Ingecalculeerd risico waar ik voorafgaande aan de operatie meerdere malen op gewezen ben en wat ik wilde lopen. En waar verder ook prima op ingesprongen is waardoor ik, buiten een wat langere hersteltijd, geen restschade zal ondervinden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee verder niet. Zou wel lichtelijk ironisch geweest zijn als dat mis was gelopen overigens. Gelukkig is dat niet gebeurd
Het is niet niks wat ze hebben gedaan he. Buikspieren doornemen (heeft 4-6 weken nodig om te genezen en het is nu bijna vier weken geleden), ribben omhoog houden, hele reis door mijn onderbuik om bij de nier aan rugzijde uit te komen... Mij valt de pijn nog mee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:24 schreef computergirl het volgende:
Ik vind het toch een beetje naar dat je na een maand nog steeds pijn hebt.
Was dat voorspeld?
Dank je!quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:50 schreef Waterdrinker het volgende:
Jemig, lees dit topic nu pas. Dapper, nobel en lief van je zeg, hulde!
Volgens mij heb je nog niks van je ontvanger gehoord, klopt dat?
En hoe oud jong ben je als ik vragen mag?
Beterschap!
Spannnendd.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Kaartje schijnt vorige week verstuurd te zijn dus hopelijk binnenkort bericht.
quote:Op woensdag 29 april 2015 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag een beetje een off-day, want slapen wil nog niet zoals ik het wil *stampvoet* en vandaag rugpijn.
Toch maar een 'actief' programmaatje in elkaar gedraaid, vanmiddag naar de kapper, vanavond naar koorrepetitie. En ik ben net terug van een wandelingetje naar de Action. Ik zoek een foto-album waar ik al mijn kaartjes in kan doen. Album nog niet gevonden maar mijn offday werd volkomen goedgemaakt door de postbode. Kaartje van de ontvanger in de bus![]()
![]()
Blijheid, dankbaarheid en sinds de operatie heeft ze niet meer hoeven te dialyseren![]()
![]()
En daar deden we het allemaal voor.
Vandaag een beetje een off-day, want slapen wil nog niet zoals ik het wil *stampvoet* en vandaag rugpijn.
Toch maar een 'actief' programmaatje in elkaar gedraaid, vanmiddag naar de kapper, vanavond naar koorrepetitie. En ik ben net terug van een wandelingetje naar de Action. Ik zoek een foto-album waar ik al mijn kaartjes in kan doen. Album nog niet gevonden maar mijn offday werd volkomen goedgemaakt door de postbode. Kaartje van de ontvanger in de bus![]()
![]()
Blijheid, dankbaarheid en sinds de operatie heeft ze niet meer hoeven te dialyseren![]()
![]()
Wat tof!quote:Op woensdag 29 april 2015 11:54 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Leuk!quote:Op woensdag 29 april 2015 11:54 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Het was een snottermomentje in de gang ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
wat fijn om iets van haar te hebben gehoord
![]()
! Moest je er niet ontzettend van huilen? Dat zou ik namelijk doen
Dat is het gemiddelde, lag laatst bij een man op de kamer die er al 18 jaar mee deed.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk!missie geslaagd
Ik hoorde trouwens vanochtend op de radio dat ontvangers maar 10-15 jaar doen met een nier? Is dat altijd zo? Ik kende het hele verhaal en niet viel ergens half in, dus weet niet of het wellicht specifiek bij deze persoon was.
Kaartje van de ontvanger in de bus![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |