Op basis van het vorige topic, dat 1½ bijna 2 jaar nodig had om vol te lopen, was het nog niet eens zo heel vreemd bedacht...quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis van het vorige topic dat 1½ jaar nodig had om vol te lopen was het nog niet eens zo heel vreemd bedacht...
ja dat zei ik ook tegen lief... ik ben vandaag met bleek in de weer geweest maar kan t echt niet lerenquote:
Pfffttt... de week moet nog beginnen. Ik weet wie er morgen niet uit bed kan komenquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is niet eens vrijdagmiddag....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog heerlijk vrije wekenquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is niet eens vrijdagmiddag....
Helemaal eens, hoor...quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis van het vorige topic, dat 1½ jaar nodig had om vol te lopen, was het nog niet eens zo heel vreemd bedacht...
quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Pfffttt... de week moet nog beginnen. Ik weet wie er morgen niet uit bed kan komenach ziel... moet ik je even lief wakker zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Je mist er niets aan....quote:
gelukkig wel, witte tegels werden gewoon nog witterquote:
Dat lijkt me reuze leuk! Ook voor jou; de eerste 30 seconden na het ontwaken, schijn ik erg leuk te zijnquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:29 schreef Nizno het volgende:
ach ziel... moet ik je even lief wakker zingen?
Dit is nog steeds de SEX-SC?quote: