Aangezien hij dan toch een andere processor moet halen, lijkt het me verstandig dat hij dan voor de Intelweg gaat nu. Het is al een paar jaartjes niets met AMD op het gebied van CPU's die interessant genoeg zijn voor het gamen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:34 schreef Bart het volgende:
Dat is denk ik wel het verstandigste. Of een AM3+ moederbord.
Zij.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:25 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Aangezien hij dan toch een andere processor moet halen, lijkt het me verstandig dat hij dan voor de Intelweg gaat nu. Het is al een paar jaartjes niets met AMD op het gebied van CPU's die interessant genoeg zijn voor het gamen.
Maar die Pegatron Corporation 2A99 is volgens mij een OEM-ding van jaren terug? Volgens mij passen daar niet eens alle nieuwere AM3-processoren in.
als je perse 2x wilt betalen, dan intel nemen jaquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:25 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Aangezien hij dan toch een andere processor moet halen, lijkt het me verstandig dat hij dan voor de Intelweg gaat nu. Het is al een paar jaartjes niets met AMD op het gebied van CPU's die interessant genoeg zijn voor het gamen.
Maar die Pegatron Corporation 2A99 is volgens mij een OEM-ding van jaren terug? Volgens mij passen daar niet eens alle nieuwere AM3-processoren in.
wat een onzin. AMD heeft nog prima cpu's voor games. Alleen wat hogere tdp maar nog altijd goedkoper kwa prijs/prestatiequote:Op vrijdag 17 april 2015 17:25 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ze zijn goedkoop omdat ze oud zijn. Maar als je nu een keus maakt, waarom niet gewoon voor de i5-route gaan met bijbehorend moederbord? Het kost je hooguit een paar tientjes meer, als dat al het geval is, en dan heb ik het niet eens over wat je meer aan stroomverbruik hebt en de irritatie aan de hitte die de AMD genereert:quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:49 schreef wootahH het volgende:
[..]
wat een onzin. AMD heeft nog prima cpu's voor games. Alleen wat hogere tdp maar nog altijd goedkoper kwa prijs/prestatie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |