Bedoel je Pierre en Rascal-Bot?quote:Op donderdag 30 april 2015 17:30 schreef schaakkipje het volgende:
De comments op wowhead zijn ook handig en sommige combo's daar werkten bij mij beter dat de guide zelf. Ook voor plushie.
Ik heb trouwens nog een setje engineer pets over voor wie wil.
Nee ik bedoel de nieuwere pets. Schorpioen, varken en nog eentje, maar de meeste players hebben die al want sellen lukt niet. Ze zijn gratis.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Bedoel je Pierre en Rascal-Bot?
Die heb ik nl beide nog niet.
Wat wil je er voor hebben?
Ah okquote:Op donderdag 30 april 2015 18:24 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de nieuwere pets. Schorpioen, varken en nog eentje, maar de meeste players hebben die al want sellen lukt niet. Ze zijn gratis.
Guildbank kan wel jaquote:Op donderdag 30 april 2015 18:28 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ah okDie heb ik al.
Vast iemand anders die ze nog niet heeft of zet ze anders op je guildbank?
Dit waarschijnlijk ja, iemand die wins aan het farmen is met een botquote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dit waarschijnlijk ja, iemand die wins aan het farmen is met een bot
Ik ben wel echt vet nep in Heroesquote:Op woensdag 29 april 2015 20:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week gekocht
Heb nu weer bijna 10k gold maar ik heb maar 3 heroes totaal dus kan nog geen Hero League doen
Voeg mij weer toe danjmxd#2355
Hij verveelde zichquote:Op donderdag 30 april 2015 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Iwanius, die even binnen komt stormen in elk topic dat hij ziet in GAM (VBL en KLB net gehad namelijk, zie zijn active topicslijst) en geen klap weet van wow en hier ook niet op gaat reageren, want ik citeer hem niet en dan krijgt hij ook geen alert.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Bienelientjee het volgende:
...... En ben ik de badkamer maar gaan schoonmaken
Welnee, onderdeel van OCD.quote:
Gaat lekker zegquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag weer Celestial tournament proberen, maar de RNG zat vreselijk tegenDe beste team combinaties had ik allemaal, maar de RNG liet mij keer op keer falen. Na 9x het tournament resetten, was ik te boos om verder te gaan!
...... En ben ik de badkamer maar gaan schoonmaken
quote:Op donderdag 30 april 2015 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Iwanius, die even binnen komt stormen in elk topic dat hij ziet in GAM (VBL en KLB net gehad namelijk, zie zijn active topicslijst) en geen klap weet van wow en hier ook niet op gaat reageren, want ik citeer hem niet en dan krijgt hij ook geen alert.
i640 greens, en i650 blues.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:17 schreef trigt013 het volgende:
Zal de tanaan jungle ook welfare epics hebben? Zal wel lekker zijn ik heb bijna mijn tiende charakter s op 100 en daarna mijn elfde, kan ik ze gelijk in goeie gear steken.
http://www.wowhead.com/ne(...)ds-mcdonalds-mistweaquote:Op zondag 3 mei 2015 23:32 schreef Drankster het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog bepaalde races het best in bepaalde classes of is het allemaal gelijk getrokken?
Heb weer een 10 daagse trial genomen, niet gespeeld sinds Wrath of the Licht King.
Zit te twijfelen om een warrior of hunter te maken maar tegenwoordig kan bijna elk race die classes zijn dus ben de kluts een beetje kwijt.![]()
En welke mods raden jullie aan? Bagnon is uiteraard al geïnstalleerd.![]()
Tof, Orc hunter it is.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/ne(...)ds-mcdonalds-mistwea
Daar staan alle racials
En verder qua addons DBM (deadly boss mods) en recount om mee te beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |