SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te stelen en verkopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
[ Bericht 3% gewijzigd door STING op 16-04-2015 20:40:05 ]![]()
Ik zie het nietquote:Op woensdag 15 april 2015 22:43 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Invite gestuurd
[..]
Ik heb er net 2 geaccepteerd, ik denk dat je er wel bij zit. welkom. Het is wel Smoofiee met 2 e''s. Raar genoeg was smoofie al bezet.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nee, maar die is volgens mij krachtiger dan mijn GTX 760 en ik speel op High het spel vloeiend. Nog geen hogere instellingen geprobeerd, maar ik vind het best zo. Op high ziet het er al fantastisch uit. Doodstaren op fps doe ik niet aan.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:04 schreef Smoofie het volgende:
Iemand hier met een gtx 680? Op welke settings is het speelbaar?
Lees best veel over problemen en schrik er toch wel een beetje van. Heb zelf de Steam versie en nog 0,0 problemen gehad. Vorige week gepreload in 2 uurtjes en gisterochtend in ruim een half uurtje geïnstalleerd. 's avonds na werk 4 uur achter elkaar gespeeld. Spel draait als een zonnetje. Komen al die problemen alleen voor bij de retail/warehouse versie voor ofzo?![]()
Ik heb ook nog geen problemen gehad. Ja ik draai nu alles op very high op textures na. Als ik de textures op very high zet met high res shadows en wat dingen op ultra is het onspeelbaar op de 680.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:55 schreef Justinn het volgende:
[..]
Nee, maar die is volgens mij krachtiger dan mijn GTX 760 en ik speel op High het spel vloeiend. Nog geen hogere instellingen geprobeerd, maar ik vind het best zo. Op high ziet het er al fantastisch uit.
Lees best veel over problemen en schrik er toch wel een beetje van. Heb zelf de Steam versie en nog 0,0 problemen gehad. Spel draait als een zonnetje. Komen al die problemen alleen voor bij de retail/warehouse versie voor ofzo?
Invite zie ik nu trouwens.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Hij zegt dat je al lid bent, rockstar loopt altijd even achter dus ik denk dat je later wel melding krijgt.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Het is wel Smoofiee met 2 e''s. Raar genoeg was smoofie al bezet.
![]()
Eindelijk antwoord op mijn ticket...quote:Hello Dolf10,
We apologize for the inconvenience caused.
We like to inform that the most common cause of these errors is an incorrect installation of the Social Club. We recommend uninstalling Social Club and then reinstalling it manually from the link below:
http://patches.rockstarga(...)v1.1.5.6%20Setup.exe
Also please ensure, that you close all the following GTAV applications, such as:
- GTA5.exe
- PlayGTAV.exe
- GTAVLauncher.exe
And we kindly request you to verify the complete article below, before you uninstall your Social club.
https://support.rockstargames.com/hc/articles/204075496
If you have any other questions, please let us know.
Best regards,
Sylvester G.
Rockstar Support
Dat artikel wat hij me stuurt is dus totaal niet het probleem dat ik heb, kan die gast niet lezen ofzo?
Hier heb ik helemaal niks aan want je kan ook niet social club installeren zonder dat je het hele spel uninstalled.![]()
![]()
Eh? Kan toch gewoon via configuratie scherm?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:01 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Eindelijk antwoord op mijn ticket...
Dat artikel wat hij me stuurt is dus totaal niet het probleem dat ik heb, kan die gast niet lezen ofzo?
Hier heb ik helemaal niks aan want je kan ook niet social club installeren zonder dat je het hele spel uninstalled.
Oh wacht. laat maar
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
De game sluit telkens af nadat ik ongeveer 15 minuten heb gespeeld. Dit komt niet doordat mijn computer het spel niet aan kan want het loopt gewoon vloeiend. Iemand hier met dezelfde problemen en een eventuele oplossing? Daarnaast heb ik geen idee of ik de patch al heb (moet dit handmatig?), misschien zou dat voor de oplossing kunnen zorgen.![]()
Ik ben vergeten de fok-namen van deze crewleden te noteren, wie zijn dit?![]()
?? - Gutanoth
?? - Jorwol
?? - Mschol
?? - Sosureal
?? - Dieharddiet
?? - Afwazig![]()
Oh grappig, je kan meekijken bij mensen in een andere sessie.![]()
Zat een beetje over de snelweg te rossen in een Volt
Dat was ikquote:Op woensdag 15 april 2015 23:37 schreef Divje het volgende:
Oh grappig, je kan meekijken bij mensen in een andere sessie.![]()
Zat een beetje over de snelweg te rossen in een Volt![]()
![]()
Hahahahaha ik dacht al van what the fackkk doet die gek.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Reed net achter je, mn jump de basis in ging verkeerd
Achter de basis is een berg waar je vanaf kunt met je wagen![]()
Deed het altijd zoquote:Op donderdag 16 april 2015 00:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hahahahaha ik dacht al van what the fackkk doet die gek.
Achter de basis is een berg waar je vanaf kunt met je wagenging ff mis
Gutanoth is Gutanoth ;Pquote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef dolf1010 het volgende:
?? - Gutanoth
?? - Jorwol
?? - Mschol
?? - Sosureal
?? - Dieharddiet
?? - Afwazig![]()
vanaf wanneer zie je andere mensen in dat online gebeuren?
dacht ik ga eens proberen maar ik zie niemand. ben maar lvl 3
ging met een vespa naar LS customs maar toen ik erin zat kon ik er nietmeer uit drukte op ESC maar er gebeurde niks.![]()
die van mij had je toch wel kunnen raden? overigens voorlopig geen gta online voor mij, 60 euro is mij eigenlijk te gortigquote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef dolf1010 het volgende:
?? - Gutanoth
?? - Jorwol
?? - Mschol
?? - Sosureal
?? - Dieharddiet
?? - Afwazig![]()
Hehe toch nog maar even gespeeld toen de download eindelijk met 30MB per seconden ging.![]()
Moet morgen maar eens kijken of ik kies voor de hogere framerate of 'volle bak' ga qua graphics en tussen de 35-45 ga zitten. Kom sowieso van console af, dus dat ben ik toch al gewend, gewoon even kijken wat het fijnst speelt en op termijn een upgrade zodat ik niet meer hoef te kiezen.
Maar prachtig spel.![]()
![]()
welk huis kan ik best kopen online en waar staat die op de map?
en welke is de beste auto die je kan stelen waar geen tracker op zit?en waar staat die?
snelle auto's is stop maar denk vooral belangerijker is om een auto met 4 personen te hebben?![]()
I is representin' da hood, yoquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Oké toetsen eindelijk voorbij. Nu maar eens flink aan de storymode beginnenHoever in de game moet je zijn voor je Heists kan doen?
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef dolf1010 het volgende:
?? - Gutanoth
?? - Jorwol
?? - Mschol
?? - Sosureal
?? - Dieharddiet
?? - Afwazig![]()
Hoi.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef dolf1010 het volgende:
?? - Gutanoth
?? - Jorwol
?? - Mschol
?? - Sosureal
?? - Dieharddiet
?? - AfwazigWould you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Draai alles grafisch op max met GTX970 overigens.Would you like to know more?
Zelfs met een 670 kan ik op very high draaien. Ga flink over de 2GB VRAM heen maar blijkbaar compenseert de CPU dat wel. Spel is echt goed geoptimaliseerdquote:Op donderdag 16 april 2015 07:51 schreef Afwazig het volgende:
Draai alles grafisch op max met GTX970 overigens.![]()
![]()
Dit zijn de duurste auto's die geen tracker hebben en je dus kan verkopen.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:48 schreef redboyke het volgende:
welk huis kan ik best kopen online en waar staat die op de map?
en welke is de beste auto die je kan stelen waar geen tracker op zit?en waar staat die?
snelle auto's is stop maar denk vooral belangerijker is om een auto met 4 personen te hebben?![]()
![]()
Ik heb ook een 970 4g Winforce.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:51 schreef Afwazig het volgende:
Draai alles grafisch op max met GTX970 overigens.
Maar ik heb shadow detail wel op medium gezet, voor de rest perfered prefferences.
Met die shadow detail hoger lijkt hij te stotteren met het rondkijken buiten in de stad.
Ik heb godverdomme pas 5 minuten gespeeld door allerlei verplichtingen, dus ik moet het nog een beetje tweaken![]()
![]()
Ik heb de ASUS Strix variant.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb ook een 970 4g Winforce.
Maar ik heb shadow detail wel op medium gezet, voor de rest perfered prefferences.
Met die shadow detail hoger lijkt hij te stotteren met het rondkijken buiten in de stad.
Ik heb godverdomme pas 5 minuten gespeeld door allerlei verplichtingen, dus ik moet het nog een beetje tweaken
Welke specs heb jij verder? Ik heb namelijk nog geen framedrops gezien. Hoe kan ik de FPS laten zien in GTA5?
Mijn specs: i7 3820 en 16 GB quad channel RAM. GTA5 geïnstalleerd op SSD.Would you like to know more?
Dit is mijn PCquote:Op donderdag 16 april 2015 08:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb de ASUS Strix variant.
Welke specs heb jij verder? Ik heb namelijk nog geen framedrops gezien. Hoe kan ik de FPS laten zien in GTA5?
Mijn specs: i7 3820 en 16 GB quad channel RAM. GTA5 geïnstalleerd op SSD.
http://tweakers.net/gallery/657508#tab:inventaris![]()
Ik heb weer een antwoord op m'n ticket gekregen, ze zeggen dat ik m'n drivers moet updaten...
Ik heb in het eerste bericht al gezet dat al m'n drivers up-to-date zijn en dan komen ze met zo'n antwoord !?
Bericht teruggestuurd en merkwaardig genoeg binnen 30 minuten antwoord van een totaal ander persoon, iemand op een hoger niveau aan zijn plaatje te zien en die geeft mij eindelijk een goed en duidelijk antwoord :
beetje lang dus in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 08:32 schreef dolf1010 het volgende:
Ik heb weer een antwoord op m'n ticket gekregen, ze zeggen dat ik m'n drivers moet updaten...
Ik heb in het eerste bericht al gezet dat al m'n drivers up-to-date zijn en dan komen ze met zo'n antwoord !?
Bericht teruggestuurd en merkwaardig genoeg binnen 30 minuten antwoord van een totaal ander persoon, iemand op een hoger niveau aan zijn plaatje te zien en die geeft mij eindelijk een goed en duidelijk antwoord :
beetje lang dus in spoiler.Maar heeft het gewerkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm ik had de retail versie voor ¤42-, mét pre-order bonus, terwijl ik niet gepreorderd had.
Toen ben ik 2 uur bezig geweest met de installatie en deed hij het in een keer, inclusief automatische optimalisatie van de videosettings.
Echt vaag dat sommige mensen zo veel gezeik hebben![]()
![]()
Aangezien dit het pc-topique is ga ik ervan uit dat je op de pc speelt, en daar kost hij echt geen 60 knaken hoor, ik heb hem gisteren opgepikt bij de Bart Smit, voor 4 tientjes, inclusief GTA Online en de pre-order bonussen (alhoewel het echt geen pre-order was). Het klopt overigens wel dat de Steam versie een stuk duurder is, voor zover ik heb kunnen zien.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:51 schreef mschol het volgende:
[..]
overigens voorlopig geen gta online voor mij, 60 euro is mij eigenlijk te gortig![]()
neequote:![]()
Ik denk dat ze me nu ook niet meer kunnen helpen zonder een patch.
Misschien dat ik dan toch maar extreme maatregelen moet nemen en windows opnieuw moet installeren.![]()
![]()
Je kunt hem voor 40 euro krijgen hoor.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:51 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij had je toch wel kunnen raden? overigens voorlopig geen gta online voor mij, 60 euro is mij eigenlijk te gortig![]()
AMD of NVidia?quote:Op donderdag 16 april 2015 09:30 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
nee![]()
Ik denk dat ze me nu ook niet meer kunnen helpen zonder een patch.
Misschien dat ik dan toch maar extreme maatregelen moet nemen en windows opnieuw moet installeren.![]()
Dat ging m'n volgende vraag zijnquote:Op donderdag 16 april 2015 09:39 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
AMD, heb de nieuwste drivers ( 15,4 beta) geinstalleerd
Mocht je het niet al geprobeerd hebben, wat je eventueel nog kan doen is om de drivers helemaal te deinstalleren met de Display Driver Uninstaller: http://www.wagnardmobile.com/DDU/ddudownload.htm
Om vervolgens weer Catalyst 15.4 te installeren.![]()
i5 met een R9 280x en na ~6 uur downloaden (van 32 kb/sec naar 2 mb/sec naar soms de max. 10.8mb/sec ...)
paar keer klikken social club en en spelen, snap niet wat het probleem is :p
Wel nice, eerst maar ff single player doen voor we online gaanDum de dum![]()
Dat kan misschien nog wel eens helpen, ik ga zo even een tentamen verneuken en als ik thuis kom probeer ik het gelijk, thanksquote:Op donderdag 16 april 2015 09:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ging m'n volgende vraag zijn
Mocht je het niet al geprobeerd hebben, wat je eventueel nog kan doen is om de drivers helemaal te deinstalleren met de Display Driver Uninstaller: http://www.wagnardmobile.com/DDU/ddudownload.htm
![]()
Same.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:22 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm ik had de retail versie voor ¤42-, mét pre-order bonus, terwijl ik niet gepreorderd had.![]()
Request voor de Crew verzonden!
Ik baal want ik kan blijkbaar niet op high spelen, dan lagt 'ie onwijs.
Maar vriend heeft wat tips gevonden om het te verbeteren, want volgens mij ligt het niet aan mijn videokaart, die is super goed en redelijk nieuw. Dus hopelijk kan hij het fixen
Gewoon normaal doen ja.![]()
Accepted, welkom!quote:Op donderdag 16 april 2015 10:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Maar vriend heeft wat tips gevonden om het te verbeteren, want volgens mij ligt het niet aan mijn videokaart, die is super goed en redelijk nieuw. Dus hopelijk kan hij het fixen![]()
![]()
Gaan we samen rondje rijden door de stadquote:Op donderdag 16 april 2015 10:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Maar vriend heeft wat tips gevonden om het te verbeteren, want volgens mij ligt het niet aan mijn videokaart, die is super goed en redelijk nieuw. Dus hopelijk kan hij het fixen?
![]()
Surequote:Op donderdag 16 april 2015 10:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Gaan we samen rondje rijden door de stad?
Maar eerst fixen dat ik alles op high kan draaien
Btw saaie crewavatar hoordat kan beter!
Gewoon normaal doen ja.![]()
Voor mensen met social club problemen: even wat solutions opgegraven die ik voorbij heb zien komen.
Ik voeg er later meer toe.
Social club launch problemen:quote:There is a work around for this issue. Goto Driver manager and disable the NVIDIA Geforce driver before launching the GTA V launcher. When the Launcher shows up wait like 2-3 seconds and quickly enable it again before it disappears. It takes few tries the first time but this should workquote:For now this works for me:
Go to your device manager and turn off your Nvidia card.
Now start the Launcher, when it comes up, wait till the loading circle is showing, at that moment turn on your Nvidia card again. Just before it starts the game..
It starts in Windowed mode, but you can set it to fullscreen ingame.
Works for me at this moment...Paar video's hier: http://steamcommunity.com(...)1703709829653332/#p3quote:Launcher FIX that worked for me
This worked for me not sure if it will work for others. I tried every solution out there and in the end the problem was my Teamspeak OVERLAY!!! COME ON! how ♥♥♥♥ing stupid haha.
disable your TS overlay plugin and it will work.
--
[FIX for laptop users with NVIDIA] GTA V Crashing, not even starting.
http://steamcommunity.com(...)/611703709832658683/
--
ERR_GFX_D3D_INIT Crash / BSOD crash.
http://steamcommunity.com(...)/611703898452737202/Voor AMD gebruikers:quote:Switching to DX 10.1 fixed it for me. Peeved that I can't use DX11 because of this, hopefully it gets patched because it does look beautiful.--quote:A solution maybe, but not for Nvidia graphics...
CONGRATS TO ATI SWITCHABLE GRAPHICS PERSONAL THANKS TO
http://socialclub.rockstargames.com/member/mrgurbanov/63401989
A FIX HAS BEEN FOUND
This is a tweak to the actual fix that was stated earlier in this thread but it didnt work for some people ..
1) Change in switchable graphics gta5.exe to power saving mode
2) open your settings.xml in C:\Users\username\Documents\Rockstar Games\GTA V
3) find <DX_Version value="2" /> in this change value from 2 to 0
4) Run the game
5) Now the game will run on power saver mode via switchable, as soon as it loads and u can see the game
6) Change from power saving mode to High Performance
7) It will show blank screen to some people for some seconds and then boom the game will work !!!!!
Stuttering problemen:
Altijd eerst de nieuwe driver installeren. Als je Nvidia hebt die heeft speciaal voor GTA 5 een GTA 5 ready driver uitgebracht.
http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/83819/en-usquote:The best thing I've found is to just put on V-Sync and adjust your settings from there. Hopefully there will be a quick patch for this, kinda ridiculous how I can play other games that should be so much more demanding than this at higher qualities. Also turn your AA lower.
[ Bericht 9% gewijzigd door 10minuteman op 16-04-2015 19:37:52 ]![]()
M'n crossfire videokaarten maar wat harder laten werken en aardig overclocked. Nu op 55 frames gemiddeld en alleen bij advanced graphics iets bijgeschaafd en de rest maximaal.
Behalve post fx, die hoger dan high en ik krijg vreemde artifacts in beeld maar dat eerder een patch kwestie als ik op internet rondkijk.![]()
Toch nog even snel gedaan maar t heeft helaas niet gewerkt :-(quote:Op donderdag 16 april 2015 09:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ging m'n volgende vraag zijn
Ik heb ook wat oplossingen gepost, probeer die eens. Ik ben hele discussies op Steam aan het na pluizen
Ik update zodra ik er meer heb.![]()
Bleh.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:29 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Toch nog even snel gedaan maar t heeft helaas niet gewerkt :-(
En deze post natuurlijk al lang gezien:
http://www.reddit.com/r/G(...)exited_unexpectedly/![]()
Jep, ik heb er zelfs in gepost :pquote:Op donderdag 16 april 2015 10:34 schreef STING het volgende:
[..]
Bleh.
En deze post natuurlijk al lang gezien:
http://www.reddit.com/r/G(...)exited_unexpectedly/![]()
Vaak zijn dat bots, NOOIT maar dan ook NOOIT op links klikken op steam, ik heb er ook al 10+ geblocktquote:Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef 10minuteman het volgende:
Wel veel scammers al op Steam discussions die naar vage sites linken om iets te downloaden.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)![]()
Ik ben gisteravond samen met een paar engelse die heists gaan doenWas lachen
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)![]()
Kan niet wachten tot mn gta t doet en we met de crew dingwen gaan doenquote:Op donderdag 16 april 2015 10:58 schreef DieselTank het volgende:
![]()
![]()
of van die fijne bots die zich toevoegen als friendsquote:Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef 10minuteman het volgende:
Wel veel scammers al op Steam discussions die naar vage sites linken om iets te downloaden.
ze blijven tegenwoordig bij mij stil, maar voorheen werd er nog wel een linkje gestuurd![]()
Oja de online heists, die heb ik ook nog niet gedaan op de PS4quote:Op donderdag 16 april 2015 10:58 schreef DieselTank het volgende:
![]()
!
Zijn die anders dan de story mode heists, en hoeveel zijn d'r en met hoeveel man kan je die doen, en hoe lang duren ze ?![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
of van die fijne bots die zich toevoegen als friends
ze blijven tegenwoordig bij mij stil, maar voorheen werd er nog wel een linkje gestuurdGelukkig deed ik dit nooit. Maar klopt. Lage mensen.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:57 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Vaak zijn dat bots, NOOIT maar dan ook NOOIT op links klikken op steam, ik heb er ook al 10+ geblockt![]()
Iemand via cd geïnstalleerd? hoelang duurde het bij jou? ben nu bij disk 1 maar gaat best langzaam.hhhhh![]()
Ik. Viel best mee bij mij, ik denk dat ik 'm in 1,5 uur volledig geïnstalleerd had.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:53 schreef DaveDave09 het volgende:
Iemand via cd geïnstalleerd? hoelang duurde het bij jou? ben nu bij disk 1 maar gaat best langzaam.Gewoon normaal doen ja.![]()
Nog niet wakker, icon van Civ V aanklikken i.p.v. GTA V![]()
Anyway, ook maar even een crew request gedaan, social club naam Xipe74.![]()
Heeft iedereen z'n auto's gekregen toen ze een character hebben overgezet? Mijn appartement en wapens en alles heb ik nog, maar de collectie auto's is weg![]()
![]()
Heb alle auto's nog. Kan ze alleen niet verkopen als ik ff geld nodig hebquote:Op donderdag 16 april 2015 12:23 schreef Jorwol het volgende:
Heeft iedereen z'n auto's gekregen toen ze een character hebben overgezet? Mijn appartement en wapens en alles heb ik nog, maar de collectie auto's is weg
En wil van wat auto's af
Zoals bv een roze Cognoscenti Cabrio. What was i thinking
Overgezet? Je bedoelt van PS4 naar PC of wat?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:23 schreef Jorwol het volgende:
Heeft iedereen z'n auto's gekregen toen ze een character hebben overgezet? Mijn appartement en wapens en alles heb ik nog, maar de collectie auto's is wegGewoon normaal doen ja.![]()
Hoezo kan je ze niet verkopen dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb alle auto's nog. Kan ze alleen niet verkopen als ik ff geld nodig heb
En wil van wat auto's af
Zoals bv een roze Cognoscenti Cabrio. What was i thinkingJa Xbox 360 naar pcquote:Op donderdag 16 april 2015 12:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Overgezet? Je bedoelt van PS4 naar PC of wat?![]()
Geen ideequote:Op donderdag 16 april 2015 12:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoezo kan je ze niet verkopen dan?
[..]
Ja Xbox 360 naar pcOp de PS3 kon dat wel, daarom vind ik het vreemd.
Kon 1 verkopen, en dat was m'n tailgater. Niet gedaan want die wil ik niet kwijt.
Maar m'n comet, elegy, entity enz. pakt ie niet.
Die gruwelijke Bifta wil ik ook vanaf
Ironisch dat juist de crew chef het spel niet aan de praat krijgt.
Ik hoop voor je dat het gauw opgelost is, dolf1010.
Heeft iemand al een auto gekocht online? Ik vraag me af hoe het werkt. Blijft deze gekochte auto respawnen in je garage, zelfs als je hem klakkeloos ergens parkeert en vergeet of de oceaan in rijdt?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
Bifta is wel redelijke aidsopwekkend inderdaad jaquote:Op donderdag 16 april 2015 12:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen ideeOp de PS3 kon dat wel, daarom vind ik het vreemd.
Kon 1 verkopen, en dat was m'n tailgater. Niet gedaan want die wil ik niet kwijt.
Die gruwelijke Bifta wil ik ook vanaf![]()
![]()
Als je nou eens leest wat er in het menu staat bij LS customsquote:Op donderdag 16 april 2015 12:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen ideeOp de PS3 kon dat wel, daarom vind ik het vreemd.
Die gruwelijke Bifta wil ik ook vanafStaat gewoon sell tussen heur
![]()
![]()
Ik heb mijn character van de xbox wel overgezet, maar ben met een nieuwe begonnen, vond ik leuker. Dus ik heb nog niet gekeken bij mijn oude character.![]()
Nee?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als je nou eens leest wat er in het menu staat bij LS customsStaat gewoon sell tussen heur
![]()
Heb dat menuutje 80x gescand op het woordje sell maar stond er echt niet bij
Maar, omdat jij hebt bent zal ik t nog maar eens proberen straks
heb je insurance?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heeft iemand al een auto gekocht online? Ik vraag me af hoe het werkt. Blijft deze gekochte auto respawnen in je garage, zelfs als je hem klakkeloos ergens parkeert en vergeet of de oceaan in rijdt?![]()
Acceptedquote:Op donderdag 16 april 2015 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Nog niet wakker, icon van Civ V aanklikken i.p.v. GTA V![]()
Anyway, ook maar even een crew request gedaan, social club naam Xipe74.![]()
Divje jij moet ze accepteren als ik er niet ben he![]()
![]()
Hoe dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:10 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Accepted![]()
Divje jij moet ze accepteren als ik er niet ben heoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Nope.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:14 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Als het goed is moet jij dat ook kunnen als rep, bij hierarchy en dan manage crewzie het niet staan.
Eindelijk een collega stabiel in-game gekregen. Draaide op 4k en kreeg continu crashes. Driver scrub, integrity check, reinstall game en steam, niks werkte. Continu CTD.
Uiteindelijk bleek het probleem in DXtory te liggen, een framecounter gelijk fraps. Deze veroorzaakt continu random crashes. Software disabled -> solved.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Tjah ik heb echt alles geprobeerd nu, zelfs de 60 GB torrent gedownload maar die doet het ook niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heeft iemand al een auto gekocht online? Ik vraag me af hoe het werkt. Blijft deze gekochte auto respawnen in je garage, zelfs als je hem klakkeloos ergens parkeert en vergeet of de oceaan in rijdt?
Ik kan nu iig uitsluiten dat het aan de files ligt.![]()
Thanks!quote:Op donderdag 16 april 2015 13:10 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Accepted![]()
Divje jij moet ze accepteren als ik er niet ben he![]()
Het spel start niet eens bij jou of wat?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:17 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Tjah ik heb echt alles geprobeerd nu, zelfs de 60 GB torrent gedownload maar die doet het ook niet.
Ik kan nu iig uitsluiten dat het aan de files ligt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ja je houdt hem gewoon, maar als je hem het water rijdt moet je een klein geldbedrag betalen om hem terug te krijgen tenzij je bent verzekerd ofzo. En als je hem kwijt bent kan je gewoon je mechanic bellen om hem naast je te laten spawnen.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heeft iemand al een auto gekocht online? Ik vraag me af hoe het werkt. Blijft deze gekochte auto respawnen in je garage, zelfs als je hem klakkeloos ergens parkeert en vergeet of de oceaan in rijdt?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee, alles al geprobeerd maar krijg steeds dit:quote:Op donderdag 16 april 2015 13:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het spel start niet eens bij jou of wat?![]()
![]()
En in safe mode werkt ie ook niet? Mijn post m.b.t. DXtory ook gezien?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:57 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Nee, alles al geprobeerd maar krijg steeds dit:
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ik zal m eens in safe mode proberen.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En in safe mode werkt ie ook niet? Mijn post m.b.t. DXtory ook gezien?
Wat is dxtory en hoe zet ik dat uit?
Edit: hele pc in safe mode gezet maar dan krijg ik de melding dat hij geen directx 9 device kan vinden, wat ook wel logisch is.
[ Bericht 10% gewijzigd door dolf1010 op 16-04-2015 14:27:47 ]![]()
Doelde meer op de safe mode van rockstar. Windows kun je ook gewoon schoon opstarten (wat andere software uitsluit), zie deze pagina: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135. DirectX werkt dan dus gewoon wel.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:16 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik zal m eens in safe mode proberen.
Wat is dxtory en hoe zet ik dat uit?
Edit: hele pc in safe mode gezet maar dan krijg ik de melding dat hij geen directx 9 device kan vinden, wat ook wel logisch is.
Dxtory is een apart stukje software wat een fps counter in beeld zet. Als je die gebruikt heb je hem dus zelf geinstalleerd. Eventueel andere programma's met een soortgelijke functie (zoals bijv. Fraps) zou ik dus ook uitzetten mocht je die gebruiken.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Nee safe mode op de launcher werkt ook niet en ik heb dxtory of iets soortgelijks niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Doelde meer op de safe mode van rockstar. Windows kun je ook gewoon schoon opstarten (wat andere software uitsluit), zie deze pagina: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135. DirectX werkt dan dus gewoon wel.
Dxtory is een apart stukje software wat een fps counter in beeld zet. Als je die gebruikt heb je hem dus zelf geinstalleerd. Eventueel andere programma's met een soortgelijke functie (zoals bijv. Fraps) zou ik dus ook uitzetten mocht je die gebruiken.
Ik heb net de pc schoon opgestart en hij start nog steeds niet, misschien dat het dan toch aan de bestanden ligt ookal ik dat gek zou vinden aangezien de torrent het ook niet deed![]()
Ik snap er nu niks meer van![]()
Logboeken van Windows eens nakijken welk proces nu precies faalt. Van daaruit kun je verder zoeken. En natuurlijk een ticket inschieten bij Rockstar als je dat nog niet gedaan had, dat neemt zowieso enkele dagen in beslag eer je een reactie krijgt van hun.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:40 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Nee safe mode op de launcher werkt ook niet en ik heb dxtory of iets soortgelijks niet.
Ik heb net de pc schoon opgestart en hij start nog steeds niet, misschien dat het dan toch aan de bestanden ligt ookal ik dat gek zou vinden aangezien de torrent het ook niet deed![]()
Ik snap er nu niks meer vanOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ja ik heb al een ticket gemaakt maar ze kunnen me niet echt helpen.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Logboeken van Windows eens nakijken welk proces nu precies faalt. Van daaruit kun je verder zoeken. En natuurlijk een ticket inschieten bij Rockstar als je dat nog niet gedaan had, dat neemt zowieso enkele dagen in beslag eer je een reactie krijgt van hun.
Heb eigenlijk geen zin om windows opnieuw te moeten installeren maar als dat echt de enige oplossing is...
Ik neem aan dat er voor volgende week dinsdag wel een patch komt, zou anders wel heel slecht zijn aangezien er wel meer fouten zijn.![]()
Dat kan. Firewall/AV uitschakelen en nog eens proberen. Geen verschil? -> eerder genoemde clean boot proberen en op een ander tijdstip nog eens proberen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Jup, het zuigt als het niet werkt. Met die collega ben ik ook een paar uur bezig geweest voordat ik achter de oorzaak kwam, er zijn zoveel factoren die van invloed kunnen zijn. Gezien je DX9 opmerking: ik neem aan dat je hardware wel enigzins bij de tijd is (en dus voldoet aan de systeemeisen?)quote:Op donderdag 16 april 2015 14:52 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja ik heb al een ticket gemaakt maar ze kunnen me niet echt helpen.
Heb eigenlijk geen zin om windows opnieuw te moeten installeren maar als dat echt de enige oplossing is...
Ik neem aan dat er voor volgende week dinsdag wel een patch komt, zou anders wel heel slecht zijn aangezien er wel meer fouten zijn.
Ik draai namelijk op DX11.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: