abonnement Unibet Coolblue
pi_154578923


JUJU - PLAYBACK

Genre: Japanse pop
Hitnotering: 10 (Japan Weekly Oricon Charts)
Mijn waardering: ★★★

pi_154579124


Aldious - die for you

Genre: Japanse pop/rock
Hitnotering: 14 (Japan Weekly Oricon Charts)
Mijn waardering: ★★★★

pi_154587517
Metal

De nieuwe van Disturbed is vandaag gereleased. Helaas geen youtube link.
https://player.spotify.com/album/7AHCFYQLMfuNwrvwxZlQdW
pi_154589767


200.000 kliks in de eerste 2 weken. Je begint hem nu ook in de clubs te horen tot in Griekenland.

ChildsPlay - Bobbel ft. Jayh (301 hits) 28 juni 2015
  vrijdag 24 juli 2015 @ 14:42:05 #181
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_154597155
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_154597653


Primary - Don't Be Shy feat. ChoA (of AOA)

Genre: Koreaanse reggae | dub | pop
Mijn waardering: ★★★

pi_154602016
Taiwan electronic rock.

De nieuwste van No Money No Honey, 2 zussen uit Taipei. Van het album What The Frank.
pi_154606443
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep h hoera hoezee *O*
pi_154610349
Hij is alweer bijna een maandje uit, maar voor degene die hem gemist hebben de nieuwe Prince
'Hardrocklover':


https://soundcloud.com/prince3eg/hardrocklover

Ik vind hem wel lekker. Beetje apart maar typisch Prince.
pi_154618617
John Newman weer met een fantastisch nummer

I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154629745
Ik kende 'm een aantal weken, maar ik zie dat -ie nu ook op de playlist van 3FM staat: leuk pop/rock-plaatje van Oscar. Beetje The Smiths-achtig bij vlagen.

pi_154630138


Super Junior - Devil

Genre: Koreaanse pop
Mijn waardering: ★★
Hitnotering: 21 (South Korean Gaon Chart)
Sales: 19,182+ (Downloads)
Youtube Views: 390.207

Super Junior hun tweede single dit jaar. Niet heel erg speciaal verder.


pi_154630483
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:49 schreef Odaiba het volgende:

Genre: Koreaanse pop
Mijn waardering: ★★
Hitnotering: 21 (South Korean Gaon Chart)
Sales: 19,182+ (Downloads)
Youtube Views: 390.207

Super Junior hun tweede single dit jaar. Niet heel erg speciaal verder.
Wat is precies het punt hiervan? Voor zover ik weet, is dit topic bedoeld voor nieuwe muziek die je aan anderen wilt laten horen omdat je het leuk vindt, of omdat je denkt dat het een hit gaat worden. Onbekende muziek is natuurlijk ook welkom, maar waarom zou je nummers delen die niet bijzonder genoeg zijn?
pi_154630791
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat is precies het punt hiervan? Voor zover ik weet, is dit topic bedoeld voor nieuwe muziek die je aan anderen wilt laten horen omdat je het leuk vindt, of omdat je denkt dat het een hit gaat worden. Onbekende muziek is natuurlijk ook welkom, maar waarom zou je nummers delen die niet bijzonder genoeg zijn?
Ik vind het leuk om muziek te delen, en ik ben me bewust dat anderen een andere mening kunnen hebben als mij en het dus misschien wel leuk zouden kunnen vinden. Ik ben me bewust dat dit hier geen hit zal worden, maar dat wil niet zeggen dat dit geen hit kan worden in andere delen.

ik probeer gewoon leuke verzorgde posts te plaatsen van muziek, of dat nou dicht of ver van huis is.
pi_154631143
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:14 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik vind het leuk om muziek te delen, en ik ben me bewust dat anderen een andere mening kunnen hebben als mij en het dus misschien wel leuk zouden kunnen vinden. Ik ben me bewust dat dit hier geen hit zal worden, maar dat wil niet zeggen dat dit geen hit kan worden in andere delen.

ik probeer gewoon leuke verzorgde posts te plaatsen van muziek, of dat nou dicht of ver van huis is.
Het gaat niet er niet zozeer om dat anderen een andere mening hebben of dat je posts niet verzorgd zijn. Het gaat erom dat je een nummer deelt dat je zelf niet eens bijzonder vindt. Ik snap het punt niet echt, sorry.
pi_154631257
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het gaat niet er niet zozeer om dat anderen een andere mening hebben of dat je posts niet verzorgd zijn. Het gaat erom dat je een nummer deelt dat je zelf niet eens bijzonder vindt. Ik snap het punt niet echt, sorry.
Je hebt een goed punt hoor. Ik heb een nummer gepost dat nieuw was, maar wat ikzelf inderdaad niet helemaal geweldig vond (soms komt dat ook wat later) daar ga ik dan ook direct mee kappen.
pi_154631537
Nieuwe Majk Spirit, de koning van de timing, uit Slowakije, laat het weer even zien in zijn typische laid back stijl. eerste 2 dagen leverden 260.000 kliks op.

Majk Spirit - ampuss
pi_154632153
Leuke duitse dance track.

Was eigenlijk eerst de remix aan het luisteren toen ik op het origineel terecht kwam.
Deze is vandaag uitgekomen:

https://player.spotify.com/album/269eyye5Drjqay9r9r9Mds
De 'Van Holt Funky Radio Mix' moet je hebben. Geweldig. :9

Die lyrics ook:
Summer sun fills the air
And sexy bitches everywhere
The ladies have a big surprise
The boys are staring in their eyes :o
pi_154636174
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154638656
Genre: House

The Secret Kingdom of Melodia. Vandaag geleaked.

CD1: Armin, Dimitri Vegas en Like Mike.
CD2: Martin Garrix en Oliver Heldens
CD3: Robin Schulz en Steve Angello

Deze tracks vond ik wel aardig:

Electro
Club
Progressive
pi_154664519



Grace - You Don't Own Me ft. G-Eazy

De nieuwe nummer 1 in Australi, 5 in Nieuw Zeeland en 45 bij onze flamingen in het zuiden.
pi_154666810
DiscoVer. is een russich trio dat een aantal oude tracks een nieuw jasje hebben gegeven dmv bouncy nu-disco beats, jazzy snaren en klassieke house synths.


Zo nu tijd voor bed. :O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')