abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 november 2002 @ 12:20:58 #1
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_6710067
Volgende week is de Mega platen & cd beurs in de jaarbeurs. Zijn er nog fokkers te vinden op die beurs?
Ik ga wel ff kijken, ff checken of ik nog wat gauwe ouwe techno, trance, hardhouse of andere plaatjes op de kop kan tikken
pi_6710126
alle soorten vinyl, of echt gericht op DJs?

zou het wel leuk vinden om wat oudere platen op de kop te tikken nl

In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
  zaterdag 9 november 2002 @ 12:34:43 #3
13973 ranja
image means nothing
pi_6710194
Ik ga zeker, maar dan meer voor de wave/alto/pop/punk/metal afdeling Maar wel met name vinyl en vanaf deze keer zijn ook de dvd's voor mij interessant.

Ik hoop alleen niet dat het weer allemaal zo duur is als vorige keer. Meeste mensen hadden de oude prijzen laten zitten en maakten daar euro's ipv guldens van volgens mij.

zaterdag 9 november 2002 @ 12:53:18 #4
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_6710407
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 12:28 schreef B1tchwax het volgende:
alle soorten vinyl, of echt gericht op DJs?

zou het wel leuk vinden om wat oudere platen op de kop te tikken nl

Nee je kan er alle soorten vinyl vinden
pi_6711606
Als ik het goed begrijp zijn er ook gewone cds te krijgen?
pi_6712666
Jah, bakken vol vinyl en CD's.
Als je een beetje rondkijkt kun je nieuwe waren voor minstens 12 euro op de kop tikken.

Alleen jammer dat je er geen klassieke muziek kunt krijgen... toch?

pi_6712704
Hm, interesting...
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_6712787
Mocht ik dat weekend niets te doen hebben dan ga ik misschien wel
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_6713939
Denk dat ik er ook maar een kijkje ga nemen.
  zondag 10 november 2002 @ 03:11:58 #10
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_6721105
* LEiPiE gaat waarschijnlijk ook

voor de liefhebbers: de beurs is vooral te vinden onder de noemer Verzamelaars Jaarbeurs
( http://www.verzamelaarsjaarbeurs.nl/ )
maar heeft nog een eigen site(je) op http://www.mmmarc.com/

belangrijkste gegevens:
Jaarbeurs Utrecht
16 & 17 november 2002
Volwassen ¤ 8,-
Kinderen t/m 10 jaar gratis
Met reductiebon ¤ 7,-
(prijzen gelden voor de HELE verzamelaarsjaarbeurs, tenminste: ik kan nergens vinden dat de mega platen & cd beurs een eigen entreeprijs heeft... iemand betere info??)

Saturday November 16 from 10 am till 6 p.m.
Sunday November 17 from 10 am till 5 p.m.
(op de site staat za 17 en zo 18... beetje lame organisatie... hoop dat de beurs beter is )

zondag 10 november 2002 @ 03:24:13 #11
13973 ranja
image means nothing
pi_6721167
quote:
Op zondag 10 november 2002 03:11 schreef LEiPiE het volgende:
Volwassen ¤ 8,-

(prijzen gelden voor de HELE verzamelaarsjaarbeurs, tenminste: ik kan nergens vinden dat de mega platen & cd beurs een eigen entreeprijs heeft... iemand betere info??)

Klopt helemaal. Je loopt ook eerst over de verzamelaarsbeurs voor je in de juiste hallen voor de platen & cd beurs bent.
  zondag 10 november 2002 @ 05:20:26 #12
36657 macabre
slikken kreng!
pi_6721522
hmmm ik wil wel wat ouwe hardcore kopen
12 euro is wel duur btw voor nieuwe zooi
moet alleen nog ff vrij zien te krijgen
pi_6722892
Ik ben ook zeker aanwezig op de beurs. Dit wordt dan de 3e keer dat ik ga en je vind er echt van alles. Van Vinyl tot cd's, verzamel zooi, en merchidasing (hoe schrijf je dat ook alweer) van alle grote bands.
Ook is er een veiling van een paar bijzondere goude platen.
Dus dat wordt een dikke portomonee meenemen.
  zondag 10 november 2002 @ 13:26:21 #14
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_6723270
quote:
Op zondag 10 november 2002 12:48 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ik ben ook zeker aanwezig op de beurs. Dit wordt dan de 3e keer dat ik ga en je vind er echt van alles. Van Vinyl tot cd's, verzamel zooi, en merchidasing (hoe schrijf je dat ook alweer) van alle grote bands.
Ook is er een veiling van een paar bijzondere goude platen.
Dus dat wordt een dikke portomonee meenemen.
Dikke portomenee alles is toch spotgoed koop daar?
Tenminste daarom ga ik naar die beurs omdat ik 10 euro voor plaatjes toch duur blijf vinden (en toch bestel ik ze elke maand weer maargoed) Ach ik zie het wel. Maar dat van die entree was wel een goeie tip dat wist ik niet eens
pi_6723941
quote:
Op zondag 10 november 2002 13:26 schreef trance40 het volgende:

[..]

Dikke portomenee alles is toch spotgoed koop daar?

valt tegen.. veel housevinyl heb je wel tegen dumpprijzen, maar er zijn ook juist collectors items soms, en ook dingen tegen normale prijzen.. van alles wat
quote:
Tenminste daarom ga ik naar die beurs omdat ik 10 euro voor plaatjes toch duur blijf vinden (en toch bestel ik ze elke maand weer maargoed) Ach ik zie het wel. Maar dat van die entree was wel een goeie tip dat wist ik niet eens
ik ga gewoon omdat je de kans hebt platen van een tijdje terug die je misschien gemist hebt ofzo, voor weinig op de kop kan tikken... als je niet gaat zal je nooit weten wat je nou mist..

Moet mezelf wel gaan inhouden alleen, toch wat krap bij kas

pi_6729013
Jups, ik zit me er al op te verheugen Hoop mn Agnetha collectie compleet te maken, nog 5 singles! (wel de onbetaaldbaarste helaas )
pi_6730204
Ik wil zelf gaan kijken voor wat oude rhcp singles. Misschien wat oude dance muziek, maar ja geld he dat groeit me niet op de rug.
pi_6737697
Er staat op die beurs (ook op andere beurzen) een standhouder met heel veel (classic/retro) house. The B-sides, Destiny, Rave Signal e.d. kun je kopen bij hem, maar de prijzen zijn wel erg hoog. Ik heb ooit een plaat gekocht, ook al wou ik meer, 15 euro ofzo voor 1 vinyl vind ik teveel

Maar je vind zo af en toe wel leuke dingetjes daar ja, das iets wat zeker is.

gelukkig is er in antwerpen een zaak die ook heel veel maxi's verkoopt uit de jaren 70/80/90 en house. EN die kosten maar E2.50 de stuk. Is toch een stuk beter

For more info about DJ Gino D visit www.djginod.com
pi_6737726
Hmmm, misschien wel leuk. Alhoewel ik bang ben dat het me bakken met geld gaat kosten. Toch, bedankt voor de tip!
pi_6737882
Ik geloof dat wij ook gaan. Kijken of ik nog een leuk kerstcadeautje kan vinden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_6739371
Zijn er daar stands waar je kunt pinnen, of moet je maar gewoon cash meenemen?
pi_6739493
quote:
Op maandag 11 november 2002 14:18 schreef Luigi het volgende:
Zijn er daar stands waar je kunt pinnen, of moet je maar gewoon cash meenemen?
Bij de ingang staan PIN automaten maareh, ook een vette rij meestal dus PIN genoeg cash van te voren.
pi_6748096
quote:
Op maandag 11 november 2002 14:26 schreef Theeboon het volgende:

[..]

Bij de ingang staan PIN automaten maareh, ook een vette rij meestal dus PIN genoeg cash van te voren.

Ja, gelukkig zijn er pinautomaten in de Jaarbeurs, heb al meedere keren zonder geld gestaan na een tijdje
pi_6751208
quote:
Op maandag 11 november 2002 21:56 schreef Jape het volgende:

[..]

Ja, gelukkig zijn er pinautomaten in de Jaarbeurs, heb al meedere keren zonder geld gestaan na een tijdje

*herkend*
  dinsdag 12 november 2002 @ 00:41:17 #25
26444 ezzi
mama van ilse
pi_6751333
Weet iemand of je het entreekaartje ook in de voorverkoop kan krijgen? Het is 's ochtends altijd zo druk bij die kassa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')