ja en daar zijn wij ook heel gelukkig meequote:Op maandag 20 april 2015 23:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hehehe....
Ik ben F_H... daar is er gelukkig maar eentje van...
can't help you there, ik kijk geen zwartelijstquote:Op maandag 20 april 2015 23:43 schreef Leandra het volgende:
Maar over Tom Keen gesproken? Blijkt dat straks dan toch nog een "goeie" te zijn die zich voordoet als slechterik? Dat bij bijvoorbeeld al jaren undercover voor de CIA blijkt te werken ofzo...
Tom gaat in elk geval net zover als Red om Lizzy te redden, al zijn zijn beweegredenen iets anders. En na vandaag denk ik niet meer dat Reddington haar vader is, maar dat kan elk moment weer omslaan.quote:Op maandag 20 april 2015 23:43 schreef Leandra het volgende:
Maar over Tom Keen gesproken? Blijkt dat straks dan toch nog een "goeie" te zijn die zich voordoet als slechterik? Dat bij bijvoorbeeld al jaren undercover voor de CIA blijkt te werken ofzo...
En Raymond, is het nou de vader van Elizabeth?
Ik denk wel dat Reddington haar vader is, maar hoe groot moet het geheim van die (wat was het ook alweer, wat verstopt zat in haar knuffel) wel niet zijn als hij dat geheim moet houden?quote:Op maandag 20 april 2015 23:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tom gaat in elk geval net zover als Red om Lizzy te redden, al zijn zijn beweegredenen iets anders. En na vandaag denk ik niet meer dat Reddington haar vader is, maar dat kan elk moment weer omslaan.
Ik hou wel van mindfucks![]()
![]()
de sm is alweer gesust, ze zitten nu te blacklisten..... en daarbij haak ik afquote:Op maandag 20 april 2015 23:51 schreef Queller het volgende:
Ben ik ff weg, gaat het over SM
Ik ga weer ff weg; kijken wat er dan uit komt
ik kijk nu Bizarre Foodsquote:Op maandag 20 april 2015 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
de sm is alweer gesust, ze zitten nu te blacklisten..... en daarbij haak ik af
das ook een soort van sm...quote:
Ja, dat was hem, Fulcrum wat de waarde kan zijn ligt aan de inhoud natuurlijk...quote:Op maandag 20 april 2015 23:53 schreef Sjeen het volgende:
Fulcrum, hoe kan iets dat al zo oud is ng zoveel waarde hebben...
Tom als uiteindelijke good guy, hmmm, valt iets voor te zeggen.
ik zeg het je, ik hou ervanquote:
ben jij zo'n feeder?quote:Op maandag 20 april 2015 23:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik zeg het je, ik hou ervan
Sommige soorten van dan
niet! Mijn vriendje kan wel geweldig kokenquote:
ow, jammer, anders wilde ik even overleggen hoe ik het beste lief kan vetmestenquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
niet! Mijn vriendje kan wel geweldig koken
sorry, kan je niet helpen... Ben recentelijk 12 kilo afgevallen (en nog niet klaar).quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, jammer, anders wilde ik even overleggen hoe ik het beste lief kan vetmesten
De Fulcrum is een blackmail dingquote:Op maandag 20 april 2015 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was hem, Fulcrum wat de waarde kan zijn ligt aan de inhoud natuurlijk...
hahaha ik vrees dat ze dat niet lust, kieskeurig enzo maar wel een lekkere eter...quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Gewoon blokjes snijden van Ossewit en roepen dat het een lekker stukje kaas is?
hmmm, eigenlijk wil ik dat ook....quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
sorry, kan je niet helpen... Ben recentelijk 12 kilo afgevallen (en nog niet klaar).
Met veel mosterd is alles lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha ik vrees dat ze dat niet lust, kieskeurig enzo maar wel een lekkere eter...
[..]
hmmm, eigenlijk wil ik dat ook....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |