor ranks? Of is dat alleen voor de absolute top (ik las iets over kampioenschappen)
- Wanneer kun je er aan denken om Naxx Heroic aan te pakken? Ik ben even naar binnen gesneaked maar het zag er erg eng uit, meteen maar 'vanish' en weer naar buiten gerend...
Het puzzelen is juist het leukste johquote:Op donderdag 30 april 2015 14:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Heroic is ook niet echt de moeite waard. Heb ze zelf ook nog niet gedaan. Misschien ooit dat ik ze nog wel doe wanneer ik er zin in heb. Gelukkig zijn er zat decks te vinden op hearthpwn.com die gemaakt zijn voor heroics.
Je krijgt een speciale cardback als je legendary rank hebt bereiktquote:Op donderdag 30 april 2015 14:29 schreef Schroevendraaier het volgende:
- Als je minstens rank 20 haalt tijdens het einde van het seizoen krijg je een cardback. Volgens mij ook een andere cardback bij rank 5 ofzo, al weet ik dat even niet zeker. Voor de rest niks eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgend seizoen maar een keer echt proberen te ranken. Ik stop altijd bij 9-10 en ga dan casual spelen...
[ Bericht 9% gewijzigd door Azorius op 30-04-2015 14:43:31 ]
Naast de cardback die je krijgt, krijg je ook HWC punten als je in de top 100 eindigt, (met hoe hoger, hoe meer punten) als je genoeg punten hebt aan het eind van het jaar kun je meedoen aan het wereldkampioenschap. Maar denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te makenquote:Op donderdag 30 april 2015 14:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Random vragen:
Oh jammer, ik hoopte dat je toch nog wat meer kaarten zou krijgen, of tenminste een zak met goud.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Heroic is ook niet echt de moeite waard. Heb ze zelf ook nog niet gedaan. Misschien ooit dat ik ze nog wel doe wanneer ik er zin in heb. Gelukkig zijn er zat decks te vinden op hearthpwn.com die gemaakt zijn voor heroics.
Wat is de uitdaging aan heroics als iemand anders de tactiek al heeft verzonnen?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Dat lijkt me ook niet nee, maar ik dacht dat er wellicht kleine prijsjes waren (gold, dust ofzo) voor lagere standings. Heb wel eens aan het WK MtG meegedaan maar ik betwijfel of ik nog de motivatie heb om in HS het niveau voor qualifier lvl play te halen. Eerst maar eens zien hoe leuk het is en hoe veel tijd je eraan kwijt bent.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Naast de cardback die je krijgt, krijg je ook HWC punten als je in de top 100 eindigt, (met hoe hoger, hoe meer punten) als je genoeg punten hebt aan het eind van het jaar kun je meedoen aan het wereldkampioenschap. Maar denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken
Zomfg! Een mede F&L-er die HS gaat spelen.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb ook MTG gespeeld... de opvallende verschillen pleiten in mijn ogen vooral in het voordeel van HS, dus ik heb er wel vertrouwen in dat je dit een leuke game gaat vinden!quote:Op donderdag 30 april 2015 15:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet nee, maar ik dacht dat er wellicht kleine prijsjes waren (gold, dust ofzo) voor lagere standings. Heb wel eens aan het WK MtG meegedaan maar ik betwijfel of ik nog de motivatie heb om in HS het niveau voor qualifier lvl play te halen. Eerst maar eens zien hoe leuk het is en hoe veel tijd je eraan kwijt bent.
En maar eens aan het Fok toernooi meedoen met een volgende ronde,
Oh, dat vind ik niet erg, die 2 maanden heb ik wel nodig om wat decks op te bouwen.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:47 schreef Molurus het volgende:
Ja, voor de fok competitie ben je inderdaad net te laat helaas. De huidige competitie loopt nog 2 maanden ofzo, daarna start ik vast wel een nieuwe en dan ben je van harte welkom!
Ik vind magic denk ik juist wat leuker omdat het meer diepgang heeft of in elk geval meer mogelijkheden. (maar meer diepgang ben ik eigenlijk ook wel zeker van) Maar de online variant is al jaren om te huilen zo slecht.quote:Ik heb ook MTG gespeeld... de opvallende verschillen pleiten in mijn ogen vooral in het voordeel van HS, dus ik heb er wel vertrouwen in dat je dit een leuke game gaat vinden!
Ja, die landjes enzo... echt belachelijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:57 schreef vaarsuvius het volgende:
als je gewend bent dat je soms 4x een kaart van ¤50,- nodig hebt voor 1 deck
Dat was gelukkig wel beter geregeld bij WoW TCG. Daar mocht je iedere kaart als resource gebruiken, alleen dan face down. Tenzij het een quest was. Die mocht face up en kon je oplossen, waarna deze ook face down ging. En je had maar 1 resource soort.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:29 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ja, die landjes enzo... echt belachelijk.
Minder frustratie? Ik ben niet zo goed in decks bouwen helaasquote:Op donderdag 30 april 2015 15:14 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Wat is de uitdaging aan heroics als iemand anders de tactiek al heeft verzonnen?
Ach, met wat ervaring was het ook weer niet zó erg, want het spel is erg waardevast gebleken, al 20 jaar. Zolang je kaarten maar niet op het hoogtepunt van hun prijs koopt kun je zelfs winst maken, mits je natuurlijk bereid bent om weer afstand te doen van die kaarten. Maar het blijft inderdaad vrij belachelijk dat je voor een beetje verzameling ook een leuke 2de hands auto kunt kopen.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:29 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ja, die landjes enzo... echt belachelijk.
Ik heb de mijne iets van 7 jaar geleden voor 1500,- verkochtquote:Op donderdag 30 april 2015 18:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Maar het blijft inderdaad vrij belachelijk dat je voor een beetje verzameling ook een leuke 2de hands auto kunt kopen.
als je veel Legacy type kaarten had, dan was dat nu 3000,- geweest. Zulk rendement haal je niet bij de bank. Maar als je vooral standard kaarten had dan maakt het niet echt wat uit of erger dan was het nu veel minder waard omdat veel van dat spul het niet haalt in 'modern'quote:Op donderdag 30 april 2015 18:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb de mijne iets van 7 jaar geleden voor 1500,- verkocht
Added.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet erg, die 2 maanden heb ik wel nodig om wat decks op te bouwen.
battletag is Blackadder#2414
Er zijn natuurlijk ook veel meer MTG kaarten, dus dat is niet zo gek. Aan de andere kant vond ik dat de nieuwe kaarten sinds, zeg, 8th edition, niet altijd even leuk waren.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik vind magic denk ik juist wat leuker omdat het meer diepgang heeft of in elk geval meer mogelijkheden. (maar meer diepgang ben ik eigenlijk ook wel zeker van)
Dat heb ik even geprobeerd, en inderdaad... totaal mee eens. Dat haalt het niet bij the real thing.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:57 schreef vaarsuvius het volgende:
Maar de online variant is al jaren om te huilen zo slecht.
Ja, MTG was wel een dure hobby als je dat serieus wilde spelen inderdaad. Voor mij is het altijd casual geweest.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:57 schreef vaarsuvius het volgende:
En dat de potjes korter duren vind ik inderdaad een erg groot voordeel. en de kleine decks + 1x en 2x restricties is ook geweldig als je gewend bent dat je soms 4x een kaart van ¤50,- nodig hebt voor 1 deck
MTG is ook al 20 jaar oud, waar HS nog maar 1.75 jaar oud isquote:Op donderdag 30 april 2015 19:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Added.
[..]
Er zijn natuurlijk ook veel meer MTG kaarten, dus dat is niet zo gek. Aan de andere kant vond ik dat de nieuwe kaarten sinds, zeg, 8th edition, niet altijd even leuk waren.
En Hearthstone krijgt natuurlijk ook steeds meer kaarten. Nog niet evenveel mogelijkheden, maar al best veel.
[..]
Dat heb ik even geprobeerd, en inderdaad... totaal mee eens. Dat haalt het niet bij the real thing.
Hearthstone is sowieso veel meer afgestemd op online gaming.
[..]
Ja, MTG was wel een dure hobby als je dat serieus wilde spelen inderdaad. Voor mij is het altijd casual geweest.
27 beta dubbellandjesquote:
Wat ik wel een beetje mis, t.o.v. mtg, is dat je niet zoiets hebt als ultra-rare cards... elke kaart die je zou kunnen willen hebben kun je wel craften.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
MTG is ook al 20 jaar oud, waar HS nog maar 1.75 jaar oud is
Nu al een grote community, maar qua inhoud gaat het nog veel groeien.
gouden Elite tauren chieftrainquote:Op donderdag 30 april 2015 19:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat ik wel een beetje mis, t.o.v. mtg, is dat je niet zoiets hebt als ultra-rare cards... elke kaart die je zou kunnen willen hebben kun je wel craften.
Zou wel gaaf zijn als je t.z.t. bepaalde kaarten niet meer kunt craften. (In plaats van ze te gimpen.) Het HS equivalent van de power 9 cards.
Als je je dust daarin stopt ben je wel echt knettergek.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gouden Elite tauren chieftrain
Nouja, de bezoekers van blizzcon 2013 dusquote:Op donderdag 30 april 2015 20:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je je dust daarin stopt ben je wel echt knettergek.
Zouden er mensen zijn die die hebben?
(Ik heb hem overigens wel in gewone versie.)
Ah.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nouja, de bezoekers van blizzcon 2013 dus
Ik heb hem gecraftquote:Op donderdag 30 april 2015 20:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je je dust daarin stopt ben je wel echt knettergek.
Zouden er mensen zijn die die hebben?
(Ik heb hem overigens wel in gewone versie.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |