Pin me er niet op vast, maar ik dacht dat dezelfde licentie betrof. Dus dan een kwestie van de juiste (64-bit) installatie CD gebruiken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:57 schreef Toto69 het volgende:
Beetje jammer dat we windows 7 32 bits en niet 64 bits hebben![]()
Ah, ik ga er eens naar kijken, maar dan moet je geloof ik ook de juiste processor ervoor hebben. Videokaart en GB ram zitten wel goed (in elk geval voor minimum requirements), maar die 32-bits moet dus 64-bits worden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast, maar ik dacht dat dezelfde licentie betrof. Dus dan een kwestie van de juiste (64-bit) installatie CD gebruiken.
Ik kan het verkeerd hebben, maar er zijn volgens mij nog maar relatief weinig processors in omloop die geen 64-bit OS aan kunnen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, ik ga er eens naar kijken, maar dan moet je geloof ik ook de juiste processor ervoor hebben. Videokaart en GB ram zitten wel goed (in elk geval voor minimum requirements), maar die 32-bits moet dus 64-bits worden.
Denk ik ook wel, ga er in elk geval eens naar kijken. Dankjewelquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd hebben, maar er zijn volgens mij nog maar relatief weinig processors in omloop die geen 64-bit OS aan kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, en ik heb dus 32quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij moet je wel een 64-bit OS hebben om GTA te kunnen spelen. Ik draai zelf win7 64-bit
Ja oké, maar als ik ze niet op m'n Rockstar Social Club account wil hebben. Waar staan ze dan op m'n HD?quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat worden ze ook, pas als je ze upload staan ze in je account, zie vorige post.
en dan valt ie vervolgens 20 seconden later weer wegquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
Als die snelheid heel laag ligt pauzeer ik 'm ff, en klik dan op resume. Nu 2.4 MB/s
Snelheid dropt naar 600KB/s, blijft ie nu rond hangen. Het begin ging met 822 bytes per secondequote:Op vrijdag 17 april 2015 14:15 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
en dan valt ie vervolgens 20 seconden later weer weg
Dat wordt dus windows opnieuw installeren, want een upgrade van 32 naar 64 is niet aan de ordequote:
Blugh, ik hoop dat ie 'm dan wel kan draaien.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wordt dus windows opnieuw installeren, want een upgrade van 32 naar 64 is niet aan de orde
Mijn bak is zo'n 2,5 jaar oud, neem aan dat computers van 3 jaar oud het ook wel aankunnen, weet natuurlijk niet hoe oud jouw ding isquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Blugh, ik hoop dat ie 'm dan wel kan draaien.
Net gepost, de patch van vandaag zou het Windows username probleem opgelost moeten hebben:quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:22 schreef iPanda het volgende:
Hij is bijna klaar. Bijjjna.... 'Connection to download server lost. Reconnecting...' Pause > Resume werkt op dit moment ook niet.
Oh wat...tijdens het typen van deze post krijg ik opeens het volgende: 'The Rockstar update service is unavailable (code 1). Please try again later or check the GTA Online Status page for maintenance and outage notifications.'
Dit gaat weer een lange middag worden...
En klopt het dat deze patch alleen het Windows username-probleem oplost of weet iemand meer over de release notes?
Van vorig jaar geloof ikquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn bak is zo'n 2,5 jaar oud, neem aan dat computers van 3 jaar oud het ook wel aankunnen, weet natuurlijk niet hoe oud jouw ding is
Komt wel goed dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |