Fixed. Geen dank.quote:klacht: we kunnen niet zonder yvonne!!!
Ik moest lachenquote:
Do what I do. Hold tight and pretend it's a plan!quote:Op donderdag 16 april 2015 19:33 schreef TARDIS. het volgende:
Rende jij maar weg.
Ahahaaahaha goeie originele grap he
Zes. Xessive was geen mod, en Karina is nog steeds mod maar geen 40+ mod meer.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:28 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen 15 dagen zijn er al 8 mods opgestapt, was ist loss(en als je een maand terug gaat zijn er nog eens 9 extra vertrokken) dusch totaal 17 binnen 30 dagen
![]()
klacht: we kunnen niet zonder mods!!!
quote:Op donderdag 16 april 2015 19:35 schreef HPLC het volgende:
Tja, we worden allemaal volwassener en verstandiger, dus moderatie is steeds minder nodig.
je prefereert Jip en Janneke?quote:
Anarchie!quote:Op donderdag 16 april 2015 19:28 schreef CarltonBanks het volgende:
klacht: we kunnen niet zonder mods!!!
Nee, ze is al ver over de 50 inmiddels.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zes. Xessive was geen mod, en Karina is nog steeds mod maar geen 40+ mod meer.
en komen met 20 man terugquote:
Moet jou goed doen, zo'n rel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik voel een nieuwe rel aankomen zo heftig dit
koop hier uw popcornquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 06:10 schreef yvonne het volgende:
De rek is eruit. Het wil al een tijdje niet meer. De koek is op. Het is eigenlijk wel mooi geweest. Ook ben je de laatste tijd te druk met andere dingen. Op een gegeven moment houdt het dan gewoon een keer op. Dan ben je er klaar mee.
Helaas is dat moment bij user Homijn nog lang niet aangebroken. Daarom blijft Homijn gewoon doen wat hij altijd al deed: posten op FOK!
Kittengate 2.0?quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Op vrijdag 17 april 2015 07:58 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoeveel mods zijn er eigenlijk in totaal?
MED / Homijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 06:18 schreef Homijn het volgende:
Weet je wat mij nou eens leuk lijkt? Zoiets:
MED / Homijn
[..]
Even srs die quote heb ik ingeleverd voor m'n jaarboek.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:35 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Do what I do. Hold tight and pretend it's a plan!
Hoe weet ik zeker dat jij het bent?quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:09 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben gestopt omdat ik er simpelweg geen tijd meer voor heb en er daardoor veels te weinig mee bezig was. Er speelt niks raars achter de schermen dus alle wilde verhalen kunnen het raam uit.
We zijn allemaal een kloon.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:14 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Hoe weet ik zeker dat jij het bent?
En niet een FA die je account heeft overgenomen terwijl jij een IP ban hebt?
Ik ruik je angst om de waarheid te vertellenquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:09 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben gestopt omdat ik er simpelweg geen tijd meer voor heb en er daardoor veels te weinig mee bezig was. Er speelt niks raars achter de schermen dus alle wilde verhalen kunnen het raam uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |