Ik denk idd ook wel dat ze vast wel weten wat ze doen hoor. Maar ik vind zelf ongeschilderd mooier, maar dat hoort nu eenmaal bij het huis en dan is dat niet anders.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:32 schreef Thrilled het volgende:
Ik geloof trouwens wel dat ze tegenwoordig die verf goed kunnen aanbrengen hoor.. ze zullen vast eerst een soort coating aanbrengen die moet voorkomen dat je baksteen alle verf opzuigt, je verf zal wel beter hechten en als ze er echt over nadenken doen ze ook niet de eerste de beste verf, maar eentje die wel tegen wat uv-straling en weersinvloeden kan.. we leven in 2015 tenslotte
Staat er in de verkoopdocumentatie geen spec's over die verf trouwens? Je moet het toch gaan onderhouden c.q. opnieuw aanbrengen over een tijdje?
Heb het even opgezocht er staat verfquote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:26 schreef lipje het volgende:
Er zal wel keim staan ipv verf. Dat is een verf op silicaat (zand) basis.
hier meer info : Keim verf
Ja en dan staat het ook beter bij de rest van de wijkquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:39 schreef Miezziej het volgende:
Leuk![]()
Vind de kleur die de bakstenen nu hebben ook wel mooi. Maar ik denk dat het er geschilderd ook erg goed uitziet
Die 3 op het plaatje zitten erbij. Afhankelijk van de prijs leggen we nog bijquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:12 schreef Nick1983 het volgende:
Zitten die zonnepanelen die je op het plaatje ziet, er ook bij of is dat puur ter illustratie?
Stuk of 20. Past niet eens op het dak. Maar het us een steuntje in de rug.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:19 schreef Thrilled het volgende:
raar aantal, 3 stuks.. je hebt er toch minimaal een stuk of 12 nodig voor je zelfvoorzienend kan zijn o.i.d.?
Stel dat ze dat wel doen hé. Kunnen wij dat dan altijd later als er onderhoud nodig is nog zelf voor kiezen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:29 schreef CrunchySelf het volgende:
Er bestaan tegenwoordige hele goede buiten muurverf systemen. De vraag is alleen ook welke ze gaan toepassen. Afhankelijke van de gekozen steensoort is wel of niet een extra laag nodig voor de zuiging van de stenen.
Meestal passen ze een minerale/silicaat verf toe. Voordeel is dat deze zijn kleur heel goed behoud en bij juiste aanbreng goed blijft zitten. Zie hier maar eens naar als voorbeeldje: http://www.keim.nl/filead(...)_mineraal_verven.pdf
Alleen hopen dat ze hier niet op bezuinigen
Hangt er helemaal vanaf wat ze erop smeren. Dat product is redelijk kritisch qua ondergrond omdat het er een speciale binding mee aangaat.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Stel dat ze dat wel doen hé. Kunnen wij dat dan altijd later als er onderhoud nodig is nog zelf voor kiezen?
Zal eens kijken of ik vandaag optijd ben bij de bouw misschien weet de voorman daar wat. En anders onze persoon bij de aannemer eens Mailtje sturen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf wat ze erop smeren. Dat product is redelijk kritisch qua ondergrond omdat het er een speciale binding mee aangaat.
Maar ik zou zeggen vraag eens wat ze erop smeren, vraag ik hier op werk wel even wat het inhoudt
Als je info wilt weet je me wel te vindenquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik vandaag optijd ben bij de bouw misschien weet de voorman daar wat. En anders onze persoon bij de aannemer eens Mailtje sturen.
Sigma maakt ook alles héquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:35 schreef CrunchySelf het volgende:
O ja en KEIM (merk) is duur, zijn ook alternatieven met zelfde type product bijv. Sigma.
Denk dat dat nog wel moet lukken iddquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als je info wilt weet je me wel te vinden
Uhu, maar nog vele meer merken. In Nederland op het gebied van sauzen/muurverven is Sigma een grote speler, maar als je kijkt naar Duitsland dan valt het daar weer tegen. Daar passen ze het meer toe en is bijv. Caparol een grote jongen met ook goed spul, misschien zelfs beter.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel moet lukken idd
Duitsland is in veel dingen ook goedkoper of niet?quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhu, maar nog vele meer merken. In Nederland op het gebied van sauzen/muurverven is Sigma een grote speler, maar als je kijkt naar Duitsland dan valt het daar weer tegen. Daar passen ze het meer toe en is bijv. Caparol een grote jongen met ook goed spul, misschien zelfs beter.
Eindeloze keuzes
[..]
Niet persequote:Op woensdag 17 juni 2015 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Duitsland is in veel dingen ook goedkoper of niet?
Hoop dat we er voorlopig nog niet aan hoeven te denken. Ga sowieso nog even achter het materiaal aanquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet perseHangt weer van het product af, maar als je Sigma/Caparol vergelijkt op die producten wint Duitsland
Zal wel goedkomenquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoop dat we er voorlopig nog niet aan hoeven te denken. Ga sowieso nog even achter het materiaal aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |