Lannistersquote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Poesopstokje het volgende:
De Lannisters zijn altijd heel boeiend om te lezen
Op het hoofdstuk met Tommen waarin hij met zijn kat speelt na.quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Poesopstokje het volgende:
De Lannisters zijn altijd heel boeiend om te lezen
quote:Op zondag 19 april 2015 17:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Op het hoofdstuk met Tommen waarin hij met zijn kat speelt na.
Cersei's zijn de bestequote:Op zondag 19 april 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cersei krijgt ook POV hoofdstukken![]()
Ben pas in boek 2
Hij was mooiquote:Op zondag 19 april 2015 20:03 schreef Gezicht het volgende:
Vanavond alvast de tweede aflevering kijken, dan hoef ik morgen dit topic niet de hele dag te mijden.
Ja ik ook, mijn geduld is opquote:Op zondag 19 april 2015 20:03 schreef Gezicht het volgende:
Vanavond alvast de tweede aflevering kijken, dan hoef ik morgen dit topic niet de hele dag te mijden.
quote:
Wie niet?quote:Op zondag 19 april 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag toen liever Margaery haar poes
Welke obsessie?quote:Op zondag 19 april 2015 22:12 schreef Joosie200 het volgende:
Wie niet?ja Tommen met zijn andere obsessie
Katten is toch wat ie interessanter vindt dan leren wat het is om een prins en later koning te zijn?quote:
Wiens acteerprestaties?quote:Op maandag 20 april 2015 11:52 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het toch maar een saai begin van seizoen 5, acteerprestaties lijken ook wel echt minder te zijn geworden maar dat kan aan mij liggen. Al was het boek rond dit punt in het verhaal ook erg saai
In het algemeen. Het kwam allemaal erg goedkoop over. Maar in principe ergerde ik me er vooral aan bij de stukjes Arya, Jaime en Brienne.quote:
Ja Brienne is niet de beste actrice nee.. Al was het gevecht met the Hound wel erg tof gebracht.quote:Op maandag 20 april 2015 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
In het algemeen. Het kwam allemaal erg goedkoop over. Maar in principe ergerde ik me er vooral aan bij de stukjes Arya, Jaime en Brienne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |