SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'SOONY
Sega maakt geen consolegames meerquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:13 schreef Yi-Long het volgende:
... als ze nou ook even Super Meat Boy voor de PS4 aankondigen, dan is het officieel de beste console ooit...![]()
Hopelijk trouwens ook een nieuwe Splinter Cell, en eindelijk eens Beyond Good & Evil.
Oh, en Virtua Fighter 6. Iedere nieuwe console-generatie ging gepaard met een nieuw deel in de Virtua Fighter reeks, dus stiekum verwacht ik daar ook wel iets van...
options -> deletequote:Op dinsdag 14 april 2015 17:24 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam voorbij dit stuk:
Ben nog steeds bezig met Binding of Isaac, moet alleen nog winnen met the Lost en een paar challenges completen, onmogelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:13 schreef Yi-Long het volgende:
... als ze nou ook even Super Meat Boy voor de PS4 aankondigen, dan is het officieel de beste console ooit...![]()
Hopelijk trouwens ook een nieuwe Splinter Cell, en eindelijk eens Beyond Good & Evil.
Oh, en Virtua Fighter 6. Iedere nieuwe console-generatie ging gepaard met een nieuw deel in de Virtua Fighter reeks, dus stiekum verwacht ik daar ook wel iets van...
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik had een paar van die X1 controller sticks besteld uit China.
Krijg je van die gare dingen helemaal van plastic
trial and errorquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:24 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam voorbij dit stuk:
Die hebben wel rubber rondom?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Deze zijn wel goed. Heb ze net binnen gekregen
ja, ik heb ook die besteld.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die hebben wel rubber rondom?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die hebben wel rubber rondom?
het kan je je account kosten, en je bent voor die 40eur geen eigenaar van ook maar iets.quote:
60? Shiiiiit deze man is zo rijk hij betaalt zelfs ¤10,- extra voor de servicequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:53 schreef Disker91 het volgende:
Man man man, wat zijn de PSN servers soms toch traag. Je betaald verdorie 60 euro per jaar (of wat minder als je zoekt). En alsnog zijn die servers vaak veels te traag.
1 gig, 99 hours left (ja letterlijk). Even het "pauze/unpauze trucje" gedaan en dan nog 4 uur wachten.... Als het wel werkt heb ik die 1 gig binnen 2 tot 5 min binnen
Je mag toch wat verwachten van een betaalde service![]()
Sony doet het goed, maar PSN is soms nog een enorm drama.
samequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben blij dat mijn controllers nog nooit kapot zijn gegaan en ik er prima mee overweg kan. Dat gekut met sticks vervangen enzo
Die sticks zijn vervangen omdat de sticks van de DS4 pauper zijn, niet omdat ze defect zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben blij dat mijn controllers nog nooit kapot zijn gegaan en ik er prima mee overweg kan. Dat gekut met sticks vervangen enzo
Bij mij zijn ze gescheurdquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die sticks zijn vervangen omdat de sticks van de DS4 pauper zijn, niet omdat ze defect zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |