Ja een markt in Kapel.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Verlaten, waarschijnlijk weer in Eindhoven te vinden. Alsof er iets in Roermond te doen is maandag
Veel te druk...is niet leuk, geen zin in..quote:Op woensdag 22 april 2015 14:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Verlaten, waarschijnlijk weer in Eindhoven te vinden. Alsof er iets in Roermond te doen is maandag
StrijpS is goed te doen over het algemeen.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Veel te druk...is niet leuk, geen zin in..![]()
Belachelijk dat er Maandag niets georganiseerd wordt in onze stad..
Is helemaal niet zo vreemd. Het enige plein waar je dat in het centrum van Roermond kan doen is de Markt. Met de aanwonenden zijn afspraken gemaakt over het max. aantal evenementen. Aangezien weer dat nutteloze bevrijdingsdag in de stad wordt gehouden zullen ze wel daarom niets kunnen doen qua muziekevenement.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:19 schreef Tism het volgende:
Belachelijk dat er Maandag niets georganiseerd wordt in onze stad..
C'est L'Amour ben ik zaterdag voor de gein eens binnen gelopen, hilarisch daar... Wat een volk daar binnenquote:Op woensdag 22 april 2015 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is helemaal niet zo vreemd. Het enige plein waar je dat in het centrum van Roermond kan doen is de Markt. Met de aanwonenden zijn afspraken gemaakt over het max. aantal evenementen. Aangezien weer dat nutteloze bevrijdingsdag in de stad wordt gehouden zullen ze wel daarom niets kunnen doen qua muziekevenement.
Ga naar de Kemp ofzo, daar zal vast Roy Selder en Patrick ergens optreden. Of bij C'est l'Amour?
Denk dat ik idd ergens een kroeg in duik ja..quote:Op woensdag 22 april 2015 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is helemaal niet zo vreemd. Het enige plein waar je dat in het centrum van Roermond kan doen is de Markt. Met de aanwonenden zijn afspraken gemaakt over het max. aantal evenementen. Aangezien weer dat nutteloze bevrijdingsdag in de stad wordt gehouden zullen ze wel daarom niets kunnen doen qua muziekevenement.
Ga naar de Kemp ofzo, daar zal vast Roy Selder en Patrick ergens optreden. Of bij C'est l'Amour?
http://www.koningsdag27ap(...)sday-festival-venlo/quote:Op woensdag 22 april 2015 20:05 schreef Tism het volgende:
Is Venlo misschien nog een optie trouwens?..
Voor speciaalbiertjes moet je bij de Heilige Cornelius zijnquote:Op woensdag 22 april 2015 20:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Denk dat ik idd ergens een kroeg in duik ja..![]()
Ergens en paar speciaalbiertjes hoppen en niets boeit me meer....
Daar schijnt vanalles te doen te zijn volgens mijn collega's.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:05 schreef Tism het volgende:
Is Venlo misschien nog een optie trouwens?..
Kun je goed biertjes doen, zeker een aanwinst voor Roermond.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
C'est L'Amour ben ik zaterdag voor de gein eens binnen gelopen, hilarisch daar... Wat een volk daar binnen
Goed biertjes doen? Daar hebben ze Leeuwquote:Op donderdag 23 april 2015 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je goed biertjes doen, zeker een aanwinst voor Roermond.
Patrick
Ja..duh!..quote:Op donderdag 23 april 2015 08:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor speciaalbiertjes moet je bij de Heilige Cornelius zijn(nou ja, ik ben er nooit zo'n fan van, maar goed)
Speciaalbiertjes doen in Venlo dan waarschijnlijk..quote:Op donderdag 23 april 2015 08:29 schreef Metalfreak het volgende:
Daar schijnt vanalles te doen te zijn volgens mijn collega's.
Tuuuuuuuuuurlijk kerel..quote:Op donderdag 23 april 2015 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je goed biertjes doen, zeker een aanwinst voor Roermond.
Patrick
Kijk!...Hier was ik naar opzoek..quote:Op woensdag 22 april 2015 23:31 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://www.koningsdag27ap(...)sday-festival-venlo/
Apart in welke betekenis.?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goed biertjes doen? Daar hebben ze Leeuw![]()
![]()
![]()
Zeer "apart" volk daar binnen
Hij krijgt steeds weer nieuwe hequote:Op donderdag 23 april 2015 11:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja..duh!..Wat Corné heeft heb ik zowat allemaal al gehad..
Een en al sjabbe volk (daar bestaat nog geen goed Nederlands woord voorquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:52 schreef Metalfreak het volgende:
Een en al sjabbe volk (daar bestaat nog geen goed Nederlands woord voor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Weet ik, ben daar regelmatig te vinden, weet wat hij had, heeft en krijgt..quote:Op donderdag 23 april 2015 12:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hij krijgt steeds weer nieuwe he
Klinkt voor mij als een goede gezellige kroeg, zo op z'n tijd. Dan valt er tenminste wat te lachen dan het gros van die hipstertenten overal waar je niet tof gevonden wordt zonder een Passoa met kutsap.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:52 schreef Metalfreak het volgende:
Een en al sjabbe volk (daar bestaat nog geen goed Nederlands woord voor) Als je niet het hele repertoire van André Hazes en Wolter Kroes kunt meezingen val je een beetje buiten de boot
Jazeker..quote:Op donderdag 23 april 2015 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh, wat ? Ik ben serieus![]()
Vind het echt een prima cafe. Smaken verschillen, toch?
Hier ben ik het helemaal mee eens..quote:Op donderdag 23 april 2015 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klinkt voor mij als een goede gezellige kroeg, zo op z'n tijd. Dan valt er tenminste wat te lachen dan het gros van die hipstertenten overal waar je niet tof gevonden wordt zonder een Passoa met kutsap.
Ja ik wou zeggen, dat is toch overal zo.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:13 schreef Tism het volgende:
Trouwens bij C'est L'Amour kijken ze je ook aan alsof je net in je reet gesnurkt bent als je niet bij de regelmatige kliek hoort...dus eigenlijk is het overal in Remunj hetzelfde..
Maar om nu Leeuw bier te gaan drinken gaat ook weer ver. Daar krijg je nog meer hoofdpijn van dan van Lindeboomquote:Op donderdag 23 april 2015 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klinkt voor mij als een goede gezellige kroeg, zo op z'n tijd. Dan valt er tenminste wat te lachen dan het gros van die hipstertenten overal waar je niet tof gevonden wordt zonder een Passoa met kutsap.
Ik vind Leeuw bier best te pruimenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar om nu Leeuw bier te gaan drinken gaat ook weer ver. Daar krijg je nog meer hoofdpijn van dan van Lindeboom
Haha!..quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:44 schreef Maureentje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)?plaatsnaam=Roermond
Vroeger toen de Philips nog Philips was, en in die kot een ouder koppeltje zat, waren de hamburgertjes daar goed te pruimen..quote:Op zondag 26 april 2015 10:56 schreef de_boswachter het volgende:
Vaak genoeg geweest in het verleden,vond het best te pruimen. Of zit er een nieuwe eigenaar sinds een jaar of 3/4 ?
Wat een pertinente nonsens. Absoluut niets van waar. Hier had iemand gewoon een zeikdagje.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:44 schreef Maureentje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)?plaatsnaam=Roermond
quote:Komende vrijdag hebben de Duitsers vrij vanwege het feest van 1 mei..![]()
En dus stappen de Duitsers hun auto's in en en zetten koers naar het walhalla Roermond..![]()
Kortom: opnieuw een dag waar de Roermondenaar beter fiets of benenwagen kan pakken..![]()
De gemeente belooft dat het vrijdag gezellig druk zal worden..![]()
En dan Jos van Rey hatenquote:Op woensdag 29 april 2015 11:23 schreef JJ76 het volgende:
Roermond bij 10 best presterende economieën van Nederland
http://www.1limburg.nl/ro(...)ntext=latestarticles
Gelukkig was van Rey toen al weg.quote:Roermond is de top-10 van het jaarlijkse onderzoek Toplocaties binnengedrongen.
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Gelukkig was van Rey toen al weg.
Mensen die heilig geloven in van Rey
Tuurlijk heeft van Rey ook iets goed gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:27 schreef JJ76 het volgende:
ontkennen dat van Rey ook veel goeds heeft
Enne!?..quote:
Ut is toch neet te gleuven hè!?..quote:Levensgevaarlijke situaties op N280 tijdens Duitse dag.
ROERMOND - Fotograaf Cord Beckmann was vandaag gaan kijken bij de N280, de kruising met het Wilhelminaplein. Daar sloeg zijn hart driemaal over, vertelde hij, ziende wat zich daar allemaal voor zijn ogen afspeelde.
[..]
Verkeersregelaar houdt het voor gezien
In eerste instantie was er bij de voetgangersoversteekplaats een verkeersregelaar aanwezig. Maar na 15 minuten is deze man weg gegaan en niet meer terug gekomen. Dit omdat de mensen ondanks zijn waarschuwingen alsnog overstaken. In sommige gevallen moesten mensen rennen en springen voor hun leven. Op het moment dat er een politiemotor bij kwam staan staken de mensen niet over. Dat duurde echter slechts totdat de agent weer weg was.
Brandweer rijdt zich vast
Om 13:30 was er een brandmelding bij de Gamma aan de Sint Wirosingel. De brandweer koos de snelste route daarheen en wel over de N280. Doordat deze weg zeer vol stond kon de brandweer met veel pijn en moeite er doorheen komen (zie onder meer foto 13). Doordat het zo druk was konden de personenauto’s niet naar links of rechts uitwijken om de brandweerauto er door te laten.
Venloseweg geblokkeerd
Ook bij de kruising Venloseweg was het weer raak: auto’s die het kruispunt blokkeren omdat deze stoplichten niet handmatig werden bediend maar gewoon op automatisch stonden. Hierdoor liep het stuk weg naar de N280 geheel dicht. Ook moesten mensen die hier wilden overstekken zich tussen de auto’s door wurmen.
[..]
Het was vandaag al eens raak op de N280. Daarbij botsten meerdere auto's op elkaar en raakte een inzittende van een auto gewond. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht.
[..]
Reactie van gemeente Roermond:
De gemeente gaat het gebeuren evalueren. ,,We moeten het mensen nog onmogelijker maken om hier over te steken'', aldus de woordvoerder.
Da's voor mijn deur....waar nu Duitsers wildparkeren..quote:
Wat te denken van die afrit naar het Retail.......quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:24 schreef sinadOH het volgende:
Is er iemand die NIET zegt dat de inrit van de parkeerplaats van het outletcenter volkomen verkeerd geplaatst is? Sowieso qua infrastructuur is deze stad niet in orde.
Van de andere kant moet je als voetganger ook gewoon niet zo achterlijk zijn. Eigen schuld, als er duidelijk (en duidelijker kan toch niet) aangegeven staat wat niet mag.
Ik weiger te betalen voor het parkeren van mijn auto, ik vind dat ik overheden middels brandstofaccijns en motorrijtuigbelasting nl. al genoeg sponsor. Ik ga tegenwoordig nog maar sporadisch naar "de sjtad", maar ik kan gelukkig nog altijd gratis en op loopafstand van het centrum een riante parkeerplek vinden.quote:
JA!...Schandalig!..quote:Op maandag 4 mei 2015 21:04 schreef Maureentje het volgende:
http://www.dichtbij.nl/ro(...)-minuten-stilte.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |