Och, had eerst de tablet-versie geïnstalleerd op mijn mobiel. Toen later de echte versie kwam nog eens die gedaan. iPad en iPhone heb ik liggen, dus dat ging simpel. In de 12 packs die we hebben geopend hiermee (ik, vriendin, broer) zaten 5 legendaries, dus wat dat betret was het wel even de moeitequote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Maar er zullen niet veel mensen zijn die alle 4 die dingen hebbenEn om alleen voor 1 pakje nu zo'n ding te gaan lenen van een vriend gaat me een beetje te ver.
Straks als je wat meer compleet bent kun je veel kaarten die je uit pakjes krijgt disenchanten en krijg je meer dust vrij om kaarten die je mist te craften.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nee, zo snel gaat dat niet. ik heb Naxx gekocht, maar ga nu verder met gold en ik speel niet zo vaak dat ik en masse pakjes binnen hark.
Met wat ik heb, including 1ste legend van Black Rock gaat het best lekker. Ik ben zelfs met classes op lvl 2 aan het spelen in ranked play , dat ik nog veel basic spells mis is soms wel makkelijk dan hoef ik niet zoveel leuke kaarten te cutten om tot 30 te komenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Straks als je wat meer compleet bent kun je veel kaarten die je uit pakjes krijgt disenchanten en krijg je meer dust vrij om kaarten die je mist te craften.Komt helemaal goed!
Ook vanwege de nostalgische waarde, als je ooit hebt meegedaan aan wipe sessies in de bar van Blackrock Mountain.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Mijn favoriete mannetje tot nu toe is de Grim Patron.
Ook voor de heel goede kaarten geldt toch ook wel dat er best wel wat decks zijn waar ze niet in passen. Loatheb heb ik op dit moment in geen enkel deck zitten. (Toegegeven: het is wel een erg goede kaart.)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:20 schreef vaarsuvius het volgende:
een nadeel vind ik nog wel in het algemeen dat sommige kaarten zo universeel goed (lijken te zijn) dat ze in elk deck moeten. Bijvoorbeeld Loatheb .
Met elk kaartspel heb je dat wel soort kaarten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Met wat ik heb, including 1ste legend van Black Rock gaat het best lekker. Ik ben zelfs met classes op lvl 2 aan het spelen in ranked play , dat ik nog veel basic spells mis is soms wel makkelijk dan hoef ik niet zoveel leuke kaarten te cutten om tot 30 te komenElk nadeel heb z'n voordeel....
Mijn favoriete mannetje tot nu toe is de Grim Patron.
een nadeel vind ik nog wel in het algemeen dat sommige kaarten zo universeel goed (lijken te zijn) dat ze in elk deck moeten. Bijvoorbeeld Loatheb .
Ik speelde altijd met zulke 1337 spelers dat we nooit een wipe haddenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ook vanwege de nostalgische waarde, als je ooit hebt meegedaan aan wipe sessies in de bar van Blackrock Mountain.
ok, ok ik bedoelde meer voor beginners die nog weinig kaarten hebben. Dan zit je al gauw op.. 'ja ik kan wel een leuk thema deck proberen te maken, maar als ik eerlijk ben is het gewoon beter om deze x 'beste' kaarten bijelkaar te flikkeren, aangevuld met wat class specifieke kaarten . Als je alles hebt is dat vast minder dat geloof ik meteen.quote:Ook voor de heel goede kaarten geldt toch ook wel dat er best wel wat decks zijn waar ze niet in passen. Loatheb heb ik op dit moment in geen enkel deck zitten. (Toegegeven: het is wel een erg goede kaart.)
Jij bent nog nooit overleden in de bar? .... right.....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik speelde altijd met zulke 1337 spelers dat we nooit een wipe hadden
Per ongeluk hellfire gebruikenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit overleden in de bar? .... right.....
Leuk om te spelen inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:48 schreef Expression het volgende:
Net Velen geopend. Heb een deck gemaakt met Emperor Thaurissan en dubbel mind blast. Nobody expects the 20 damage priest burst
Ander leuk deck is die dragon priest met Velen, Alexstrasza en Malygos. Jammer dat ik een op een dag besloot dat midrange hunter kaarten craften beter was dan Malygos. Zulke dingen heb ik uiteindelijk wel spijt van nu ik een hoop kaarten heb. Net zoals ik al 5 keer Force of Nature gecraft heb.quote:
Malygos en Thalmos erbijquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:48 schreef Expression het volgende:
Net Velen geopend. Heb een deck gemaakt met Emperor Thaurissan en dubbel mind blast. Nobody expects the 20 damage priest burst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot over een weekje!quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik trek mij terug uit de competitie, speel amper nog. Verslaafd aan GTA5
Ik weet niet zo goed wat je hiermee wil zeggen, waarschijnlijk: 'over een week ben je uitgekeken op GTA5 en ga je weer hardcore HS spelen'. Toch?quote:
En dan krijg je het niet voor elkaar om 15 minuten per week vrij te maken?quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik trek mij terug uit de competitie, speel amper nog. Verslaafd aan GTA5
Nope. Bovendien vlieg ik volgende week naar Portugal.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dan krijg je het niet voor elkaar om 15 minuten per week vrij te maken?
Zoals gezegd: dan speel je toch vooruit?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nope. Bovendien vlieg ik volgende week naar Portugal.
Neh. Je mag mij eruit halen. Zo leuk vind ik het ook niet, zo'n toernooi. Maar goed, heb het nu geprobeerd en weet dat het niets voor mij is. Dus ik denk ook niet dat ik mij nog een keer aan ga melden. Snap sowieso de hele commotie niet, je doet net alsof het een nationaal kampioenschap is. Het is een klein wedstrijdje voor de eer. Big deal.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals gezegd: dan speel je toch vooruit?
Uit het toernooi stappen heeft een paar vervelende consequenties, die je wat mij betreft eerder had moeten overwegen. Je benadeelt bijvoorbeeld spelers die nog niet tegen jou hebben gespeeld.
Ik kan je niet dwingen om het toernooi af te maken, maar een volgende keer dat ik zo'n toernooi start hoef je je wat mij betreft niet meer aan te melden.
Dat kan niet zomaar, omdat daarmee mensen die nu op 4 matches staan automatisch gediskwalificeerd zouden worden. Ik kan hooguit jouw uitslagen verbergen.quote:
Meld je dan niet aan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zo leuk vind ik het ook niet, zo'n toernooi.
Het is administratief voor mij een hoop gekut, daar lijk je niet helemaal bij stil te staan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Maar goed, heb het nu geprobeerd en weet dat het niets voor mij is. Dus ik denk ook niet dat ik mij nog een keer aan ga melden. Snap sowieso de hele commotie niet, je doet net alsof het een nationaal kampioenschap is. Het is een klein wedstrijdje voor de eer. Big deal.
Ik zeg net, ik heb het geprobeerd, ik dacht dat ik het heel leuk zou vinden. Maar dat vind ik niet. Moet ik het dan met tegenzin af gaan maken?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar, omdat daarmee mensen die nu op 4 matches staan daarmee automatisch gediskwalificeerd zouden worden. Ik kan hooguit jouw uitslagen verbergen.
[..]
Meld je dan niet aan.
[..]
Het is administratief voor mij een hoop gekut, daar lijk je niet helemaal bij stil te staan.
Linksom of rechtsom ben je daar zelf verantwoordelijk voor, niet ik. Ik wijs je op die verantwoordelijkheid. Dit heeft consequenties voor andere spelers en voor mij als toernooileider, niet alleen voor jou.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zeg net, ik heb het geprobeerd, ik dacht dat ik het heel leuk zou vinden. Maar dat vind ik niet. Moet ik het dan met tegenzin af gaan maken?
Sja... toch meen ik het serieus: een volgende keer hoef je je wat mij betreft echt niet meer aan te melden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
En inderdaad, het gekut heb ik niet bij stil gestaan. Excuus daarvoor.
Ja dat was exact wat ik bedoeldequote:Op woensdag 6 mei 2015 13:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je hiermee wil zeggen, waarschijnlijk: 'over een week ben je uitgekeken op GTA5 en ga je weer hardcore HS spelen'. Toch?
Allemaal leuk en aardig, maar je hoeft mij niet te behandelen als een kind die wat stouts gedaan heeft in de klas. Ik bepaal zelf of ik ermee stop of niet, en het is je goed recht om mij te wijzen op verantwoordelijkheden. Maar daardoor ga ik echt niet ineens wél weer meedoen. Ik merk dat ik er gewoonweg geen zin meer in heb, bovendien heb ik ook bijna geen tijd. Kun je wel zeggen '15 min van je tijd vrijmaken', maar jij kent mij niet en kent ook mijn dagbesteding en sociale leven niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom ben je daar zelf verantwoordelijk voor, niet ik. Ik wijs je op die verantwoordelijkheid. Dit heeft consequenties voor andere spelers en voor mij als toernooileider, niet alleen voor jou.
[..]
Sja... toch meen ik het serieus: een volgende keer hoef je je wat mij betreft echt niet meer aan te melden.
Ik speel nog weleens hoor, maar gewoon casual. Merk dat ik er niet veel zin meer in heb. Doe m'n questjes en dan ben ik er weer klaar meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |