SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De achterkant maakt mij geen bal uit. Daarom dat ik de goedkope 5c variant heb gekozen. Er komt toch een case overeen en dan zie je toch niet of het een 5C of 5S is.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Da's ook onhandig! wel vrolijk die kleurtjes van de 5C trouwens!
Ga weg.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef Tijdisgeld het volgende:
[..]
Het kaf van het koren scheiden? Zeg jij het maar
Echt niet man.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weissman en stimo hebben zelfde soort haar
Opeens moest ik aan Gene Simmons (quote:Op donderdag 16 april 2015 23:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weissman en stimo hebben zelfde soort haar
Ik zie hetquote:Op donderdag 16 april 2015 23:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opeens moest ik aan Gene Simmons () zijn kapsel denken, geen idee waarom
Ja! Ik zie 't nu!quote:Op donderdag 16 april 2015 23:45 schreef Unlabeled het volgende:
lijkt een beetje op t kapsel van Geertje
Voorspel van anderhalf uur.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
SEX / Een maagd ontmaagden, afknapper?
Lulz tatta level 17627171919
Hij verwachtte blijkbaar dat zij ook een move zou zetten. En ook nog boos worden dat het niet (goed) gebeurde.quote:
Bij een aflevering van The Americans deden ze dat. Ze genoten er wel duidelijk van. Niets expliciets werd getoond natuurlijk. Mag blijkbaar niet van FX.quote:
Van een Turkse meid ook niet...quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Geen idee wat hij dacht maar ik vind zijn reactie wel uber tatta. Ik kan mij zoiets gewoon niet voorstellen van een Turkse man.
Jij verdient soms echt klappen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Van een Turkse meid ook niet...
Die gaat rap op haar buik liggen, ontspant haar bips en roept doe snel dan anders vragen mijn ouders zich af waarom ik zolang over boodschappen doe![]()
nofi jegens de Turkse vrouwen, natuurlijk
Die zijn wilder dan de gemiddelde anita iddquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Van een Turkse meid ook niet...
Wat wil je wetenquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Vertel meer, Che. Klinkt als ervaring. Het is toch al 12 uur geweest.
Zijn we dat ja.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die zijn wilder dan de gemiddelde anita idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |