Melisandre ziet er in het boek ook wel een stuk toffer uitquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:58 schreef Gezicht het volgende:
Cersei ziet ook wel kneitergeil uit in die tekening uit het boek, nu is Lena Headey natuurlijk ook een milf van jewelste.
Zo'n throneroom zou die scene waarin Tywin in zijn eentje naar Joffrey loopt nog veel vetter makenquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hele Throne Room is sowieso epischer dan in de serie
De huidige throne room vind ik wel wat klein verderquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:15 schreef Romanus het volgende:
[..]
Zo'n throneroom zou die scene waarin Tywin in zijn eentje naar Joffrey loopt nog veel vetter makenAl is de huidige throneroom ook niet onaardig
Ik vind Cersei en Mellisandre op de tekeningen vooral ordinair en de gecaste dames veel geraffineerder.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:58 schreef Gezicht het volgende:
Cersei ziet ook wel kneitergeil uit in die tekening uit het boek, nu is Lena Headey natuurlijk ook een milf van jewelste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar is Osha met Rickon en Shaggydog? Vond het gemiep tussen Osha en zusje van Jojen Reed wel geinig, lekker bitchyquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:53 schreef Awsom het volgende:
Waar is Gendry eigenlijk gebleven? Is die nou al een heel seizoen aan het roeien?
Neequote:Op vrijdag 17 april 2015 23:08 schreef MouzurX het volgende:
Mogen we hier nou eigenlijk al over al die 4 afleveringen praten?
Ik ben dus niet gek! Ik miste Gendry ook al en dacht: die was toch ontsnapt in een roeibootje?quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:53 schreef Awsom het volgende:
Waar is Gendry eigenlijk gebleven? Is die nou al een heel seizoen aan het roeien?
Die is weer terug naar Kings Landing volgens mij, maar heeft verder geen verhaallijn dus totaal geen functie om hem te laten zien.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dus niet gek! Ik miste Gendry ook al en dacht: die was toch ontsnapt in een roeibootje?
Oh. Maar het is een (bastaard) zoon van Robert Baratheon! Qua bloed heeft ie meer recht op die hele troon dan Joffrey en Tommen samen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die is weer terug naar Kings Landing volgens mij, maar heeft verder geen verhaallijn dus totaal geen functie om hem te laten zien.
Bastaarden hebben sowieso geen enkel recht op iets. Oneerlijk, maar volgens die wet daar werkt het wel zo.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh. Maar het is een (bastaard) zoon van Robert Baratheon! Qua bloed heeft ie meer recht op die hele troon dan Joffrey en Tommen samen.
nedquote:Op zaterdag 18 april 2015 00:12 schreef Mr.Major het volgende:
Als we toch nog eventjes moeten wachten tot de volgende aflevering...
Alvast mijn excuses aan iedereen wiens keuze er niet in staat haha.
Poll: Wie moet er volgens jou op de Iron Throne zitten?
• Stannis Baratheon
• Daenarys Targaryen
• Tommen en Margaery
• Varys
• Bronn
• Davos Seaworth
• Petyr Baelish
• Tyrion Lannister
• Arya Stark
• Anders, namelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Een White Walkerquote:Op zaterdag 18 april 2015 00:12 schreef Mr.Major het volgende:
Als we toch nog eventjes moeten wachten tot de volgende aflevering...
Alvast mijn excuses aan iedereen wiens keuze er niet in staat haha.
Poll: Wie moet er volgens jou op de Iron Throne zitten?
• Stannis Baratheon
• Daenarys Targaryen
• Tommen en Margaery
• Varys
• Bronn
• Davos Seaworth
• Petyr Baelish
• Tyrion Lannister
• Arya Stark
• Anders, namelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:36 schreef De-Hamster het volgende:
Mooie serie, ben nu pas in seizoen 4, hoe kan ik de link van deze reeks op mijn iPad openen zodat ik aan het einde van een topic op next kan duwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |