Je dient je inversteerdersnummer door te geven in een tekstvakquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:53 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ten aanzien van de mensen die niet bergrijpen hoe je bij en anonieme enquête toch een incentive kan verloten zonder dat je je @mail hoeft in te vullen:
Je clickt op een link de survey site registreert wie de enquête invult en zet deze naam naar een tabel met reagerende respondenten. De antwoorden die je geeft zijn losgekoppeld van deze actie.
Op die manier kan je voorkomen dat iemand meer dan een keer aan de enquête meedoet. En kan je onder de daadwerkelijke deelnemers iets verloten. En ja geld voorelkaar weet wel wie er mee hebben gedaan maar niet wat je hebt ingevuld. Dus anoniem naar inhoud niet naar deelnemers.
Dus ik zou zeggen invullen die enquête en laat GVE weten wat je vindt.
Dat heb ik gemis dan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je dient je inversteerdersnummer door te geven in een tekstvak
De eerste, originele, Wakker staat bij mij ook nog als niet tot stand gekomen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:12 schreef Blik het volgende:
[..]
En nieuwe werk kracht, All New Things (dat zijn de 2 die ik heb)
Blijkbaar ik de eerste keer ook, nu de enquete voor de tweede keer ingevuld. De laatste vraag is inderdaad:quote:
Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef Camogli het volgende:
Heb GvE maar ff gebeld: projecten worden van de algemene site van GvE gehaald vanwege beperkte capaciteit op die site. Op mijngeldvoorelkaar blijft het project wel zichtbaar.
En met de Febo loopt alles normaal 😊
Ik kan hem niet meer invullen thuis. Vast iets met IP adres. Morgen nog maar even doen vanaf een ander adres dan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef aAks het volgende:
[..]
Blijkbaar ik de eerste keer ook, nu de enquete voor de tweede keer ingevuld. De laatste vraag is inderdaad:
27. Wilt u kans maken op een van de investeringstegoeden ter waarde van ¤ 200,-? Vul dan hieronder uw investeerdersnummer in. Let op dat u dan niet meer anoniem mee doet.
Dus de keuze is aan jezelf.
Kan aan mij liggen maar volgens mij hebben ze die er pas aan toegevoegd. Eerste keer heb ik hem echt niet gezienquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef aAks het volgende:
[..]
Blijkbaar ik de eerste keer ook, nu de enquete voor de tweede keer ingevuld. De laatste vraag is inderdaad:
27. Wilt u kans maken op een van de investeringstegoeden ter waarde van ¤ 200,-? Vul dan hieronder uw investeerdersnummer in. Let op dat u dan niet meer anoniem mee doet.
Of andere browser gebruiken. Had hem eerst met chrome ingevuld, tweede keer ging dat niet maar wel met IEquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik kan hem niet meer invullen thuis. Vast iets met IP adres. Morgen nog maar even doen vanaf een ander adres dan.
Dat zou ook heel goed kunnen, heb het de eerste keer ook echt niet gezien. Beide keren heb ik het thuis ingevuld, eerste keer op mobiel, tweede keer op pc.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:45 schreef Goesten het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar volgens mij hebben ze die er pas aan toegevoegd. Eerste keer heb ik hem echt niet gezien
[..]
Of andere browser gebruiken. Had hem eerst met chrome ingevuld, tweede keer ging dat niet maar wel met IE
Die vraag 27 stond er gisteren zeker weten niet in. Belachelijk dat ik nog een keer moet gaan invullen voor een te verwaarlozen kans op een prijs.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:17 schreef aAks het volgende:
[..]
Inderdaad, weer een misser van GvE.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:57 schreef obligataire het volgende:
[..]
Die vraag 27 stond er gisteren zeker weten niet in. Belachelijk dat ik nog een keer moet gaan invullen voor een te verwaarlozen kans op een prijs.
Zo had ik het ook opgevat. Nou ja, als ik hem opnieuw zou invullen had ik nog weer een extra klachten itemquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:11 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Vandaar mijn gedacht aan die gepersonificeerde link die ik eerder gezien heb bij enquetes.
Zou dit niet op het conto van de student komen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, weer een misser van GvE.
Hier nog 1. Verder lees ik (nog) niks anders op FOK. Tips?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:21 schreef Goesten het volgende:
Volgens mij hebben de meeste mensen, die op dit topic actief zijn, zich speciaal ingeschreven op FOK voor dit topic
vraag 27 ook niet gezien. Toegevoegd nadat ze hier op het forum gelezen hebben dat er vragen over gesteld worden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, weer een misser van GvE.
Die vraag 27 had ik helemaal niet gehad gisteren. Blijkbaar hebben ze deze nu toegevoegd (en mag ik alsnog alles opnieuw invoeren)quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:02 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet het geval. De link is gewoon een algemene link naar de plek waar de enquete staat?
Gewoon vraag 27 beantwoorden:
[..]
Wat een onzinantwoord. Alsof 1 projectrecord zoveel opslagruimte inneemt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:43 schreef Camogli het volgende:
Heb GvE maar ff gebeld: projecten worden van de algemene site van GvE gehaald vanwege beperkte capaciteit op die site.
Nee, maar we wachten af. Ik ga het zeker niet doen als die rente niet omhoog gaat.quote:
Zal hij nu spijt hebben dat hij hem niet via GvE heeft aangeboden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:10 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nee, maar we wachten af. Ik ga het zeker niet doen als die rente niet omhoog gaat.
Laatste reactie: "Korneel van den Heuvel 20-4-2015 22:23
dank voor het vertrouwen, bevestiging van ons mooie project en (extra) investering. Wij verwachten nog wel een eindsprint te kunnen maken."
Of hij moet zelf nog familie, vrienden of investeerders achter de handd hebben maar anders gaat het niets worden, er komt nagenoeg geen euro meer bij. Of misschien toch de rente omhoog??? Het is volgens mij nu wel een beetje slikken of stikken geworden.
Ja, dat blijft inderdaad apart. GvE heeft duidelijk veel meer investeerders dan KoM. De informatie bij KoM is over het algemeen uitgebreider en beter maar blijkbaar is dat (nog) niet genoeg. Wat ik trouwens wel altijd mis bij kom is de BKR noteringen van de eigenaren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:21 schreef Goesten het volgende:
[..]
Zal hij nu spijt hebben dat hij hem niet via GvE heeft aangeboden?
Denk dat hij daar wel binnen no time vol had gezeten
Wat is nu het grote verschil tussen Kom en GvE?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:31 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, dat blijft inderdaad apart. GvE heeft duidelijk veel meer investeerders dan KoM. De informatie bij KoM is over het algemeen uitgebreider en beter maar blijkbaar is dat (nog) niet genoeg. Wat ik trouwens wel altijd mis bij kom is de BKR noteringen van de eigenaren.
Helemaal mee eens! Het leuke van crowdfunding is dat het persoonlijk voelt! Investeren in projecten die in jou straatje passen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:35 schreef bleyenburg het volgende:
Meneer vd Heuvel van Laurion reageert prima volgens mij.
Dat hij mij (nu nog) geen gelijk geeft is een ander verhaal.
Hij mag uiteraard zijn visie bepleiten evenals ik mijn mening mag geven.
Ik denk dat dit ook uiteindelijk is hoe crowdfunding bedoeld is....
GvE is al een paar jaar langer actief dan KoM en heeft meer geïnvesteerd in haar naamsbekendheid. Toch lijkt het erop dat KoM en andere concurenten zoals Collin en Zencap terrein winnen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef FOOIJDONK het volgende:
[..]
Wat is nu het grote verschil tussen Kom en GvE?
Hoe komt het dan dat GVE meer investeerders aantrekt?
Denk dat GvE meer investeerders aantrekt omdat ze de grootste zijn. Hierdoor voelt het veiliger denk ik. Zelfde als waarom sparen mensen bij de Rabobank? Ook omdat zij een grote bank zijn en daardoor voelt het veiliger.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef FOOIJDONK het volgende:
[..]
Ik denk vooral doordat GvE langer bestaat. Het heeft mij juist verbaast hoeveel geld KoM geïnfesteerd heeft in allerlei reclame, met name in het afgelopen jaar terwijl ze nog nagenoeg geen project vol hadden gekregen. Inmiddels begint het gelukkig een beetje te lopen bij KoM.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef FOOIJDONK het volgende:
[..]
Welkom!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:04 schreef Brabbel99 het volgende:
Goedemiddag allen. Ik volg jullie berichten al een tijdje en heb me toch maar aangemeld. Wellicht kan ik soms iets toevoegen. Ik doe namelijk al mee vanaf 2012 en heb bij GvE al heel wat projecten.
Over projecten die met incasso te maken hebben : Lumisa heeft 2 keer gecrowdfund. Behalve projectnr 2867 is er ook nog een projectnr 2558 van eind 2012. Deze was een risicoklasse 3. Beiden hebben met incasso te maken nu........Dus risicoklasse 3 is nu ook al aan de beurt......
Zo zeg, dat is de helft van alle projecten bij KOM! Wel een mooie spreiding.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:26 schreef Brabbel99 het volgende:
Ik heb intussen ruim 90 projecten bij GvE, een stuk of 25 bij KoM en ongeveer 35 bij Lendahand. En ik ben nu wat aan het proberen bij Zencap......eens kijken of dat nog iets gaat worden.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef Maaatje het volgende:
[..]
Voor de echte fans is het misschien leuk om even op de site van www.crowdfundingday.nl te kijken, veel info en eventueel een interessant congres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |