abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151900634
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee verder niet. Zou wel lichtelijk ironisch geweest zijn als dat mis was gelopen overigens. Gelukkig is dat niet gebeurd :)
Ingecalculeerd risico waar ik voorafgaande aan de operatie meerdere malen op gewezen ben en wat ik wilde lopen. En waar verder ook prima op ingesprongen is waardoor ik, buiten een wat langere hersteltijd, geen restschade zal ondervinden. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_151920085
wat staat er vandaag op de planning? 100 meter koprol? w/
pi_151924546
Tochtje naar de bakker en bezoek van mijn werkgever vond ik wel voldoende. :)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_151982819
We gaan erop vooruit!
Hb is 7.0 dus die zit weer aardig tegen normaal aan, nierfunctie is nog hetzelfde als bij ontslag (maar dat is normaal, duurt langer om te herstellen) en ik hoorde van mijn contactpersoon dat hij gisteren een kaartje van de ontvanger op de bus heeft gedaan. *O* O+

*gaat -voorzichtig- voor brievenbus liggen*
pi_151982967
*O* *O* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 april 2015 @ 11:24:03 #56
163650 Greys
pi_151983360
w/ *O* w/ *O* w/ *O*

Goede berichten, wat fijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_151983570
Mooi zo! *O* Wat lijkt me dat moeilijk om te schrijven, zo'n kaartje. Wat moet je in hemelsnaam zeggen tegen iemand die je niet kent en je leven vast enorm veranderd heeft. Hier noemen we je held en bikkel en weetikwat, maar ik kan me voorstellen dat zulke woorden tekort schieten als je de ontvanger bent :)
pi_152101419
Update? *O*
pi_152102420
Weinig te melden :P

Ben weer aan het autorijden (en merk al dat ik dat nog geen half uur hoef te doen, :W werk), doe steeds meer bezoekjes en boodschapjes buitenshuis en de nachten variëren van goed slapen tot elk uur wakker (laatste categorie helaas in de meerderheid, ondanks dat ik weer wat zwaardere pijnstillers slik). Omdat ik niet echt van de pijn, maar wel met pijn wakker lijk te worden zoek ik het nu in meer activiteiten overdag.
Misschien lijd ik aan het luie-Cat-syndroom :+

En het eerste etentje (van velen die me toegezegd zijn of die ik mensen heb toegezegd) is afgesproken over twee weken. *O* Dan zou ik toch weer lekker twee uur in een rechte stoel moeten kunnen zitten.

En nog steeds in spannende afwachting van het kaartje :D Zal wel met de feestdagen te maken hebben.
pi_152102657
Ik vind het toch een beetje naar dat je na een maand nog steeds pijn hebt.
Was dat voorspeld?
pi_152102885
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:24 schreef computergirl het volgende:
Ik vind het toch een beetje naar dat je na een maand nog steeds pijn hebt.
Was dat voorspeld?
Het is niet niks wat ze hebben gedaan he. Buikspieren doornemen (heeft 4-6 weken nodig om te genezen en het is nu bijna vier weken geleden), ribben omhoog houden, hele reis door mijn onderbuik om bij de nier aan rugzijde uit te komen... Mij valt de pijn nog mee.

Want pijn is een groot woord hoor. Het voelt beurs en gekneusd, gapen en niezen is écht niet fijn maar voor de rest belemmert het me niet echt. Tenzij ik te lang zit, dan trekt alles door naar mijn rug.
Maar in bed kan ik op mijn geopereerde zij én op mijn buik liggen sinds een week, dus dat is dikke winst.

Het is vooral de vermoeidheid waar ik nog last van heb. Vanmorgen boodschappen gedaan op de fiets en aan een bloemstukje gefröbeld-> middagdut. Tja. :')
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:38:07 #62
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_152103196
Oma *;
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_152103655
Jemig, lees dit topic nu pas. Dapper, nobel en lief van je zeg, hulde! _O_

Volgens mij heb je nog niks van je ontvanger gehoord, klopt dat?
En hoe oud jong ben je als ik vragen mag?

Beterschap! :s)
pi_152103857
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:50 schreef Waterdrinker het volgende:
Jemig, lees dit topic nu pas. Dapper, nobel en lief van je zeg, hulde! _O_

Volgens mij heb je nog niks van je ontvanger gehoord, klopt dat?
En hoe oud jong ben je als ik vragen mag?

Beterschap! :s)
Dank je!

Kaartje schijnt vorige week verstuurd te zijn dus hopelijk binnenkort bericht.

(Forever) 40 :+

En nogmaals dank!
pi_152103876
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Kaartje schijnt vorige week verstuurd te zijn dus hopelijk binnenkort bericht.
Spannnendd. 8-)
pi_152103937
Fijn dat je al meer dingetjes kan ondernemen overdag.
Onderschat de Narcose ook niet...Daar kan je aardig lang last van hebben qua vermoeidheid.
  Spellchecker woensdag 29 april 2015 @ 07:23:46 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152114649
Rustig aan doen dus.
Je hoofd wil sneller dan je lijf. :D
pi_152119416
Vandaag een beetje een off-day, want slapen wil nog niet zoals ik het wil *stampvoet* en vandaag rugpijn.

Toch maar een 'actief' programmaatje in elkaar gedraaid, vanmiddag naar de kapper, vanavond naar koorrepetitie. En ik ben net terug van een wandelingetje naar de Action. Ik zoek een foto-album waar ik al mijn kaartjes in kan doen. Album nog niet gevonden maar mijn offday werd volkomen goedgemaakt door de postbode. Kaartje van de ontvanger in de bus O+ *O*

Blijheid, dankbaarheid en sinds de operatie heeft ze niet meer hoeven te dialyseren *O* _O_

En daar deden we het allemaal voor. O+
  Spellchecker woensdag 29 april 2015 @ 12:22:10 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152120156
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag een beetje een off-day, want slapen wil nog niet zoals ik het wil *stampvoet* en vandaag rugpijn.

Toch maar een 'actief' programmaatje in elkaar gedraaid, vanmiddag naar de kapper, vanavond naar koorrepetitie. En ik ben net terug van een wandelingetje naar de Action. Ik zoek een foto-album waar ik al mijn kaartjes in kan doen. Album nog niet gevonden maar mijn offday werd volkomen goedgemaakt door de postbode. Kaartje van de ontvanger in de bus O+ *O*

Blijheid, dankbaarheid en sinds de operatie heeft ze niet meer hoeven te dialyseren *O* _O_

^O^ ^O^
pi_152120166
quote:

O+ O+ wat fijn om iets van haar te hebben gehoord O+ O+! Moest je er niet ontzettend van huilen? Dat zou ik namelijk doen _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 29 april 2015 @ 12:26:17 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152120262
quote:

Wat tof! :D _O_ missie geslaagd dus!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_152120469
quote:

Leuk! _O_ missie geslaagd

Ik hoorde trouwens vanochtend op de radio dat ontvangers maar 10-15 jaar doen met een nier? Is dat altijd zo? Ik kende het hele verhaal en niet viel ergens half in, dus weet niet of het wellicht specifiek bij deze persoon was.
pi_152120596
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

O+ O+ wat fijn om iets van haar te hebben gehoord O+ O+! Moest je er niet ontzettend van huilen? Dat zou ik namelijk doen _O-
Het was een snottermomentje in de gang ja. _O- O+
pi_152120636
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Leuk! _O_ missie geslaagd

Ik hoorde trouwens vanochtend op de radio dat ontvangers maar 10-15 jaar doen met een nier? Is dat altijd zo? Ik kende het hele verhaal en niet viel ergens half in, dus weet niet of het wellicht specifiek bij deze persoon was.
Dat is het gemiddelde, lag laatst bij een man op de kamer die er al 18 jaar mee deed.
pi_152120662
quote:
Kaartje van de ontvanger in de bus O+ *O*

^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')