Nee. Cersei ook.quote:Op maandag 20 april 2015 19:59 schreef Funzel het volgende:
Ben ik de enige die echt een hekel heeft aan Brienne?
Denk je dat ze zomaar advies van een Lannister zal aannemen?quote:Op maandag 20 april 2015 19:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Danny's gelul over de wet is ook achterlijk. Het is niet alsof ze de wetten van de slavendrijvers naadloos over neemt. Haar wil is de wet. Daarom hield ze in het vorige seizoen al die hoorzittingen. Ze zal een paar standaardstraffen hebben. Ze had in ieder geval een standaardcompensatie voor het vee dat haar draken roosterden.
Ze bracht deze persoon om het leven omdat hij buiten haar om handelde niet omdat ze zichzelf laat inperken door een soort van grondwet. Dit was het domste dat ze gedaan heeft sinds ze Jorah verbande. Hopelijk stelt Tyrion daar snel orde op zaken, wat er daar gaande is is gewoon niet om aan te zien.
Personage an sich is wel interessant, maar haar keuzes snap ik niet. Als toch duideijk is dat Arya en Sansa haar hulp niet willen kan ze zich beter ergens anders mee bezig gaan houden dan die nietszeggende eed aan Catelyn, maar dat zou dan ook het einde van haar verhaal in GoT zijn denk ik.quote:Op maandag 20 april 2015 19:59 schreef Funzel het volgende:
Ik denk inderdaad niet dat ze zomaar iets verstandigs zou doen.quote:Op maandag 20 april 2015 20:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk je dat ze zomaar advies van een Lannister zal aannemen?
quote:Op maandag 20 april 2015 19:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ser Friendzone heeft Danny al verraden. Behalve als Danny Daario's vaginale voorrechten intrekt denk ik niet dat hij binnenkort een reden heeft om haar ontrouw te zijn.
[..]
Danny is dan ook geen politicus, maar een onvolwassen tiran die regeert bij de gratie van onzinmagie, een messias-complex en de harde plasser die GRM krijgt van een vrouwelijke Britse dictator die het Midden-Oosten regeert.
kinky kapsel yo!quote:Op maandag 20 april 2015 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t jammer dat Ellaria haar haar afgeknipt heeft
Wat is er mis met Brienne?quote:Op maandag 20 april 2015 19:59 schreef Funzel het volgende:
Ze is altijd zo godsgruwelijk humeurig, faalt in alles wat ze doet, houdt zich aan die belofte die ze toch niet kan waarmaken en wordt door iedereen te kakken gezet en reageert dat dan maar af op baas Podrick.quote:
Nope, de hound was nog geniaal om naar te luisteren qua recht voor zijn raap citaten, maar Brienne miept en miept en miept ondanks dat ze haar mannetje wel staat. Quit moaning en man up, oh wacht...quote:Op maandag 20 april 2015 19:59 schreef Funzel het volgende:
QFTquote:Op maandag 20 april 2015 21:37 schreef Weakling het volgende:
Aardige aflevering, maar ik mis nog het venijn.
in het boek is het briljant uitgewerkt, het duurde dagen lang, uiteindelijk werd het beslecht, door een slimme truc van sam the slayer!quote:Snow te makkelijk dat ie leider wordt
mij heeft de serie ook nog niet kunnen pakken, leuke "inleiding" maar niet meer dan datquote:Nee, dit seizoen heeft me nog niet op het puntje van mijn stoel.
Ze is een verloren ziel.quote:Op maandag 20 april 2015 21:17 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ze is altijd zo godsgruwelijk humeurig, faalt in alles wat ze doet, houdt zich aan die belofte die ze toch niet kan waarmaken en wordt door iedereen te kakken gezet en reageert dat dan maar af op baas Podrick.
Heeft duidelijk wet wat van dezelfde genen als 'n broer.quote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef megamandy het volgende:
De oom van Cersei die niet naar haar luistertGewoon opstaan en weglopen mhuahaha.
Jaime/Bronn/Briennequote:Op maandag 20 april 2015 20:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Personage an sich is wel interessant, maar haar keuzes snap ik niet. Als toch duideijk is dat Arya en Sansa haar hulp niet willen kan ze zich beter ergens anders mee bezig gaan houden dan die nietszeggende eed aan Catelyn, maar dat zou dan ook het einde van haar verhaal in GoT zijn denk ik.
Aan de andere kant, de chaos in Mereen is compleet: oude slavendrijvers tegenover de oude slaven. Combat in 3...2...1..quote:Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Wel weer erg domme zet van d`r trouwens dat ze hem liet onthoofden
oh ik zat met smart op benedict cumberbatch zijn stem te w88quote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Joosie200 het volgende:
Drogon leek verdomd veel op Smaug, of ben ik daarin de enige?
Dacht echt: nu komt het, Smaugception in 3...2...1..quote:Op maandag 20 april 2015 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh ik zat met smart op benedict cumberbatch zijn stem te w88
Wtf am I watchingg??
Staan die tegenover elkaar dan?quote:Op maandag 20 april 2015 22:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, de chaos in Mereen is compleet: oude slavendrijvers tegenover de oude slaven. Combat in 3...2...1..
Die slaven gingen anders aardig op de vuist met de slavendrijvers/masters toch na de executie?quote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Staan die tegenover elkaar dan?
Dacht dat zij alleen nog de steun had van haar eigen legertje?
Als dat mens Stannis ooit gaat doden word ik heel erg kwaad.quote:Op maandag 20 april 2015 19:59 schreef Funzel het volgende:
Voor een serie? Die hebben tegenwoordig budgetten die niet onder doen voor die van films.quote:Op maandag 20 april 2015 23:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als dat mens Stannis ooit gaat doden word ik heel erg kwaad.
Drogon was overigens echt enorm mooi en goed geanimeerd. En dat voor een serie.
Komt vast wel als Stannis Winterfell gaat aanvallen. En wat er ook nog meer mag gebeuren.quote:Op maandag 20 april 2015 21:37 schreef Weakling het volgende:
Aardige aflevering, maar ik mis nog het venijn. Dat het met Dany eindelijk eens minder goed gaat is wel aardig maar verder in deze aflevering ... meh. Snow te makkelijk dat ie leider wordt, Brienne een scene die verder weinig er toe doet, Arya met als scene wachten voor een dichte deur. Nee, dit seizoen heeft me nog niet op het puntje van mijn stoel.
Ik ken nog geen serie die qua CGI zo goed is als GoT.quote:Op maandag 20 april 2015 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor een serie? Die hebben tegenwoordig budgetten die niet onder doen voor die van films.
aryaaaaquote:Op maandag 20 april 2015 23:16 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een reden om voor Arya te rooten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |