Moet kunnen, bijna weekendquote:Op donderdag 16 april 2015 20:41 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Neuh, gelukkig ook niet meer aan het werk. Beetje bankhangen ofzo. Heb ook niet echt ergens zin in. Mar ja dat klinkt dan weer zo kansloos.
Niet alleen thuisquote:Op maandag 20 april 2015 22:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Ben jij trouwens zo'n zeikwijf thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2015 22:58 schreef Leandra het volgende:
Niet alleen thuis
GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag mezelf er ook voor aan 12 jaar geleden, maar ik blijk in het gebruik reuze mee te vallen...
TT-change naar R&P SC?quote:
Nee, dan komen hullie hierheen....quote:
Ja, nee, doeiquote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, dan komen hullie hierheen....
Goed puntquote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nah, ik niet, maar op zich is het ook niet heel vreemd na 25 jaar je eigen huishouden waar dingen gaan zoals jij het gewenst acht....quote:Op maandag 20 april 2015 23:00 schreef Queller het volgende:
[..]
GeweldigIk zag mezelf er ook voor aan 12 jaar geleden, maar ik blijk in het gebruik reuze mee te vallen...
Verkering?quote:Op maandag 20 april 2015 23:00 schreef Queller het volgende:
[..]
GeweldigIk zag mezelf er ook voor aan 12 jaar geleden, maar ik blijk in het gebruik reuze mee te vallen...
ik schijn ook best mee te vallen, verbaast me na al die jaren nog steedsquote:Op maandag 20 april 2015 23:00 schreef Queller het volgende:
[..]
De 25 jaar heb ik niet gered, maar de 12 jaren ervoor wel alleen gewoond. Nou ja, met kat. En lekker eenkennig dat ik was geworden!quote:Op maandag 20 april 2015 23:02 schreef Leandra het volgende:
Nah, ik niet, maar op zich is het ook niet heel vreemd na 25 jaar je eigen huishouden waar dingen gaan zoals jij het gewenst acht....
Gelukkig was hij wel gewend samen te wonen
Moet wel als WGR-modquote:
Ik las huiliequote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hoef ik dus ook nooit te solliciterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |