Op basis van het vorige topic, dat 1½ bijna 2 jaar nodig had om vol te lopen, was het nog niet eens zo heel vreemd bedacht...quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis van het vorige topic dat 1½ jaar nodig had om vol te lopen was het nog niet eens zo heel vreemd bedacht...
ja dat zei ik ook tegen lief... ik ben vandaag met bleek in de weer geweest maar kan t echt niet lerenquote:
Pfffttt... de week moet nog beginnen. Ik weet wie er morgen niet uit bed kan komenquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is niet eens vrijdagmiddag....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog heerlijk vrije wekenquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is niet eens vrijdagmiddag....
Helemaal eens, hoor...quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis van het vorige topic, dat 1½ jaar nodig had om vol te lopen, was het nog niet eens zo heel vreemd bedacht...
quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Pfffttt... de week moet nog beginnen. Ik weet wie er morgen niet uit bed kan komenach ziel... moet ik je even lief wakker zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Je mist er niets aan....quote:
gelukkig wel, witte tegels werden gewoon nog witterquote:
Dat lijkt me reuze leuk! Ook voor jou; de eerste 30 seconden na het ontwaken, schijn ik erg leuk te zijnquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:29 schreef Nizno het volgende:
ach ziel... moet ik je even lief wakker zingen?
Dit is nog steeds de SEX-SC?quote:
Settings, Overig, Underage aanvinken (net onder het midden, tussen TVP en Sneeuwheader).quote:
De tijd dat je mond nog smaakt naar dode muizen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat lijkt me reuze leuk! Ook voor jou; de eerste 30 seconden na het ontwaken, schijn ik erg leuk te zijn
ik vrees dat ik erg beroerd klink als ik je bel.... moet er dan mn wekker voor zettenquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat lijkt me reuze leuk! Ook voor jou; de eerste 30 seconden na het ontwaken, schijn ik erg leuk te zijn
jaquote:
In de beta zit Klingon er ook in, trouwens....quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Settings, Overig, Under age aanvinken (net onder het midden).
Ze zal zich toch wel gewoon met water wassen?quote:
niet???????? mwa dan moet je toch beter je best doen.... het kan best vlekken hoorquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor; witte vlekken zeggen me niets
Kweenie; zou best kunnenquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:30 schreef Five_Horizons het volgende:
De tijd dat je mond nog smaakt naar dode muizen?
Ja, dat dénk jijquote:
Is dat in de oude of de nieuwe layout?quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:30 schreef Leandra het volgende:
Settings, Overig, Under age aanvinken (net onder het midden).
Nee, wij morsen nooit. Alles gaat erin....quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor; witte vlekken zeggen me niets
ik kan nu wat zeggen.....quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, wij morsen nooit. Alles gaat erin....
Ik vind de quote-alert al te vernieuwend.... dus de Klingon laat ik nog even zitten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In de beta zit Klingon er ook in, trouwens....
quote:
Slechte combiquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Settings, Overig, Underage aanvinken (net onder het midden, tussen TVP en Sneeuwheader).
bij jou zit die optie niet meer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Kweenie; zou best kunnen
[..]
Ja, dat dénk jij
[..]
Is dat in de oude of de nieuwe layout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |