SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Atletico aanvallend enorm teleurstellen. Spelen ook gewoon te verdedigend imo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Had toch wel iets meer vuurwerk verwacht.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit jij naar die takkeBelgen te kijken ?
Nee, naar Roelf Jans, broer van, maar in het Nederlands-Nederlands is Lille gewoon Lille. En niet Rijsel.quote:
Je kunt ook weinig met een trage houten klaas in de spits als je zover inzakt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind Atletico aanvallend enorm teleurstellen. Spelen ook gewoon te verdedigend imo.
Omdat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Tis geen Twentequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Klopt, Griezmann komt achter Mandzukic ook nog niet echt uit de verf.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik vind Atletico aanvallend enorm teleurstellen. Spelen ook gewoon te verdedigend imo.
Real > Barcelonaquote:
Ik had niet verwacht dat Atletico aanvallend zo weinig in te brengen had. Beetje teveel eenrichtingsverkeer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat?
Atletico is absoluut niet van het mooi voetballen, Real kan wel wat natuurlijk maar dat is sws lastig met zo'n tegenstander.
Only in Enschede.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dak gaat er daar niet echt af neequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vind het daar tegenwoordig ook vrij gezapig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |