hillbillys zijn altijd cool in gamesquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Man man man. Wat is die Trevor fucked up.
Geen spoilers, moest dit gewoon even kwijt.
Fucking nice!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:55 schreef DjNivek het volgende:
[..]
https://mega.co.nz/#F!hspEzCSR!fK6EWnRf4wcGS_xCXpOYaw
Ik heb er een virusscan overheen gegooid, werd niks gevonden. Part 2 download langzaam, die kan je het beste als zip downloaden, dan heb je wel de volle snelheid.
Na uitpakken krijg je de update folder, overschrijven op je installatie locatie. Even de update folder nakijken of je 1kb .part bestanden hebt, die moet je weggooien. Bij opstarten haalt ie nog 1 keer de 350 mb patch binnen (volle snelheid) en installeert de update. Ben de proloog momenteel aan het spelen, dus so far so good.
Hoe pak je die bestanden uit? Hij vraagt steeds om t volgende bestand maar na de 5e stopt hij terwijl er nog een kleine 6e rar isquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:55 schreef DjNivek het volgende:
[..]
https://mega.co.nz/#F!hspEzCSR!fK6EWnRf4wcGS_xCXpOYaw
Ik heb er een virusscan overheen gegooid, werd niks gevonden. Part 2 download langzaam, die kan je het beste als zip downloaden, dan heb je wel de volle snelheid.
Na uitpakken krijg je de update folder, overschrijven op je installatie locatie. Even de update folder nakijken of je 1kb .part bestanden hebt, die moet je weggooien. Bij opstarten haalt ie nog 1 keer de 350 mb patch binnen (volle snelheid) en installeert de update. Ben de proloog momenteel aan het spelen, dus so far so good.
Uh, dat probleem ben ik niet tegen gekomen. Ik had gewoon een DLC.part1.rar t/m 6 in de folder staan en hij deed het gewoon prima. Kan je er helaas niet mee helpenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:29 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Hoe pak je die bestanden uit? Hij vraagt steeds om t volgende bestand maar na de 5e stopt hij terwijl er nog een kleine 6e rar is
Ik download ze wel ff opnieuw, en dit keer allemaal als .rar en dan morgen maar eens kijken of het werkt, heb er wel weer genoeg van vandaag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:41 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Uh, dat probleem ben ik niet tegen gekomen. Ik had gewoon een DLC.part1.rar t/m 6 in de folder staan en hij deed het gewoon prima. Kan je er helaas niet mee helpen
http://www.pcgamer.com/gta-5-pc-fix-list/quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:57 schreef Likker69 het volgende:
Meer mensen last van opstart problemen? Hij laat social club wel zien en dan plop alles weg. Iemand enig idee hoe je dit fixt?
je zit vol ; (quote:Op woensdag 15 april 2015 00:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb ook een invite verzocht voor de crew. Zelfde naam als hier
Een dubbele 970 en dan nog drops naar 50 fps bij 1440P das dan toch best wel zuur lijkt mequote:Op woensdag 15 april 2015 00:42 schreef Blistering het volgende:
Na 5 uur aankloten heb ik de game ook eindelijk werkend gekregen. Heel veel issues met de launcher, maar uiteindelijk is het door via Megaupload een patch te downloaden gelukt.
De game draait werkelijk waar subliem op mijn systeem:
i7 4790K
2x GTX970 SLI op een 2560x1440 2K monitor
16gbs ram
Constant rond de 60 fps, met af en toe een drop richting de 50 als het verkeer wat drukker wordt.
Alle settings op ultra overigens, geen enkele setting lager dan de max.
Goeie game, nu slapen. Morgen vrij dus losgaan
Voor 2 980's kun je dan ook 4 970's kopenquote:Op woensdag 15 april 2015 00:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Een dubbele 970 en dan nog drops naar 50 fps bij 1440P das dan toch best wel zuur lijkt me... Helemaal omdat je met een dubbele 980 4K kan spelen met 60 fps..
Gewoon maar even opnieuw binnensleuren, moest ik ook doen omdat part5 corrupt was.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand anders dit probleem?
Of je gaat Gsyncquote:Op woensdag 15 april 2015 01:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Voor 2 980's kun je dan ook 4 970's kopenHet is niet zo dat je die frame''drops'' kunt zien als je geen fps-mod hebt draaien.
Al twee keer gedaan, maar doe het nog maar eens danquote:Op woensdag 15 april 2015 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon maar even opnieuw binnensleuren, moest ik ook doen omdat part5 corrupt was.
Drie keer nu geprobeerd, blijf het hebben. En volgens mij moet ik de dag 1 patch weer opnieuw downloaden wat ik al had.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon maar even opnieuw binnensleuren, moest ik ook doen omdat part5 corrupt was.
quote:Op woensdag 15 april 2015 01:46 schreef Divje het volgende:
MY GOD NU CRASHT IE BI MIJ![]()
het spel dan. pc blijft overeind.
Nog n keer proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |