Dat zal je leren..quote:
Nee, ik vind je VLOGS matig tot slecht.quote:
binnenkort eentje vanaf de camping in hooghalenquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zal je leren..
[..]
Nee, ik vind je VLOGS matig tot slecht.
Nee ik ga liever af op wat de populaire mensen vinden en dan doe ik mee en lach om hun grapjes...quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan je eigen mening toch wel vormen n.a.v. mijn post gedrag hier?
Verstandig inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik ga liever af op wat de populaire mensen vinden en dan doe ik mee en lach om hun grapjes...
Slim, slim.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA JA HAHAHAHA
gvd HAHAHAHAHAHA
Margrietquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Op de chauffeur na dan, en Margriet, maar dat was een kutwijf
Dat zulke ouders zoiets pikken he... ik bedoel, dat breng je toch terugquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee de mijne had zo'n afwijkend oog.
Je werd met een busje naar school gebracht? Speciaal onderwijs of watquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik was als kind al de slimste van het busje dat ons naar school bracht
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je werd met een busje naar school gebracht? Speciaal onderwijs of wat
Dit is niet Amerikaquote:
Zo zijn de meesten idd. Geen eigen agendaquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee ik ga liever af op wat de populaire mensen vinden en dan doe ik mee en lach om hun grapjes...
Welke?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:13 schreef Matip het volgende:
[..]
binnenkort eentje vanaf de camping in hooghalen
Logisch.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel me flink op m'n plek gezet, dat kan ik je wel zeggen.
Obama is wel 1 kkbaasjequote:
Zijn we nooit geweest mattie. Ik hoef hier geen vrienden of groepjes die mij backuppen. Ben big boiquote:
het grote zandquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zijn de meesten idd. Geen eigen agenda
[..]
Welke?
[..]
Logisch.
ik hoop dat yvonne in je bek pistquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn we nooit geweest mattie. Ik hoef hier geen vrienden of groepjes die mij backuppen. Ben big boi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |