Oh, niet allemaal hebben ze een anime, vandaar dat ik jrpg erbij zettequote:Op dinsdag 21 april 2015 16:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh wist niet dat er van zoveel van die games ook een anime was, nice dan
Blijven hopenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:47 schreef Rijst het volgende:
Jammer dat de nieuwe Tales niet naar ps4 komt.
Sword Art Online?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Qua JRPG en anime? Fairy Fencer, Persona 5, Star Ocean 5, Saint Seiya, Disgaea, Sword Art Online. Al dan niet al aangekondigd voor het westen
google stuk?quote:
Nee maar om iemand te vragen om een hele game uit te leggen terwijl je dit kan vinden met 10 sec googlen is een beetje overbodigquote:
ik had inderdaad ook "ja" kunnen antwoorden, daar had ie meer aan gehad.quote:
Uhm als je gewoon speelt krijg je van alles veelquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Ligt het nou aan mij of zitten er heel veel cheaters op Dying Light. Damn net een paar potjes mee gespeeld en ineens geven mensen allemaal spullen op de grond. 99x disaster packages, 99 lockpicks en nog meer 99 shit. Lekker leuk zo als je al vanaf begin je helemaal overpowered kan cheaten
Nou echt niet zoveel in 1 keer. Mensen geven mij pakketjes van 99 keer zo'n disaster packages en nog eens 999999 ducttapes. Even wat pakketten ingeleverd bij zo'n vent en ben meteen van survivor 8 naar survivior 19 gegaanquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Uhm als je gewoon speelt krijg je van alles veel
In het 2e deel vind je zoveel van die zooi... Ik heb er ook wel eens met 80 rond gelopenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou echt niet zoveel in 1 keer. Mensen geven mij pakketjes van 99 keer zo'n disaster packages en nog eens 999999 ducttapes. Even wat pakketten ingeleverd bij zo'n vent en ben meteen van survivor 8 naar survivior 19 gegaanWTF man
Gelijk je game verneukt... leuk is dat :'0quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou echt niet zoveel in 1 keer. Mensen geven mij pakketjes van 99 keer zo'n disaster packages en nog eens 999999 ducttapes. Even wat pakketten ingeleverd bij zo'n vent en ben meteen van survivor 8 naar survivior 19 gegaanWTF man
Naja ben expres met een nieuwe save opnieuw begonnen toen ik coop even wilde proberen. Heb niks met mijn eigen save gedaan, dus daar is alles nog eerlijk gehaald tot nu toe.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gelijk je game verneukt... leuk is dat :'0
Dat is wat jij denktquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kan helaas moeilijk gefraudeerd worden![]()
Backlog ftw!quote:Op woensdag 22 april 2015 08:15 schreef Pheno het volgende:
Gamen volgens planning_!
Backlog opbouwen joh
Nope, beetje hetzelfde verhaal als met Diablo 3 coop doen met radoms. Ik speel altijd met een vriend van me en ik vind met 2 man co-op bij Dying light ook wel genoeg eigenlijk. Zo kun je nog een beetje rustig met 2 man exploren/looten... met 4 man wordt dat wat lastiger denk ik. Plus het spel wordt denk ik ook te makkelijk dan.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja ben expres met een nieuwe save opnieuw begonnen toen ik coop even wilde proberen. Heb niks met mijn eigen save gedaan, dus daar is alles nog eerlijk gehaald tot nu toe.
Daarom moet je eigenlijk ook geen coop spelen met vreemden. Je weet gewoon dat er cheaters tussen zitten en je game dan verneukt wordt. Zijn zat mensen die dat niet erg vinden, maar ik vind het juist leuk als je alles eerlijk heb behaald.
truthquote:Op woensdag 22 april 2015 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga mijn backlog maar eens uitbreiden met Shovel Knight vandaag.
Ach, ik heb toch een E3 straks, dus geen tijd omdat previews. En dan vult de backlog (batman oa) zich al snel, ook voor ps4quote:Op woensdag 22 april 2015 08:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Fuck eindeloze backlogs waar ik nooit meer aan toe kom, zonde van je geld. Ik kies de games die ik speel altijd zorgvuldig uit waardoor ik er soms een moet laten schieten. Kan niet alles spelen helaas.
Geniet er nou maar van, het lastige begin is het meest toffe deel van het spel. Voor je het weet ben je ubermachtig en verdrink je in de toffe wapens waarmee je alle zombies one-hit. Gelukkig is er nu hardmodequote:Op woensdag 22 april 2015 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ben na gisteren wel beetje klaar met Dying Light hoor
Zit je gvd hemel en aarde te bewegen voor een Machete... heb je die, kan je na 34 zombies doden weer een nieuwe maken wtf?je kan hem niet eens fixen..
Echt belachelijk dat wapen fixen in dat spel, ook de schade die een beetje wapen doet is om te huilen...
5x dood verlies je 5x 600 punten? wat de hel?![]()
leuk man...
Ruilen tegen Alien Isolation?quote:Op woensdag 22 april 2015 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ben na gisteren wel beetje klaar met Dying Light hoor
Zit je gvd hemel en aarde te bewegen voor een Korec Machete... heb je die, kan je na 34 zombies doden weer een nieuwe maken wtf?je kan hem niet eens fixen..
Echt belachelijk dat wapen fixen in dat spel, ook de schade die een beetje wapen doet is om te huilen...
5x dood verlies je 5x 600 punten? wat de hel?![]()
leuk man...
Nee, die hoef ik nietquote:
Ik ben dan ook na zo'n 8 á 10 uur spelen opnieuw begonnen op hardmode omdat ik het gevoel had dat het te makkelijk werd net zoals bij Dead Island. Ik vermaak mij prima op hardmode.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geniet er nou maar van, het lastige begin is het meest toffe deel van het spel. Voor je het weet ben je ubermachtig en verdrink je in de toffe wapens waarmee je alle zombies one-hit. Gelukkig is er nu hardmode
Ja, ik denk dat ik me er wat anders bij had voorgesteld... meer fun door killen ipv 100x tegen een zombie schoppen om ergens langs te komen. Dat valt me echt vies tegen hoe langdradig en saai dat wordt...quote:Op woensdag 22 april 2015 09:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geniet er nou maar van, het lastige begin is het meest toffe deel van het spel. Voor je het weet ben je ubermachtig en verdrink je in de toffe wapens waarmee je alle zombies one-hit. Gelukkig is er nu hardmode
Die machete is sowieso dik OP in het begin van het spel. Terecht dat je die niet continu kan gebruiken dan is de game helemaal geen reet meer aan. Het is een survival game he? Het hoort lastig te zijn.
Die schade komt vanzelf.. zo snel zelfs dat ze achteraf een hardmode hebben toegevoegd omdat gamers massaal aan het klagen waren dat het 'survival gevoel' waar jij het nu over hebt compleet verdween na een paar uurtjes spelen. Binnen de kortste keren loop je ook met een dikke shotgun rond bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik me er wat anders bij had voorgesteld... meer fun door killen ipv 100x tegen een zombie schoppen om ergens langs te komen. Dat valt me echt vies tegen hoe langdradig en saai dat wordt...
Ik wil wat schade aanrichten
Hm misschien geef ik het nog een kansquote:Op woensdag 22 april 2015 09:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die schade komt vanzelf.. zo snel zelfs dat ze achteraf een hardmode hebben toegevoegd omdat gamers massaal aan het klagen waren dat het 'survival gevoel' waar jij het nu over hebt compleet verdween na een paar uurtjes spelen. Binnen de kortste keren loop je ook met een dikke shotgun rond bijvoorbeeld.
Gamers van tegenwoordigquote:
TMNTquote:Op woensdag 22 april 2015 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gamers van tegenwoordig
Vroeger had je Battletoads, TMNT en meer van die games waarbij je geen simpele walkthrough op het internet had. Nu moet alles maar meteen OP en simpel zijn
[dinosaurus]Ik mis die tijden[/dinosaurus]quote:Op woensdag 22 april 2015 10:09 schreef StefanW het volgende:
[..]
TMNT![]()
![]()
![]()
Zo vaak overnieuw moeten beginnen met mijn beste vriend
Ik weet nog dat ik de SEGA hotline moest bellen omdat ik geen flauw idee had hoe ik dit laatste stuk van Alex Kidd moest halen. Dat spel was zo fucking moeilijk, maar wel uitgespeeld als een baas.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gamers van tegenwoordig
Vroeger had je Battletoads, TMNT en meer van die games waarbij je geen simpele walkthrough op het internet had. Nu moet alles maar meteen OP en simpel zijn
hoe de fuck ontdek je zelf ooit die volgorde 0:38?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik de SEGA hotline moest bellen omdat ik geen flauw idee had hoe ik dit laatste stuk van Alex Kidd moest halen. Dat spel was zo fucking moeilijk, maar wel uitgespeeld als een baas.
Zelfde in Mario 1 in het laatste Bowser-kasteel. De eerste keer dat ik daar kwam was mijn tijd ook op voordat ik het einde had gehaaldquote:Op woensdag 22 april 2015 10:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe de fuck ontdek je zelf ooit die volgorde 0:38?
Geen idee. Het zal vast ergens terug te vinden zijn maar ik was toen een jaar of 7/8 denk ik dus geen idee meer.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe de fuck ontdek je zelf ooit die volgorde 0:38?
Zal wel... ik game mijn hele leven al en ben zeker geen opgever, hoef ook niet alles makkelijk te hebben en 'gamers tegenwoordig' is ook niet van mij op toepassing vanwege mijn levenslange ervaringquote:
Al deze games uitgespeeldquote:Op woensdag 22 april 2015 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gamers van tegenwoordig
Waar gaat dit over? "Jullie allemaal". Hou toch op manquote:Op woensdag 22 april 2015 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Maar goed, blijkbaar gaan jullie allemaal tegen je zin in iets spelen terwijl er ook games zijn die je leuker vindTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.. ieder zijn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |