quote:Op maandag 20 april 2015 23:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De vraag die je wist die zou komen
Zij is verliefd (op mij) en nee, ik woon niet met haar samen....quote:Op maandag 20 april 2015 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die kerel waarmee ze samenwoont ben jij niet? (even voor de zekerheid)
Je wacht tot zij ook verliefd op jou wordt?
da's een goeie verklaringquote:Op maandag 20 april 2015 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat past niet binnen mijn huwelijk.
Oh god, Sjeen is die vrouw die met een andere kerel samenwoont?quote:Op maandag 20 april 2015 23:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De vraag die je wist die zou komen
Maar als jullie verliefd zijn op elkaar, waarom woont ze dan nog met iemand anders samen?quote:Op maandag 20 april 2015 23:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zij is verliefd (op mij) en nee, ik woon niet met haar samen....
#hetisingewikkeld
Grinnik....quote:Op maandag 20 april 2015 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, Sjeen is die vrouw die met een andere kerel samenwoont?
Darn, waar is Boebiedoe's wie doet het met wie overzicht?!
wrongquote:Op maandag 20 april 2015 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, Sjeen is die vrouw die met een andere kerel samenwoont?
count your blessingsquote:Op maandag 20 april 2015 23:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Grinnik....
Het is geen FOK!ker![]()
(gelukkig)
Hierquote:Op maandag 20 april 2015 23:25 schreef Leandra het volgende:
Bang om weer een verkeerde keuze te maken, koophuis (she has been there before...), ik heb een kind, zij heeft een kinderwens (latent), sociale controle (gezamenlijke vrienden).... Nou ja...quote:Op maandag 20 april 2015 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als jullie verliefd zijn op elkaar, waarom woont ze dan nog met iemand anders samen?
Soms is het namelijk niet ingewikkeld.... maar gewoon een excuus.
Hoezo zou ik chantabel zijn? Ik ben vrijgezelquote:Op maandag 20 april 2015 23:25 schreef Nizno het volgende:
Goed ik heb even bijgelezen. hier en daar.... verrek zeg FH, das nie goed hoor! Ben je nu ook chantabel?
ik vind dat absoluut een goede verklaring. Een open relatie werkt zeker niet voor iedereenquote:Op maandag 20 april 2015 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja toch? Maar nee, als we ook nog eens een open huwelijk zouden hebben dan zou het echt niet werken
ik hoopte op een soort van DNBrelquote:Op maandag 20 april 2015 23:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hoezo zou ik chantabel zijn? Ik ben vrijgezel
Ik hou van stevig, maar dat ging me weer net te verquote:
damn, gemiste kans. Zat je al helemaal in te beelden als een Mr. Greyquote:Op maandag 20 april 2015 23:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik hou van stevig, maar dat ging me weer net te ver
Five is veel lekkerder! Beetje Tom Keen uit 'The Blacklist'quote:Op maandag 20 april 2015 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
damn, gemiste kans. Zat je al helemaal in te beelden als een Mr. Grey
als ik die google zie ik als eerste foto een nerdachtige....quote:Op maandag 20 april 2015 23:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Five is veel lekkerder! Beetje Tom Keen uit 'The Blacklist'
Ja ik snap de beren op de weg wel, maar ik snap niet dat je bij iemand blijft terwijl je verliefd bent op een ander en je bestaande relatie niet meer goed gaat komen.quote:Op maandag 20 april 2015 23:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Bang om weer een verkeerde keuze te maken, koophuis (she has been there before...), ik heb een kind, zij heeft een kinderwens (latent), sociale controle (gezamenlijke vrienden).... Nou ja...
Zoiets...
http://www.nbc.com/sites/(...)he-Blacklist-216.jpgquote:Op maandag 20 april 2015 23:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik die google zie ik als eerste foto een nerdachtige....
Die vind ik wel heel kort door de bochtquote:Op maandag 20 april 2015 23:36 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ben niet bang alleen te zijn, dus dat is makkelijk praten, ik blijf niet omwille van god weet niet wat in een relatie hangen die ik echt niet meer wil hebben.
En dan kan ik me nog voorstellen dat ik omwille van een kind wat meer m'n best zou doen de boel te redden, maar om een huis? Om geld? Boeien.
nerd met contactlenzenquote:Op maandag 20 april 2015 23:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
http://www.nbc.com/sites/(...)he-Blacklist-216.jpg
jij wil geen smquote:
Maakt niet uit, we doen dingen allemaal op een andere manier, en mijn bochten zijn idd niet heel ruimquote:Op maandag 20 april 2015 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die vind ik wel heel kort door de bocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |