abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2015 @ 02:26:04 #31
104871 remlof
Europees federalist
pi_151794044
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 01:42 schreef Viajero het volgende:

[..]

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

Natuurlijk is hij dan niet objectief meer. Ook gezien het feit dat hij fanatiek de omstreden loonstijgingen bij ABN AMRO loopt te verdedigen. Zou hij dat ook doen als ze hem niet zouden betalen?
Hij heeft een keer iets gepresenteerd voor de ABN en daar geld voor gekregen, de KRO is z'n werkgever en betaalt z'n salaris. Het is niet zo dat hij in dienst is van de ABN, in het ergste geval krijgt ie geen nieuwe opdrachten van ze.
  zaterdag 18 april 2015 @ 02:27:38 #32
111528 Viajero
Who dares wins
pi_151794050
quote:
7s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 02:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Hij heeft een keer iets gepresenteerd voor de ABN en daar geld voor gekregen, de KRO is z'n werkgever en betaalt z'n salaris. Het is niet zo dat hij in dienst is van de ABN, in het ergste geval krijgt ie geen nieuwe opdrachten van ze.
En dat zal hij niet leuk vinden. Dus zal hij niet iets negatiefs zeggen over ABN AMRO. Dus is hij niet meer objectief.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_151794166
Heeft wel wat weg van een benedictijnse monnik met z'n kapsel.

Verder geen punten van kritiek, ik ken 'm niet.
Google is your friend, abuse your friends
pi_151794381
Fons :r
pi_151794409
quote:
7s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 02:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Kan best dat zn bedrijf lucratiever is dan de kro.
  zaterdag 18 april 2015 @ 07:32:12 #36
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_151794548
Ondertussen had hij voor het eerst in zijn leven gelijk.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_151794886
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 01:29 schreef Downwards het volgende:
Het feit dat Klaver joods is, zal de sentimenten ook wel weer versterken.
Hij is helemaal niet joods idioot.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_151794888
quote:
10s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 07:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ondertussen had hij voor het eerst in zijn leven gelijk.
Klopt, Klaver is gewoon een snotneus.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_151795269
Linkse graaiers gonna Graai!
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zaterdag 18 april 2015 @ 09:48:46 #40
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_151795576
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 01:29 schreef Downwards het volgende:
Het feit dat Klaver joods is, zal de sentimenten ook wel weer versterken.
Inderdaad. 'Snotjong' was wellicht minder pijnlijk geweest dan 'snotneus'.
pi_151795651
Prima opmerking van Fons _O_
pi_151795659
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 09:48 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Inderdaad. 'Snotjong' was wellicht minder pijnlijk geweest dan 'snotneus'.
_O_
pi_151801372
quote:
10s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 08:50 schreef waht het volgende:

[..]

Hij is helemaal niet joods idioot.
Waar kan je dat opzoeken?
pi_151803653
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 01:27 schreef tofastTG het volgende:
Wat is mis met iemand snotneus noemen? :o Bedoel, Jesse is nou eenmaal een snotjong vergeleken met die bankiers. Daar lijkt me verder weinig aan te veranderen?
Het past niet bij een journalist om dat te doen en zeker niet als die journalist persoonlijk is betrokken bij de partij die "de snotneus" 'beledigde'. Ik moet trouwens zeggen dat ik bij politici van onder de 40 ook vaak geneigd ben om te denken dat het snotneuzen zijn als ze denken volledig te begrijpen hoe het zit. Jesse Klaver is momenteel ongeveer 29 jaar oud. Prima dat je dan politiek actief bent maar naar mijn mening ben je dan nog wat te jong voor dit soort functies.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_151805132
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 17:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het past niet bij een journalist om dat te doen en zeker niet als die journalist persoonlijk is betrokken bij de partij die "de snotneus" 'beledigde'. Ik moet trouwens zeggen dat ik bij politici van onder de 40 ook vaak geneigd ben om te denken dat het snotneuzen zijn als ze denken volledig te begrijpen hoe het zit. Jesse Klaver is momenteel ongeveer 29 jaar oud. Prima dat je dan politiek actief bent maar naar mijn mening ben je dan nog wat te jong voor dit soort functies.
Het past wel bij brandpunt hoor, altijd lekker hijgerig. Ik besef de ophef mbt. dat geld ook totaal niet, genoeg hoogleraren die bijklussen bij bedrijven alsof dat het onderzoek onbetrouwbaar maakt. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_151805209
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 01:59 schreef bam-shabaab het volgende:

[..]

Nope motherf#cker.
Dit moet toch wel duidelijk zijn, mafkees? Als journalist hanteer je een objectiviteit die op zijn minst fungeert als een schijn van handelen. Daar moet je het toch wel mee eens zijn.
Als die objectiviteit schade oploopt, dan is je baan rioolgaand.
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 02:27 schreef Viajero het volgende:

[..]

En dat zal hij niet leuk vinden. Dus zal hij niet iets negatiefs zeggen over ABN AMRO. Dus is hij niet meer objectief.
Jullie denken dat alle onderzoekers/hoogleraren niet bijklussen in het bedrijfsleven? :D Of kan al het wetenschappelijk onderzoek de prullenbak in?
Volgens mij valt het allemaal wel mee, zolang je transparant bent.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_151805968
Zal wel aan mij liggen, maar wat wordt deze man door het slijk gehaald zeg. Veel vijanden opgebouwd ofzo?
pi_151805997
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 19:14 schreef Odaiba het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar wat wordt deze man door het slijk gehaald zeg. Veel vijanden opgebouwd ofzo?
Nee, gewoon al zijn krediet verspeeld. Wegwezen met die debiel.
pi_151806321
quote:
2s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 18:39 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Het past wel bij brandpunt hoor, altijd lekker hijgerig. Ik besef de ophef mbt. dat geld ook totaal niet, genoeg hoogleraren die bijklussen bij bedrijven alsof dat het onderzoek onbetrouwbaar maakt. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
Of andersom, mensen uit het bedrijfsleven die bijklussen als bijzonder hoogleraar. Zoals die man van BaYeR die 1 dag per week als buitengewoon hoogleraar werkte voor Wageningen Universiteit, hij werd doodleuk aangesteld als speciaal adviseur van Bleker inzake de bijensterfte. :|W
Daarover gesproken, ik moet dringend eens zo'n bijenpakketje regelen voor in de tuin.
#NoDAPL
pi_151806353
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 19:14 schreef Odaiba het volgende:
Fons de Poel is een man die bekend staat als iemand die hoogstaande waarden en normen predikt, dientengevolge gaat in Nederland zijn hoofd op het hakblok bij de eerste de beste fout die hij maakt. ;)

quote:
14s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 19:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, gewoon al zijn krediet verspeeld. Wegwezen met die debiel.
Noem jij hem mede een debiel omdat hij nogal links is terwijl jij nogal rechts bent? Fair question.
#NoDAPL
pi_151807210
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 19:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Fons de Poel is een man die bekend staat als iemand die hoogstaande waarden en normen predikt, dientengevolge gaat in Nederland zijn hoofd op het hakblok bij de eerste de beste fout die hij maakt. ;)

[..]

Noem jij hem mede een debiel omdat hij nogal links is terwijl jij nogal rechts bent? Fair question.
Nee, ik vond het juist een uitstekende journalist totdat hij deze blunder beging. Dat even los van zijn bijbaantjes.
pi_151807251
quote:
1s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 20:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, ik vond het juist een uitstekende journalist totdat hij deze blunder beging. Dat even los van zijn bijbaantjes.
Oké. Ik vond hem vroeger een goede journalist maar ik heb inmiddels een flink aantal jaren niets meer van hem gezien.
#NoDAPL
pi_151807288
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 19:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zo;n idee kreeg ik al ja. Iedereen kan eens zijn dag niet hebben en iedereen maakt wel eens een fout. Straks zit er weer iemand werkloos thuis en dat willen we toch ook niet?
pi_151807294
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 20:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Oké. Ik vond hem vroeger een goede journalist maar ik heb inmiddels een flink aantal jaren niets meer van hem gezien.
Zoals je zelf al zei: hoge bomen vangen (soms helaas) veel wind. Hij kon zelf wel bedenken dat hij een keer zou hangen.
pi_151807310
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 20:04 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Zo;n idee kreeg ik al ja. Iedereen kan eens zijn dag niet hebben en iedereen maakt wel eens een fout. Straks zit er weer iemand werkloos thuis en dat willen we toch ook niet?
Hij heeft zijn schnabbels nog.
pi_151807316
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 20:04 schreef Odaiba het volgende:

[..]

FdP redt zich wel hoor, daar hoeven wij ons geen zorgen over te maken.
#NoDAPL
pi_151807398
Naja, ze moeten het ook zelf weten daar.
pi_151807507
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 19:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Of andersom, mensen uit het bedrijfsleven die bijklussen als bijzonder hoogleraar. Zoals die man van BaYeR die 1 dag per week als buitengewoon hoogleraar werkte voor Wageningen Universiteit, hij werd doodleuk aangesteld als speciaal adviseur van Bleker inzake de bijensterfte. :|W
Daarover gesproken, ik moet dringend eens zo'n bijenpakketje regelen voor in de tuin.
Maar dat wil niet zeggen dat die man geen goed onderzoek meer kan doen, bovendien Bleker moet zich toch ook juist laten adviseren door mensen uit die wereld? Waarschijnlijk heeft die beste vent ook wel een idee waardoor het komt, en hoe het op te lossen is.
pi_151807800
quote:
12s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 20:11 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Maar dat wil niet zeggen dat die man geen goed onderzoek meer kan doen
Nee, maar het wil wel zeggen dat hij niet betrouwbaar is wanneer het gaat om onderzoek naar de bijensterfte aangezien de prime suspect een gif van BaYeR was, in combinatie met andere factoren die zonder dat gif waarschijnlijk niet tot een ramp van deze omvang zou hebben geleid.

quote:
bovendien Bleker moet zich toch ook juist laten adviseren door mensen uit die wereld?
Onafhankelijke mensen! Die mensen waren er ook. Hij had ook iemand die hoogleraar (in plaats van buitengewoon hoogleraar) kunnen aanstellen als adviseur. Er waren twee collega's in Nederland die een minstens zo'n goede reputatie hadden en wiens broodheer niet gif verkoopt.

quote:
Waarschijnlijk heeft die beste vent ook wel een idee waardoor het komt, en hoe het op te lossen is.
Hij kan niet in het rapport schrijven dat het gif van BaYeR (en soortgelijke gifstoffen die concurrenten gebruiken) wellicht/allicht/vermoedelijk de oorzaak is. Dan is hij zijn baan bij BaYeR kwijt.
Zelfs al zou die man wel voldoende integer zijn dan nog kan je op dat niveau als overheid zijnde het risico niet nemen, de belangen zijn hiervoor veel te groot. Het was simpelweg niet nodig om hem aan te stellen, er waren genoeg andere kandidaten die niet dit probleem hadden. We hebben het hier wel over een van de grootst denkbare ecologische rampen. Aangezien het om een nieuwe generatie gif gaat die agressiever is dan ooit van tevoren (is de kans groot dat deze gifstof een flinke bijdrage leverde en levert aan de bijensterfte.
#NoDAPL
pi_151807953
quote:
0s.gif
Op zaterdag 18 april 2015 20:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, maar het wil wel zeggen dat hij niet betrouwbaar is wanneer het gaat om onderzoek naar de bijensterfte aangezien de prime suspect een gif van BaYeR was, in combinatie met andere factoren die zonder dat gif waarschijnlijk niet tot een ramp van deze omvang zou hebben geleid.

[..]

Onafhankelijke mensen! Die mensen waren er ook. Hij had ook iemand die hoogleraar (in plaats van buitengewoon hoogleraar) kunnen aanstellen als adviseur. Er waren twee collega's in Nederland die een minstens zo'n goede reputatie hadden en wiens broodheer niet gif verkoopt.

[..]

Hij kan niet in het rapport schrijven dat het gif van BaYeR (en soortgelijke gifstoffen die concurrenten gebruiken) wellicht/allicht/vermoedelijk de oorzaak is. Dan is hij zijn baan bij BaYeR kwijt.
Zelfs al zou die man wel voldoende integer zijn dan nog kan je op dat niveau als overheid zijnde het risico niet nemen, de belangen zijn hiervoor veel te groot. Het was simpelweg niet nodig om hem aan te stellen, er waren genoeg andere kandidaten die niet dit probleem hadden. We hebben het hier wel over een van de grootst denkbare ecologische rampen. Aangezien het om een nieuwe generatie gif gaat die agressiever is dan ooit van tevoren (is de kans groot dat deze gifstof een flinke bijdrage leverde en levert aan de bijensterfte.
Ben ik niet met je eens, bovendien had Bleker meer dan 1 adviseur denk je niet ook? Kan me goed voorstellen dat de beste vent handig in je team is, zodat de sector ook meteen iets kan veranderen. Ik ken de specifieke casus overigens totaal niet, dus misschien is dit de regel die de uitzondering bevestigd. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop