Soepje om volume aan te vullen?quote:Op donderdag 30 april 2015 21:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik lek niet meer, maar ben nog steeds duizelig.
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Gekke vraag wellicht maar doneren de heren hier ook sperma?
Zelf doe ik dat bewust niet.
Bizar verhaal.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
"Je bloedgroep is AB+"
"uh, niet. A+"
"Nee, AB+"
"Nee, A+!"
Het wordt blijkbaar 2 keer getest, dus ben benieuwd wat daar uitkomt. Ze legde uit dat het kan zijn dat de B heel weinig is, maar uit hun test wel af te leiden is. En dat ze het belangrijk genoeg vonden om het erop te zetten. Maar ik vond het ook erg frappant.
Nope.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik geeft het wel gratis weg maar zou het geen doneren willen noemenquote:Op donderdag 30 april 2015 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee doe ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Je bent als spermadonor wel bekend he? Dus ze kunnen na verloop van tijd aanbellen "hoi papa".quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Nee doe ik niet.
Zou eigenlijk best ideaal zijn, dan worden wel mijn genen doorgegeven maar hoef ik mijn kinderen lekker niet zelf op te voeden
Hmm, vreemd. Zou automatisch moeten gaan. Bij mij tellen ze zelfs de donaties bij het rode kruis mee...quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kreeg trouwens niks bij mijn 5e donatie.. Zou dat komen omdat het 2x volbloed en 3x plasma was? Of hadik het zelf moeten aangeven?
Hoe bedoel je dit precies?quote:Op zondag 17 mei 2015 08:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Vriend heeft afgelopen maandag voor het eerst gedoceerd en dat ging super, hij bleek een perfecte nieuwe donor. Ben er heel blij mee omdat ik zelf niet meer kan, heb ik in ieder geval het stokje doorgegeven! Wel grappig als je daar binnen komt lopen en die dame vraagt aan mij: "heb je zelf ook wel eens overwogen bloed te gaan geven?" eeeh ja, en daarom staat mijn vriend hier nu ook
Wachten tot je de oproep thuisgestuurd krijgt. Ze zullen je vast geen maanden laten wachten...quote:Op maandag 18 mei 2015 11:00 schreef Arch-Indar het volgende:
3 weken geleden de "intake" gehad. Nu nog niks gehoord.
Afwachten nu op de eerste oproep neem ik aan? Of krijg je nog wat thuisgestuurd of zo?
Ok. Ik ben niet zo van de "geen nieuws is goed nieuws" Ik had liever gewoon gehoord dat ik bloed mag geven, en dat mijn eerste oproep volgt.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wachten tot je de oproep thuisgestuurd krijgt. Ze zullen je vast geen maanden laten wachten...
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:16 schreef Karstman het volgende:
Jamet een ranglijst voor aantal keer doneren. Dan is het misschien wel lief voor de volbloedjes om een apart plasma lijstje te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |