Dat kan wel ja, het is een soort van joggen.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Kun je nog gewoon rennen? Beetje vervelend alleen maar kunnen lopen of sprinten.
Ja dat klopt, maar je kan geen jets kopen.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:21 schreef Photomorti het volgende:
is het nou zo dat als je online speelt dat alle mensen die al op console hebben gespeeld top level hebben en jij begint als noob?
Dan word je toch gigantisch afgemaakt door mensen die jets hebben enzo en de beste wapens.
Neh headshot blijft een headshot hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 15:21 schreef Photomorti het volgende:
is het nou zo dat als je online speelt dat alle mensen die al op console hebben gespeeld top level hebben en jij begint als noob?
Dan word je toch gigantisch afgemaakt door mensen die jets hebben enzo en de beste wapens.
Gewoon met alle FOK! homies missies doen enzoquote:Op woensdag 15 april 2015 15:21 schreef Photomorti het volgende:
precies. Er is wel een voordeel qua wapens maar als je een beetje skill hebt kun je je prima weren hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neh headshot blijft een headshot hoor
Klopt, dat is ook niet eerlijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:21 schreef Photomorti het volgende:
Dat was ook niet eerlijk voor de PS4/One bezitters die het voor 't eerst speelden!1!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:50 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook niet eerlijk.
De eerste cheats voor online zijn ook al geplaatst
Klopt helemaal :pquote:Op woensdag 15 april 2015 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat was ook niet eerlijk voor de PS4/One bezitters die het voor 't eerst speelden!1!hurrdurr.
Elegy blijft het fijnst in de sportsklasse trouwens.
Ach, er zullen altijd mensen zijn die hoge levels hebben. Die worden ook wel vaker bij andere mensen met hoge levels geplaatst. Kwam gister eentje tegen op level 355.quote:
Hahaha misschien word daar nog aan gewerkt met een nieuwe patchquote:Op woensdag 15 april 2015 16:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ach, er zullen altijd mensen zijn die hoge levels hebben. Die worden ook wel vaker bij andere mensen met hoge levels geplaatst. Kwam gister eentje tegen op level 355.
Hoe?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:23 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Dat kan wel ja, het is een soort van joggen.
[..]
Ja dat klopt, maar je kan geen jets kopen.
Ze hebben wel de beste wapens en snelste auto's dus ik raad je aan om eerst missies te doen om te levelen
Gewoon Jorwol?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Pssst voeg me toe op Rockstar Social Club
Kloptquote:Op woensdag 15 april 2015 16:30 schreef dolf1010 het volgende:
Je kan ook gewoon uit de crew inviten voor een job toch, als het goed is hoef je niet iedereen apart toe te voegen als vriend.
Had geen headset bij de hand maar hoorde jou verder ook niet?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:52 schreef Divje het volgende:
Tiger! Had jij wel een headset gister? Ik zat maar te lullen en te schreeuwen in dat ding.Of het zit fout aan mijn kant
Bij die Fleeca heist maakt het opzich nog niet uit of je wel of niet je headset gebruikt. Denk bij later heists dat het wel een vereiste wordt
Wat er eigenlijk gebeurt is dat jij eruit gaat, niet de rest.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Had geen headset bij de hand maar hoorde jou verder ook niet?
Weet iemand trouwens een oplossing voor als je constant van een server gegooid wordt (dus dat iedereen tegelijk weg gaat)? Een vriend van me heeft dat probleem steeds en we hebben geen idee hoe je het moet oplossen.
Ahh, dan zal ik m'n instellingen even nakijkenquote:Op woensdag 15 april 2015 16:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Had geen headset bij de hand maar hoorde jou verder ook niet?
Weet iemand trouwens een oplossing voor als je constant van een server gegooid wordt (dus dat iedereen tegelijk weg gaat)? Een vriend van me heeft dat probleem steeds en we hebben geen idee hoe je het moet oplossen.
Aangezien jij hier ook erg actief bent promote ik je zodat je ook mensen kan inviten voor de crew, vind je dat goed?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, dan zal ik m'n instellingen even nakijken
En wat dolf zegt klopt
Invited, welkom!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:18 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben uit de PS4 crew gestapt
Kan iemand me uitnodigen voor de FOK! crew ?
So__Surreal (dubbel streepje).
Jij ook invited, welkom!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil ook een invite graag Straighton89
Wtf hater verlaterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |