Zolang hij maar niet met zijn Colt .45 gaat zwaaien.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Thijs best aardig soms
Blijf drinken, kunnen we straks van bil.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:23 schreef Aberella het volgende:
Wel jammer, ik ben nu een beetje dronken en vanavond waarschijnlijk niet meer
Het is gewoon moeilijk weet je.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:29 schreef TorroFernandes het volgende:
Waarom zou je huidskleur invloed moeten hebben op de subcultuur waarin je je begeeft?
Ik had jou eigenlijk wat meer openminded ingeschat hoink, valt me tegen.
Dit zou 2NutZ gepost kunnen hebbenquote:Op donderdag 16 april 2015 11:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben jij stiekem een beetje gek op 2Nutz, aangezien hij kennelijk constant door je hoofd spookt?
echt blij dat ik je beste vriend niet ben gewordenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geeft niks ga maar weer rustig op bed zitten de verzorging komt zo terug
Ditquote:
Je moet ze gescheiden houden, de kids zijn niet in orde namelijk.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:29 schreef TorroFernandes het volgende:
Waarom zou je huidskleur invloed moeten hebben op de subcultuur waarin je je begeeft?
Ik had jou eigenlijk wat meer openminded ingeschat hoink, valt me tegen.
Is dat een bedoelde woordgrap?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:33 schreef eend112 het volgende:
Mensen als 2nutz moet je gewoon volledig negeren
Hahaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |