abonnement Unibet Coolblue
pi_152405814
Ik heb archaeology ook al opgegeven, veel te irritant als je niet kunt vliegen en je met van die digsites zit op bergen enz. Constant heen en weer lopen dan.

Misschien dat Tanaan weer wat toevoegt, maar vergeleken met MoP en helemaal met WotLK is de endgame echt karig.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:46:06 #227
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_152405822
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ze hebben imo ook echt een fout gemaakt in de endgame content.

LFR te makkelijk en ben je letterlijk in een uur mee klaar, geen dailies, rep kun je alleen maar uren lang farmen. Op max level is er niks te doen behalve in je garrison staan en af en toe wat missies aanklikken. Alts levellen kan maar is teveel werk om dan al die followers te gaan levellen, garrison unlocken, resources verzamelen enz. Crafting is ook dood dus AH bespelen heeft ook weinig nut meer.

Het is dat je nu game tokens kunt kopen voor gold, anders had ik m'n subscription ook stop gezet en die 13 euro wel uitgegeven aan 2 pizza's.
De truc is om het gewoon niet zoveel te spelen. Log alleen in voor raid 2x per week en af en toe wat arena's.
pi_152405859
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:46 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

De truc is om het gewoon niet zoveel te spelen. Log alleen in voor raid 2x per week en af en toe wat arena's.
Ja precies dat doe ik ook. Maar het voelt zo nutteloos aan om enkel paar keer per week die raid te doen, terwijl ze veel meer uit de game kunnen halen.

Eerder logte je nog wel een paar extra avonden in voor dailies, heroics en allerlei rep en achievement dingen. En in WotLK helemaal, toen er nog geen shared raid cooldowns waren en verschillende loot drops voor 10 en 25.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 16:44:04 #229
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_152406924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja precies dat doe ik ook. Maar het voelt zo nutteloos aan om enkel paar keer per week die raid te doen, terwijl ze veel meer uit de game kunnen halen.

Eerder logte je nog wel een paar extra avonden in voor dailies, heroics en allerlei rep en achievement dingen. En in WotLK helemaal, toen er nog geen shared raid cooldowns waren en verschillende loot drops voor 10 en 25.
Ja maarja 6/7 uur in de week spelen is ook wel genoeg. :P
Kunt nog alt raidje doen en die cm's op gold waren ook wel nice om te doen.

Rep grinden/dailies enzo heb ik toch nooit gedaan. Behalve in TbC maar toen kon je nie anders.

Belangrijkste is gewoon of je een lachen groepje hebt om mee te raiden. Anders zou ik er ook zo mee ophouden.
pi_152407037
Alleen die alt raids voelen zo nutteloos aan tbh. Heb wel een druid alt gemaakt, paar keer LFR mee gedaan en wat normal groups. Maar je geared zo snel en dan doe je er niks meer mee. En je moet weer door die hele legendary chain en garrison heen wil je bijvoorbeeld highmaul missies krijgen.

Vond het zelf in lich king mooi werken. Met je alts gewoon heroics doen voor blauwe/epic gear. Daarna kon je dan met naxx altruns mee etc en dan langzaam gearen. Voor je main werkte dat hetzelfde, was je eerst een tijdje bezig met naar raids toe gearen.

Maarja, vroeger was alles beter :P

Denk dat ik zelf m'n sub helemaal stop als we blackhand hc dood hebben, waarschijnlijk maandag. Eigenlijk geen zin om maanden te gaan wipen op mythic en puur daarvoor in te loggen.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:47:18 #231
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152408035
Oh ze zijn 36K nu :D Even eentje kopen en in de gaten houden!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:49:54 #232
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_152408078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen die alt raids voelen zo nutteloos aan tbh. Heb wel een druid alt gemaakt, paar keer LFR mee gedaan en wat normal groups. Maar je geared zo snel en dan doe je er niks meer mee. En je moet weer door die hele legendary chain en garrison heen wil je bijvoorbeeld highmaul missies krijgen.

Vond het zelf in lich king mooi werken. Met je alts gewoon heroics doen voor blauwe/epic gear. Daarna kon je dan met naxx altruns mee etc en dan langzaam gearen. Voor je main werkte dat hetzelfde, was je eerst een tijdje bezig met naar raids toe gearen.

Maarja, vroeger was alles beter :P

Denk dat ik zelf m'n sub helemaal stop als we blackhand hc dood hebben, waarschijnlijk maandag. Eigenlijk geen zin om maanden te gaan wipen op mythic en puur daarvoor in te loggen.
Tijdje wipen maakt het des te lekkerder alsie down gaat.
pi_152410360
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Oh ze zijn 36K nu :D Even eentje kopen en in de gaten houden!
Omg ik kom 1K te kort :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_152410658
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:15 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Omg ik kom 1K te kort :')
Maar jij zou al je gold uit geven om 1 maand gratis te kunnen spelen dan ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:40:03 #235
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152411331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:15 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Omg ik kom 1K te kort :')
Heb je die oude raids al gedaan? Even een paar bosses in Firelands hc, Blackwing Descent hc, krijg je zo eenvoudig 4K per week, per character bij elkaar!
pi_152411528
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:49 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Tijdje wipen maakt het des te lekkerder alsie down gaat.
Het voelt een beetje nutteloos aan nu de hele game. Maarja wel een erg leuk raidteam dus dat is eigenlijk de reden dat ik nog blijf spelen. Gewoon 2x per week beetje gezellig ouwehoeren op teamspeak.
pi_152414943
Ben ik dan de enige die zich oprecht nog echt vermaakt in wow? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152423515
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik dan de enige die zich oprecht nog echt vermaakt in wow? :D
:Y :+

Ik doe ook alleen nog maar wat pets lvlen en hangen in mijn garrison.
Ben gestopt met raiden en ga af en toe nog mee met alt-raids :)
Oh ja en lvl mijn ally mage (nu 70) met 1 lvl per 2 weken of zo :P
  zaterdag 9 mei 2015 @ 03:13:41 #239
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_152424146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik dan de enige die zich oprecht nog echt vermaakt in wow? :D
Nee :P
pi_152424254
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 03:13 schreef TweeGrolsch het volgende:

Nee :P
*;
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152424421
Ik log op het moment ook alleen nog in voor raids, en wat pet battle dailies.

Maar heb wel vaker van die periodes dat ik heel weinig speel, en daarna weer 24/7 in wow zit. Dus maak me nog niet druk :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_152424820
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 07:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik log op het moment ook alleen nog in voor raids, en wat pet battle dailies.

Maar heb wel vaker van die periodes dat ik heel weinig speel, en daarna weer 24/7 in wow zit. Dus maak me nog niet druk :P
Ja, zo gaat het bij mij ook heel vaak :Y maar ik denk eigenlijk nooit 'er is niets te doen!'
"Ik heb even geen zin in wow", dat wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152425356
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, zo gaat het bij mij ook heel vaak :Y maar ik denk eigenlijk nooit 'er is niets te doen!'
"Ik heb even geen zin in wow", dat wel.
Ja dat heeft blizz wel handig bekeken ;) Je blijft bezig met je garrison :D
pi_152425410
Ik ben net een week of 7 gestopt, en gisteren weer even ingelogd, en het was toch wel weer leuk.

Vraagje, hoe krijg ik die shipyard, is het een random Garrison quest, of moet ik ergens heen gaan?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:14:42 #245
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152425626
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:55 schreef Omega het volgende:
Ik ben net een week of 7 gestopt, en gisteren weer even ingelogd, en het was toch wel weer leuk.

Vraagje, hoe krijg ik die shipyard, is het een random Garrison quest, of moet ik ergens heen gaan?
Dat is pas onderdeel van de volgende patch, die nog niet live is.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:30:46 #246
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_152426695
Tjah, ik heb die bende gister gewoon uninstalled. Klaar er mee. Done.

Zit je in een guild met een persoon die meerdere karakters gewoon maxed heeft, en dan niet alleen gear maar ook achievements. Die gast heeft serieus 20k+ achievements (dat is een goede 90% van alle achievements die er zijn). Alle mounts etc. Dus ik ging eens verder kijken naar willekeurige mensen op de server en jeuuuzes wat een fucking no lifers. Voordat je gaat zeggen van: Ja maar Jaqen dit is WoW. True true, maar dat het ZO erg was, ho-ly fuck. _O- _O-

Lang verhaal (geschreven vanuit mijn casual perspectief):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:29:01 #247
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_152427824
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Tjah, ik heb die bende gister gewoon uninstalled. Klaar er mee. Done.

Zit je in een guild met een persoon die meerdere karakters gewoon maxed heeft, en dan niet alleen gear maar ook achievements. Die gast heeft serieus 20k+ achievements (dat is een goede 90% van alle achievements die er zijn). Alle mounts etc. Dus ik ging eens verder kijken naar willekeurige mensen op de server en jeuuuzes wat een fucking no lifers. Voordat je gaat zeggen van: Ja maar Jaqen dit is WoW. True true, maar dat het ZO erg was, ho-ly fuck. _O- _O-

Lang verhaal (geschreven vanuit mijn casual perspectief):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neltharion/deathwing kwam niet uit het niets, dat was al een baddie die uit WCII bekend was en een redelijke aanwezigheid had binnen de lore en WoW. In meedere boeken komt hij voor. Maar in WoW is hij in vrijwel alle expansions voor cataclysm naar gereferenced. In vanilla voornamelijk als vader van Onyxia en Nefarion, BWL, ubrs etc. In TBC wordt direct gerefereerd aan zijn rol in WCII, dat wil zeggen hij is bij de eerste campaign ook richting outland gegaan. Alle Nether drakes daar zijn van oorsprong Black dragons, ook zijn consort Sinestra is te zien bij Netherwing legde. In Wrath uiteraard als de ongemakkelijke samenwerking tussen alle dragonflights en het vision dat je hebt in het Yogg-Saron fight.

Vrijwel al deze aspecten, op de nether drakes na, komen weer terug in Cataclysm dan wel als bosses of complete dungeons/raids. Neltharion was echt een van de baddies die nog verslagen moest worden. De enige andere die ik nog kan bedenken uit de Strategy games is Azshara.

Overigens ben ik het verder wel met je eens hoor, ben zelf in Cataclysm gestopt nadat 10man/25man gelijk werd getrokken wat niet werkte. Op 1 na zijn alle 25 man guilds op onze server toen in gestort, waaronder degene waar ik al sinds TBC in zat, heel veel mensen uit die guild zijn toen direct gestopt omdat we veelal gezamelijk speelde en merkte dat het in 10man verband toch niet zo leuk was.

In WoD weer opgepikt want was toch wel erg benieuwd, met plezier toen heel MoP op me gemak door gequest daar de achievements van gedaan. Erg mooie setting en de lore van die expansion is ook vrij interessant gemaakt. Dat nu allemaal gedaan en heb 3 chars op lvl 100 (Nooit eerder gelukt om meerdere alts te maxen, veel te saai en was altijd druk op main). En je merkt gewoon dat er te weinig content is op level 100 op raiden na. Misschien dat Tanaan dat weer toevoegd, maar er had gewoon veel meer in kunnen zitten. Garrisons zijn cool, maar niet content vervangend cool.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:40:49 #248
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_152428050
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:29 schreef Timwonnacott het volgende:

Neltharion/deathwing kwam niet uit het niets, dat was al een baddie die uit WCII bekend was en een redelijke aanwezigheid had binnen de lore en WoW. In meedere boeken komt hij voor. Maar in WoW is hij in vrijwel alle expansions voor cataclysm naar gereferenced. In vanilla voornamelijk als vader van Onyxia en Nefarion, BWL, ubrs etc. In TBC wordt direct gerefereerd aan zijn rol in WCII, dat wil zeggen hij is bij de eerste campaign ook richting outland gegaan. Alle Nether drakes daar zijn van oorsprong Black dragons, ook zijn consort Sinestra is te zien bij Netherwing legde. In Wrath uiteraard als de ongemakkelijke samenwerking tussen alle dragonflights en het vision dat je hebt in het Yogg-Saron fight.

Vrijwel al deze aspecten, op de nether drakes na, komen weer terug in Cataclysm dan wel als bosses of complete dungeons/raids. Neltharion was echt een van de baddies die nog verslagen moest worden. De enige andere die ik nog kan bedenken uit de Strategy games is Azshara.

Dan heb ik dat waarschijnlijk gemist of over het hoofd gezien, die hints en verwijzingen in TBC. Ten tijde van TBC was ik net 16 geloof ik. :+ Excuus.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 13:00:00 #249
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_152428365
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 12:40 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dan heb ik dat waarschijnlijk gemist of over het hoofd gezien, die hints en verwijzingen in TBC. Ten tijde van TBC was ik net 16 geloof ik. :+ Excuus.
Haha, ja kan goed gebeuren. Ze zijn vrij makkelijk te missen als je niet zo'n lore geek bent.
pi_152432870
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:23 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Maar jij zou al je gold uit geven om 1 maand gratis te kunnen spelen dan ?
Als ik gold heb geef ik het altijd uit _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')