Je dient je inversteerdersnummer door te geven in een tekstvakquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:53 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ten aanzien van de mensen die niet bergrijpen hoe je bij en anonieme enquête toch een incentive kan verloten zonder dat je je @mail hoeft in te vullen:
Je clickt op een link de survey site registreert wie de enquête invult en zet deze naam naar een tabel met reagerende respondenten. De antwoorden die je geeft zijn losgekoppeld van deze actie.
Op die manier kan je voorkomen dat iemand meer dan een keer aan de enquête meedoet. En kan je onder de daadwerkelijke deelnemers iets verloten. En ja geld voorelkaar weet wel wie er mee hebben gedaan maar niet wat je hebt ingevuld. Dus anoniem naar inhoud niet naar deelnemers.
Dus ik zou zeggen invullen die enquête en laat GVE weten wat je vindt.
Dat heb ik gemis dan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je dient je inversteerdersnummer door te geven in een tekstvak
De eerste, originele, Wakker staat bij mij ook nog als niet tot stand gekomen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:12 schreef Blik het volgende:
[..]
En nieuwe werk kracht, All New Things (dat zijn de 2 die ik heb)
Blijkbaar ik de eerste keer ook, nu de enquete voor de tweede keer ingevuld. De laatste vraag is inderdaad:quote:
Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef Camogli het volgende:
Heb GvE maar ff gebeld: projecten worden van de algemene site van GvE gehaald vanwege beperkte capaciteit op die site. Op mijngeldvoorelkaar blijft het project wel zichtbaar.
En met de Febo loopt alles normaal 😊
Ik kan hem niet meer invullen thuis. Vast iets met IP adres. Morgen nog maar even doen vanaf een ander adres dan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef aAks het volgende:
[..]
Blijkbaar ik de eerste keer ook, nu de enquete voor de tweede keer ingevuld. De laatste vraag is inderdaad:
27. Wilt u kans maken op een van de investeringstegoeden ter waarde van ¤ 200,-? Vul dan hieronder uw investeerdersnummer in. Let op dat u dan niet meer anoniem mee doet.
Dus de keuze is aan jezelf.
Kan aan mij liggen maar volgens mij hebben ze die er pas aan toegevoegd. Eerste keer heb ik hem echt niet gezienquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef aAks het volgende:
[..]
Blijkbaar ik de eerste keer ook, nu de enquete voor de tweede keer ingevuld. De laatste vraag is inderdaad:
27. Wilt u kans maken op een van de investeringstegoeden ter waarde van ¤ 200,-? Vul dan hieronder uw investeerdersnummer in. Let op dat u dan niet meer anoniem mee doet.
Of andere browser gebruiken. Had hem eerst met chrome ingevuld, tweede keer ging dat niet maar wel met IEquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik kan hem niet meer invullen thuis. Vast iets met IP adres. Morgen nog maar even doen vanaf een ander adres dan.
Dat zou ook heel goed kunnen, heb het de eerste keer ook echt niet gezien. Beide keren heb ik het thuis ingevuld, eerste keer op mobiel, tweede keer op pc.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:45 schreef Goesten het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar volgens mij hebben ze die er pas aan toegevoegd. Eerste keer heb ik hem echt niet gezien
[..]
Of andere browser gebruiken. Had hem eerst met chrome ingevuld, tweede keer ging dat niet maar wel met IE
Die vraag 27 stond er gisteren zeker weten niet in. Belachelijk dat ik nog een keer moet gaan invullen voor een te verwaarlozen kans op een prijs.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef aAks het volgende:
[..]
Inderdaad, weer een misser van GvE.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:57 schreef obligataire het volgende:
[..]
Die vraag 27 stond er gisteren zeker weten niet in. Belachelijk dat ik nog een keer moet gaan invullen voor een te verwaarlozen kans op een prijs.
Zo had ik het ook opgevat. Nou ja, als ik hem opnieuw zou invullen had ik nog weer een extra klachten itemquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:11 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Vandaar mijn gedacht aan die gepersonificeerde link die ik eerder gezien heb bij enquetes.
Zou dit niet op het conto van de student komen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, weer een misser van GvE.
Hier nog 1. Verder lees ik (nog) niks anders op FOK. Tips?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:21 schreef Goesten het volgende:
Volgens mij hebben de meeste mensen, die op dit topic actief zijn, zich speciaal ingeschreven op FOK voor dit topic
vraag 27 ook niet gezien. Toegevoegd nadat ze hier op het forum gelezen hebben dat er vragen over gesteld worden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, weer een misser van GvE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |