Wij naar de dierenarts, dierenarts fotos gemaakt en had al aangegeven dat er misschien niks meer aan te doen was (misschien was haar blaas verlamd) Maar dat moest o.a. uit de fotoos blijken. Ook haar staart was verlamd.
Dierenarts belt me een paar uur later op met het verhaal dat ze niet weet wat ze ziet. Titus mist een wervel! En het lijkt als of een wervel naar boven geklapt is. Maar daar is ze niet helemal zeker van. Kortom: ze heeft nog nooit zo iets gezien. We konden haar om kwart over zes ophalen. Toen we daar aankwamen had ze dus inmiddels overlegd en haar collega wist ook niet wat zij/hij zag. Maar hij kwam dus op het idee dat ze misschien een hele harde ruk aan haar staart heeft gehad. Of haar staart heeft ergens klem gezeten en uit alle macht geprobeerd los te komen (de nagels van alle 4 haar pootjes zijn afgesleten). De hele bups is zeg maar een wervel opgeschoven.
Ik vroeg me dus af of er mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt en hoe het is afgelopen. Want het probleem is nu, dat ze nog steeds niet geplast heeft en als dat zo blijft..... * LadyS wil er niet eens over nadenken
*leeft iig erg mee*
quote:Dat er waarschijnlijk niet geopereerd hoeft te worden (wat die wervel betreft) We moeten vanmiddag om 2 uur er weer naar toe, want ze wil zien hoe ze er nu onder is.
Op zaterdag 9 november 2002 10:51 schreef David Letterman het volgende:
wat heeft de dierenarts gezegd over mogelijke behandelingen?? is er wat aan te doen, etc?*leeft iig erg mee*
Zelf dacht ze dat het wel goedkwam. want de blaas kan zich herstellen (als daar dus wat mee is) en als alleen de staart velamd blijkt te zijn dan halen ze die er af...
Dit is alles wat me zo een beetje is bijgebleven. Ik denk dat k vanmiddag wat meer bij de les ben om alles goed te begrijpen denk ik
quote:jeetje...succes vanmiddag...wat een triest verhaal...
Op zaterdag 9 november 2002 10:56 schreef LadyS het volgende:[..]
Dat er waarschijnlijk niet geopereerd hoeft te worden (wat die wervel betreft) We moeten vanmiddag om 2 uur er weer naar toe, want ze wil zien hoe ze er nu onder is.
Zelf dacht ze dat het wel goedkwam. want de blaas kan zich herstellen (als daar dus wat mee is) en als alleen de staart velamd blijkt te zijn dan halen ze die er af...
Dit is alles wat me zo een beetje is bijgebleven. Ik denk dat k vanmiddag wat meer bij de les ben om alles goed te begrijpen denk ik
quote:klinkt ernstig, maar als het werkelijk zo is dat die kat flink aan z'n staart heeft (laten) trekken, dan is het niet onaannemelijk dat dit blijvend letsel betekent, aangezien zenuwen niet graag opgerekt worden. Mocht het ooit genezen, dan kan dat maanden duren, zit je ondertussen wel met een beest dat de hele dag aandacht en vooral rust nodig heeft.
Op zaterdag 9 november 2002 10:50 schreef LadyS het volgende:
<verhaal>
dat niet plassen kan resulteren in blaasinfectie, urineretentie (doet hij al), nierbekkenontsteking, enz enz, vaak gaat het ook nog eens samen met stoornis in de darmfuncties (niet verteren -> obstipatie -> afsterven van darmdelen); dus bereid je maar op het ergste voor (dan kan het alleen maar meevallen).
sterkte!
vroeg me na het lezen van je verhaal echter wel één ding af:
"Hij gaaf haar een zetje met zijn voet om haar aan te sporen om naar binnen te gaan, maar dat ging dus niet goed. Ze kon amper lopen. Ze bleef zeg maar zitten."
Dat moet het in de buurt gebeurt zijn....hebben je buren soms een aversie tegen katten....?
Zinloos geweld, vooral tegen dieren stuit mij enorm tegen de borst...
Ik hoop dat alles in orde komt..Leef met je mee!
quote:Mijn katten liggen vaak bij de buren op de tuinstoel en dat vind ze alleen maar leuk, koopt snoepjes e.d. Van andere buren hoor ik ook vaak : leuke katten en ze zijn zo lief enzo.
Op zaterdag 9 november 2002 11:30 schreef registered.copyright het volgende:
Heel heeel heeeeeel erg vervelend en zielig om te lezen...ik leef erg met je mee....vroeg me na het lezen van je verhaal echter wel één ding af:
"Hij gaaf haar een zetje met zijn voet om haar aan te sporen om naar binnen te gaan, maar dat ging dus niet goed. Ze kon amper lopen. Ze bleef zeg maar zitten."
Dat moet het in de buurt gebeurt zijn....hebben je buren soms een aversie tegen katten....?
Zinloos geweld, vooral tegen dieren stuit mij enorm tegen de borst...Ik hoop dat alles in orde komt..Leef met je mee!
We zagen net wel dat ze geplast had. maar niet in de bak (die staat ook in het konijnenhok, het is zo een grote) Maar er lag ook een plasje naast het konijnenhok. Mijn vriend had haar eruitgetild en misschien dat ze toen is gaan plassen. Dus nu weten we nog niet of het uit haar zelf is gegaan zeg maar....
Maar ik denk dus niet dat het door mensen is gedaan zeg maar. En als het wel zo is dan kan ik niet voor mezelf in staan als ik weet wie het gedaan heeft... Als zo een poesje toch eens kon praten...
quote:zou heel goed kunnen dat je kat dat deed, doordat hij hem bij de buik optilde en de kringspier, door verlamming, niet sterk genoeg kon samentrekken om de urine binnen te houden...
Op zaterdag 9 november 2002 11:44 schreef LadyS het volgende:We zagen net wel dat ze geplast had. maar niet in de bak (die staat ook in het konijnenhok, het is zo een grote) Maar er lag ook een plasje naast het konijnenhok. Mijn vriend had haar eruitgetild en misschien dat ze toen is gaan plassen. Dus nu weten we nog niet of het uit haar zelf is gegaan zeg maar....
quote:shit.. ik hoopte zo dat ze het uit zichzelf deed...
Op zaterdag 9 november 2002 11:49 schreef dr.dunno het volgende:[..]
zou heel goed kunnen dat je kat dat deed, doordat hij hem bij de buik optilde en de kringspier, door verlamming, niet sterk genoeg kon samentrekken om de urine binnen te houden...
Ik moet er niet aan denken dat het niet meer goedkomt. Ik denk dat we met een half uurtje wel uitsluitsel hebben.. (14.00 uur naar dierenarts)
Ik hou jullie op de hoogte.
quote:We zijn net terug en de dierenarts is in principe tevreden met het herstel.. alleen die blaas blijft een probleem... Maar het kan ook omdat ze in het konijnenhok zat dat ze een beetje van slag en daarom niet naar de bak ging. Dus het is even afwachten.. morgen moeten we weer...
Op zaterdag 9 november 2002 13:42 schreef LadyS het volgende:
Ik hou jullie op de hoogte.
*duimen gaat*
Ik hoop iig dat we binnenkort wat betere berichten van je krijgen.
Heel veel sterkte iig.
Wat ontzettend zielig
*hoopt op snel nieuws van een grote plas*
quote:Nog steeds geen plasje
Op zaterdag 9 november 2002 18:45 schreef MUUS het volgende:*hoopt op snel nieuws van een grote plas*
* LadyS wacht maar weer af...
quote:Kan ze wel goed die kattenbak in?
Op zaterdag 9 november 2002 20:53 schreef LadyS het volgende:[..]
Nog steeds geen plasje
Maar ze ligt wel tevreden op de bank.... Ze kan redelijk lopen.
Ik hou haar goed in de gaten of ze naar de bak gaat en vannacht zetten we haar weer in het konijnenhok waar dus ook die kattenbak in staat, zodat we morgenochtend meteen kunnen controleren of ze een plasje heeft gedaan....* LadyS wacht maar weer af...
En een beetje haar buikje masseren van kop naar kont?
Ik vinnut zo zielig
quote:De kattenbak kan ze goed in, hoor! Lopen doet ze gelukkig redelijk, maar het is echt die blaas waar we ons zorgen over moeten maken.
Op zaterdag 9 november 2002 20:56 schreef MUUS het volgende:[..]
Kan ze wel goed die kattenbak in?
Is die niet te hoog?En een beetje haar buikje masseren van kop naar kont?
Ik vinnut zo zielig
Ze zit nu weer in haar konijnenhok.... arm beest.
Gelukkig laat ze het allemaal toe
* Bastard is blij met 3 binnen katten, scheelt enorm in dierenartskosten en ongerustheid.
quote:
Apart verhaal.Sterkte iig.
V.
quote:* LadyS hoopt dat jullie niet denken dat ik dit loop te verzinnen
Een wervel die mist en dan redelijk tevreden nog rond lopen Inderdaad een hoogst merkwaardig verhaal...
De wervel die verschoven is ligt achter het bekken. Er is een wervel die aan het bekken vast zit en die meteen erachter is een stuk opgeschoven. (er is dus aan de staart getrokken: klem gezeten o.i.d.) Ikzelf denk dat ze nog kan lopen omdat het achter de achterpoten zit zeg maar en die zenuwen zijn dan niet beschadigd. De staart is dus volledig verlamd en misschien ook de blaas, maar dat moet de tijd nog uitwijzen. Dit is wat ik tot nu toe zelf ook weet.
Vanmiddag weer naar de dierenarts
quote:sterkte ermee, hoop dat het goed komt..
Op zondag 10 november 2002 10:57 schreef LadyS het volgende:
Nog steeds geen plas of keutel![]()
![]()
quote:*peter kaarsje brandt*
Op zondag 10 november 2002 10:57 schreef LadyS het volgende:
Nog steeds geen plas of keutel![]()
![]()
Wat is de naam van de kat?
quote:dank je
Op zondag 10 november 2002 11:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
sterkte ermee, hoop dat het goed komt..
Ik will trouwens een fotootje plaatsen, maar ik weet ff 1-2-3 niet hoe dat moet, ik kan geen uploadpagina vinden... wie helpt me..? Kan ik even laten zien wat voor liefje het is
quote:Ze heet Titus Zodra ik dus weet hoe ik een foto plaats, zal ik er eentje plaatsen
Op zondag 10 november 2002 11:30 schreef jacko het volgende:[..]
*peter kaarsje brandt*
Wat is de naam van de kat?
quote:Ik heb niet het idee dat ze er veel pijn aan heeft. Ze loopt "gewoon" Maar ze krijgt ook pijnstillers natuurlijk. Het grootste probleem is dat ze volgens mij niet zelf kan plassen. En ook niet keutelen. En als dat zich niet herstelt dan wordt het een moeilijk verhaal allemaal....
Op zondag 10 november 2002 11:38 schreef MissHobje het volgende:
Jeetje ..![]()
Veel sterkte zeg... ik hoop dat het goedkomt met Titus...
Gelukkig kan ze wel nog lopen enzo....
Heb je zelf het idee dat ze er enorm pijn aan heeftof helemaal niet, maar alleen dat verlammings verschijnsel .... ?
quote:Oe..... gelukkig.... dat scheelt weer iets.....
Op zondag 10 november 2002 11:49 schreef LadyS het volgende:[..]
Ik heb niet het idee dat ze er veel pijn aan heeft. Ze loopt "gewoon" Maar ze krijgt ook pijnstillers natuurlijk. Het grootste probleem is dat ze volgens mij niet zelf kan plassen. En ook niet keutelen. En als dat zich niet herstelt dan wordt het een moeilijk verhaal allemaal....
Maar pijn heeft ze niet volgens mij.. niet veel iig.
quote:In dit topic
Op zondag 10 november 2002 11:49 schreef LadyS het volgende:
....
Ik heb ook ooit een kat gehad met een gebroken rug; ik zag hoe iemand het beestje een rotschop verkocht, en de kat darana gewoon bleef zitten, niet meer wegliep. Het was niet mijn kat, maar ik heb hem wel meegenomen.
Op rontgen bleek er sprake te zijn van een dwarsleasie; blaas verlamd, kringspieren verlamd, hele motoriek van het achterlijf verlamd..
Het katje gaf niet op, sleepte zich op voorpootjes overal heen; wie ben ik dan om voor dat beestje op te geven dus we zijn er mee doorgegaan, beestje heeft nog jaren lang een goed leven gehad. (Wel speciale schoentjes laten maken voor achterpootjes etc)
Gelukkig kan jullie kat nog wel lopen; zaken als blaas en kringspieren schijnen zichzelf uiteindlijk weer te kunnen gaan reguleren, althans, zo ging dat met ons beestje.
Ik ben blij dat Titus zulke liefhebbende baasjes heeft...
Ze werd plotseling heel kortademig en toen we bij de dierenarts waren, zij ze al dat dit niks meer werd.
Ze heeft nog even gekeken naar de longetjes (na het overlijden) en het bleek dus dat ze een ingeklapte long had en dat er veel vocht in haar borstkasje zat. Ze kon ook niet poepen en dus ook niet plassen...
Echt.. dit is beter voor haar. Ze was nog geen anderhalf jaar....
We laten haar apart cremeren...
* LadyS kan niet stoppen met huilen
Heb zelf ook een kat...
Ik leef met je mee....
quote:arm beestje..
Op zondag 10 november 2002 15:29 schreef LadyS het volgende:
Titus is niet meer
TITUS R.I.P.
*01 juni 2001 +10 november 2002
[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 10-11-2002 15:45]
quote:Ik zag het natuurlijk wel een beetje aankomen, maar ik voel me echt verschrikkelijk nu. Ik heb inderdaad een schuldgevoel dat ik niks voor dat beestje kon betekenen.... Ze vertrouwde op mij en ik kon het niet waarmaken..
Op zondag 10 november 2002 15:38 schreef iteejer het volgende:[..]
arm beestje..
dan heeft ze toch een behoorlijke klap gehad..
gek he dat je zo'n beest zo vreselijk kan missen, en je tegen beter weten in toch het idee kan hebben dat je hem in de steek gelaten hebt, dat je zijn vertrouwen dat als oppermachtig baasje je ook dit wel weer zou herstellen beschaamd hebt..
Ik wist ook dat ze eens wle dood gaan, maar niet als ze anderhalf jaar jong zijn... Nog niet eens anderhalf... Ik had gedacht daar nog 15 jaar mee te moeten wachten...
Sterkte voor de baasjes van Titus, ik denk aan jullie
Die beestjes kunnen zulkje hartedieven zijn, afijn dat hoef ik hier niet uit te leggen. .....
quote:ah gadverdamme, ook nog zo'n leuk nieuwsgierig beestje..
Op zondag 10 november 2002 15:44 schreef LadyS het volgende:
....
sterkte..
tegen brechtje zei ik dat zorro (zo heette dat beest) nu ergens heel tevreden opgerold lag te slapen, zo tevreden, dat hij zijn lijfje niet meer nodig had, dat zijn vachtje voor altijd schoon was, maagje voor altijd gevuld, kortom, de kattenhemel..
Wat vreselijk naar
Maar Titus heeft nu geen pijn meer.
En jij hebt je best gedaan!
Vergeet dat niet!
Heel veel sterkte,meid
quote:
Titus is niet meerZe werd plotseling heel kortademig en toen we bij de dierenarts waren, zij ze al dat dit niks meer werd.
Ze heeft nog even gekeken naar de longetjes (na het overlijden) en het bleek dus dat ze een ingeklapte long had en dat er veel vocht in haar borstkasje zat. Ze kon ook niet poepen en dus ook niet plassen...
Echt.. dit is beter voor haar. Ze was nog geen anderhalf jaar....We laten haar apart cremeren...
* LadyS kan niet stoppen met huilen
[Dit bericht is gewijzigd door MissHobje op 10-11-2002 16:43]
ik weet dat het moeilijk is en dat je je afvraagt of je niet meer had kunnen/moeten doen, maar van wat ik hier gelezen heb heb jij hardstikke hard je best gedaan voor Titus!
Heel veel sterkte LadyS!
quote:
Gewoon aan deze kant van de hemel is er een plek die de Regenboog-Brug wordt genoemd.Wanneer een dier sterft, dat heel dierbaar is voor iemand hier, dan gaat dit huisdier naar de Regenboog-Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor al onze speciale vrienden zodat ze samen kunnen rennen en spelen. Daar is een overvloed aan eten, water en zonneschijn en onze vrienden hebben het warm en behaaglijk.
Alle dieren die ziek of oud waren worden weer gezond en vitaal, zij die gewond of verminkt waren worden weer heel en sterk, net zoals wij hen herinneren in onze dromen van de dagen en tijden die voorbij zijn. De dieren zijn blij en tevreden, behalve voor een kleinigheid, ze missen allemaal iemand die voor hen heel dierbaar is en die achter moest blijven.Allemaal rennen en spelen ze samen, maar er komt een dag wanneer er plotseling een stopt en staart in de verte. Zijn heldere ogen staan gespannen, zijn enthousiast lichaam beeft. Plotseling begint hij weg te rennen van de groep, vliegend over het groene gras, dragen zijn benen hem sneller en sneller.
Jij bent gezien en als jij eindelijk je speciale vriend ontmoet, omhels je elkaar in een vreugdevolle hereniging om nooit meer gescheiden te worden. Gelukkige kusjes regenen op je gezicht, je handen liefkozen zijn geliefde hoofd en jij kijk opnieuw in de vertrouwde ogen van je huisdier, die al zolang uit je leven weg was maar nooit uit je hart.
Dan gaan jullie samen over de Regenboog-Brug.....
Auteur onbekend
quote:Mooie text ,ik weet zeker dat ook Titus nu naar de regenboog brug is en dat jullie in de verre toekomst weer bij elkaar zijn.
Op zondag 10 november 2002 20:25 schreef LadyS het volgende:
Ik vond deze tekst op internet en ik vond hem zo mooi dat ik hem hier even plaats:
[..]
Sterkte LadyS.
Ik heb zelf ook twee katten en ik kan het me erg goed voorstellen hoe je je voelt.
Mijn kat, die al sinds 6 oktober vermist is, zit nu misschien in het asiel.
Het asiel belde vandaag. Ze hebben een zwarte kat binnen gekregen. Maar het is moeilijk te zien of het mijn kat is (ze hebben een foto van Boris daar), omdat ze werkelijk HELEMAAL zwart is. Dus ik hoop dat ze het is.....
quote:Jij bent een schat van een meid in ieder geval
Op woensdag 13 november 2002 18:04 schreef LadyS het volgende:
Een klein lichtpuntje:Mijn kat, die al sinds 6 oktober vermist is, zit nu misschien in het asiel.
Het asiel belde vandaag. Ze hebben een zwarte kat binnen gekregen. Maar het is moeilijk te zien of het mijn kat is (ze hebben een foto van Boris daar), omdat ze werkelijk HELEMAAL zwart is. Dus ik hoop dat ze het is.....
quote:
Op zondag 24 november 2002 22:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Jij bent een schat van een meid in ieder geval
Het was Boris trouwens niet in het asiel..
Trouwens een ander vraagje... Ik heb Titus laten cremeren en ze is 11 november gecremeerd. Maar ik ben nog niet door de dierenarts gebeld dat ik de urn op kan halen. Iemand enig idee hoe lang dat kan duren?
Ik ga van de week sowieso even bellen.... zucht...
quote:Ik was ontroerd door je verhaal, je had het zo mooi opgeschreven en je verdriet klonk zo oprecht door in je texten en vooral de hoop die je nog had dat het beestje gered kon worden... maarja, das offtopic... ..
Op maandag 25 november 2002 22:46 schreef LadyS het volgende:[..]
Dank je, dank je
![]()
* LadyS vraagt zich of waar die uitspraak zo opeens vandaan komt
(vind niet erg om te horen, hoor.. daar niet van..)Het was Boris trouwens niet in het asiel..
Trouwens een ander vraagje... Ik heb Titus laten cremeren en ze is 11 november gecremeerd. Maar ik ben nog niet door de dierenarts gebeld dat ik de urn op kan halen. Iemand enig idee hoe lang dat kan duren?
Ik ga van de week sowieso even bellen.... zucht...
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik was ontroerd door je verhaal, je had het zo mooi opgeschreven en je verdriet klonk zo oprecht door in je texten en vooral de hoop die je nog had dat het beestje gered kon worden... maarja, das offtopic... ..
Ik had die hoop echt...
Toen we haar die vrijdag op konden halen zei de dierenarts toen ik vroeg hoe het ging: "Ze zal er niet aan overlijden" Vervolgens sta je dus 2 dagen later weer bij de dierenarts.... maar dan voor iets veel minder vrolijks.... Ze zal het ongetwijfeld niet bewust hebben gedaan... maar het was dus vrij onverwachts....
Maar ik ben blij met je opmerking.... doet me goed
Nu gaat het weer redelijk...... Maar ik had dit niet verwacht...
Ik vind het moeilijk om dit met andere mensen te delen, weinig hebben huisdieren en vinden het vast raar dat ik er zolang mee bezig ben....
Ach... moeilijk uit te leggen *zuchtsmiley*
Hier kun je hem zien
quote:Jezus
Op zondag 10 november 2002 13:14 schreef iteejer het volgende:[..]
In dit topic
-> Lieve Tijn O+ Topic voor blondjes...
staat hoe je plaatjes kunt uploaden.Ik heb ook ooit een kat gehad met een gebroken rug; ik zag hoe iemand het beestje een rotschop verkocht, en de kat darana gewoon bleef zitten, niet meer wegliep. Het was niet mijn kat, maar ik heb hem wel meegenomen.
Op rontgen bleek er sprake te zijn van een dwarsleasie; blaas verlamd, kringspieren verlamd, hele motoriek van het achterlijf verlamd..Het katje gaf niet op, sleepte zich op voorpootjes overal heen; wie ben ik dan om voor dat beestje op te geven dus we zijn er mee doorgegaan, beestje heeft nog jaren lang een goed leven gehad. (Wel speciale schoentjes laten maken voor achterpootjes etc)
Gelukkig kan jullie kat nog wel lopen; zaken als blaas en kringspieren schijnen zichzelf uiteindlijk weer te kunnen gaan reguleren, althans, zo ging dat met ons beestje.
Ik ben blij dat Titus zulke liefhebbende baasjes heeft...
quote:Het klinkt ms heel cru, maar voor je verwerking is het ms beter een nieuw poesje te nemen, als je het aandurft. Ik ben tweemaal in mijn leven een kat op een hele nare manier verloren (aanrijding). Dat heeft me destijds ongelofelijk veel pijn gedaan: de leegte die er na het overlijden ontstaat is enorm...
Op donderdag 13 februari 2003 18:39 schreef LadyS het volgende:
Goed.. het is nu weer een tijdje geleden en Titus staat nu in de boekenkast
Maar ik weet niet waarom, maar ik heb nu echt een vreselijk moeilijk op dit moment...Ik had het er met mijn nichtje over en toen zag ik die tekst van de Regenboogbrug en toen was het einde zoek.... Tranen met tuiten hier.....
![]()
Nu gaat het weer redelijk...... Maar ik had dit niet verwacht...
Ik vind het moeilijk om dit met andere mensen te delen, weinig hebben huisdieren en vinden het vast raar dat ik er zolang mee bezig ben....Ach... moeilijk uit te leggen *zuchtsmiley*
Ik begrijp je verdriet heel goed. Iedereen heeft zijn eigen periode van verwerking, bij de een duurt het langer dan bij de ander. Niemand kan je vertellen dat wat jij voelt niet terecht is, 'omdat het maar een beestje is'. Niemand zal begrijpen wat voor band jij met dat beestje had en dat is volgens mij ook zeer moeilijk uit te leggen..
Ik heb ong. 4 keer van dichtbij het sterfproces van een beestje meegemaakt en het is vreselijk, maar je kunt jezelf altijd troosten met het feit dat jij er alles aan hebt gedaan dat beestje z'n levenlang een goddelijk leven te geven met veel liefde, veel lekker eten, lekkere slaapplekjes en een dakje boven z'n hoofd. Een beestje vraagt niet veel meer
* SEMTEX heeft vaak ervaren dat met elk overlijden van een huisdier er ook een klein stukje van haar zelf stierf
Mn Stipje had op 9 November het leven gelaten..
(tumor in buikje)
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 00:48 schreef Maleh het volgende:
November was ook idd een slechte maand voor poezebeestjes..Mn Stipje had op 9 November het leven gelaten..
(tumor in buikje)
quote:Toen Titus van ons geen ging had ik nog 3 katten (eigenlijk 4, maar eentje was al een maand weg en is nu nog steeds weg
Op vrijdag 14 februari 2003 00:41 schreef SEMTEX het volgende:[..]
[verhaal over een nieuw poezebeestje nemen]
* SEMTEX heeft vaak ervaren dat met elk overlijden van een huisdier er ook een klein stukje van haar zelf stierf
Dus de drang naar nog een poesje was er niet meteen. Nu hebben we toevallig sinds een paar dagen een nieuw poesje (van een jaar ongeveer) dus we hebben er weer 4
Maar ik kan dus goed begrijpen dat het voor veel mensen helpt om een nieuw poesje te nemen.... Ik vond het eigenlijk ook wel leuk nu, dat Sisi (zo heet de nieuwe) bij ons kwam.
Die ik nu heb zijn allemaal jong ( 1 van 3, 2 van rond de 10 maanden en eentje van een jaar dus) en ze gaan niet naar buiten. Alleen die ene van 3, want die het gewend
Ik durf ze gewoon niet meer naar buiten te laten...... Veels te bang dat het weer gebeurt...
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 00:48 schreef Maleh het volgende:
November was ook idd een slechte maand voor poezebeestjes..Mn Stipje had op 9 November het leven gelaten..
(tumor in buikje)
En als je dan die reclame ziet van Fishermans Friend.....
quote:Mja, slik, slik, SLIK...
Op vrijdag 14 februari 2003 10:24 schreef LadyS het volgende:[..]
![]()
En als je dan die reclame ziet van Fishermans Friend.....
quote:heel mooi
Op vrijdag 14 februari 2003 17:44 schreef Maleh het volgende:
hier de rouwkaart die ik dezelfde nacht gemaakt had, omdat ik niet kon slapen.. en heeft dr zusje(Gizmo) me heel opmerkelijk getroost in de dagen erna..terwijl ze normaal heel schuw voor me was..http://www.digitalmechanx.nl/private/images/stip.jpg
quote:Wat onwijs lief om zoiets te maken.
Op vrijdag 14 februari 2003 17:44 schreef Maleh het volgende:
hier de rouwkaart die ik dezelfde nacht gemaakt had, omdat ik niet kon slapen.. en heeft dr zusje(Gizmo) me heel opmerkelijk getroost in de dagen erna..terwijl ze normaal heel schuw voor me was..http://www.digitalmechanx.nl/private/images/stip.jpg
Ik word altijd sip, als ik lees dat mensen hun huisdier verloren hebben.
quote:LadyS, sterkte
Titus is niet meer* LadyS kan niet stoppen met huilen
Ik heb ooit een kat in moeten laten slapen, die was erg ziek geworden tijdens vakantie van mijn moeder, dus nog niet eens mijn eigen beest.
Ik was er goed kapot van.
TITUS
............. ................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |