see you in Grand theft auto 6 MMOquote:Op donderdag 16 april 2015 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
Nou, het spel is geinstalleerd. Nu de 5 gb patch nog dus ik zie jullie over 100 jaar wel weer.
Als je het nou gewoon op de console was gaan spelen had je daar geen last van gehad.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:40 schreef dolf1010 het volgende:
Nou, het spel is geinstalleerd. Nu de 5 gb patch nog dus ik zie jullie over 100 jaar wel weer.
EA die Rockstar opkooptquote:Op donderdag 16 april 2015 22:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
see you in Grand theft auto 6 MMO
Ik heb m nog op console :pquote:Op donderdag 16 april 2015 22:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon op de console was gaan spelen had je daar geen last van gehad.![]()
Maar serieus gozer dit is wel heel zuur, en raar ookHopen dat die freshe install het hem heeft gedaan.
Dont worry, op de console is het ook kut.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:57 schreef redboyke het volgende:
dat vliegen door die checkpoints lukt me voor geen meter. zelfs speciaal xbox controller aangesloten en nada
brokkenpilootquote:Op donderdag 16 april 2015 22:57 schreef redboyke het volgende:
dat vliegen door die checkpoints lukt me voor geen meter. zelfs speciaal xbox controller aangesloten en nada
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:59 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
brokkenpiloot
[..]als je niet kan spelen kan je geen brokken maken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gaat mij wel aardig af eigenlijk, gewoon het wendbaarste vliegtuig kiezen.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dont worry, op de console is het ook kut.
dat blauwe stuntvliegtuig in trevorland kan je niet kiezen.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:33 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
gaat mij wel aardig af eigenlijk, gewoon het wendbaarste vliegtuig kiezen.
Bam!quote:Op donderdag 16 april 2015 23:24 schreef dolf1010 het volgende:
HIJ DOET HET !!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
MORGEN HELE DAG GTA!
[ afbeelding ]
en toen stierven je videokaart(en)quote:Op donderdag 16 april 2015 23:24 schreef dolf1010 het volgende:
![]()
![]()
MORGEN HELE DAG GTA!
[ afbeelding ]
ik 150.000 hoop dat het een goeie keuze was want tot nu toe heb ik verlies zijn de stocks nog meer omlaag gegaan. ik weet niet waneer ze terug omhoog gaan. ik had een manual save moeten makenquote:Op vrijdag 17 april 2015 00:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Al m'n Pre-order Money geinvesteerd in Life Invader!!!
Mijn verbinding werd gisteren gedurende een bepaalde tijd continu verbroken. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 17 april 2015 06:29 schreef Trebo het volgende:
Meer mensen last van gestotter en lagging? De hele nacht bezig geweest om te verhelpen, maar niks helpt
quote:Op donderdag 16 april 2015 23:24 schreef dolf1010 het volgende:
![]()
![]()
MORGEN HELE DAG GTA!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |