Van die hokjes hebben ze. En voor de mannen kan je ook je plasje kwijt tegen de "boomwc's". Hangen ze tegen de bomen een potje aan waar je in kan plassen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:38 schreef -Dries- het volgende:
Paar vraagjes!
Wat voor WC's zijn er op het festival terrein? Zijn het Dixies of iets beters?
En hebben de WC's toiletpapier?
quote:Vergeet je ID, paspoort of rijbewijs niet! Bij binnenkomst wordt gecontroleerd of je 18 jaar of ouder bent. Is dit niet het geval, dan wordt het loshangende stukje van je polsbandje afgeknipt. Wil je bier of wijn en ben je 18+, laat je bandje dan dus heel ;-)
Vorig jaar dachten we ook 12:00, werden we door de security om 11:00 eruit geschopt #rocknrollquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:46 schreef BoerBert het volgende:
Goed dat je het zegt. Dat wordt wel een vroegertje dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nog even alle lyrics van de refreinen van Oasis-tracks leren die hij misschien kan spelen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kijk wel erg uit naar Noel Gallagher ook wel. De tofste van de 3 headliners wat mij betreft.
And afterallllllllllllllllllllllllllllllllllll your my wonderwalllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Moet nog even alle lyrics van de refreinen van Oasis-tracks leren die hij misschien kan spelen.
tja... blijkbaar is Noel van de meer zeikerige Oasis nummersquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:18 schreef indiaantje89 het volgende:
In Polen speelde hij dit:
Fade Away (Oasis cover)
Champagne Supernova (Oasis cover)
Digsy's Dinner (Oasis cover)
The Masterplan (Oasis cover)
Don't Look Back in Anger (Oasis cover)
Niks mis meequote:Op donderdag 18 juni 2015 15:43 schreef ranja het volgende:
[..]
tja... blijkbaar is Noel van de meer zeikerige Oasis nummers
twitter:BKSfestival twitterde op donderdag 18-06-2015 om 16:30:16.@SWIM_DEEP speelt zondag op de spot van BADBADNOTGOOD: 18:45 - 19:45 op THREE. http://t.co/I0ivtKoLuN http://t.co/M4kT4YsOdF reageer retweet
In tegenstelling tot Wonderwall.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:43 schreef ranja het volgende:
[..]
tja... blijkbaar is Noel van de meer zeikerige Oasis nummers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken ze niet, vanavond nog even een liedje luisterenquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:33 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BKSfestival twitterde op donderdag 18-06-2015 om 16:30:16.@SWIM_DEEP speelt zondag op de spot van BADBADNOTGOOD: 18:45 - 19:45 op THREE. http://t.co/I0ivtKoLuN http://t.co/M4kT4YsOdF reageer retweet
Ik vind Tallest Man Of Earth echt geniale tracks hebben soms. Maar je moet er van houden:quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Morgen kijk ik vooral uit naar Circa Waves, heb wel een beetje ingeluisterd maar iemand nog een echte aanrader?
Eens, hoop wel dat het zonnetje dan lekker schijnt op dat meertjequote:Op donderdag 18 juni 2015 23:06 schreef richolio het volgende:
The Tallest Man is absoluut heeerlijk.
Ja dat klinkt ook wel erg prettig, had ik inderdaad al een paar liedjes van gehoordquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vind Tallest Man Of Earth echt geniale tracks hebben soms. Maar je moet er van houden:
beter bier dan coffeyquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb nu eigenlijk nu al medelijden met John Coffey.. die gaat nu z'n hele leven bier naar zich toegegooid krijgen.
Zijn hardplastic statiegeldbekers op BKSquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb nu eigenlijk nu al medelijden met John Coffey.. die gaat nu z'n hele leven bier naar zich toegegooid krijgen.
I know, die van mij gaat hij ook niet krijgenquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zijn hardplastic statiegeldbekers he.
We gaan het zien, misschien valt het best mee.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop voor de organisatie dat ze de 10000 kaarten gaan halen, ik heb er toch een beetje een slecht gevoel over... en dan is dat strand bij het hoofdpodium ineens een stuk minder sfeervol
sowieso heb ik niet het idee dat Libertines en Alt-j eenzelfde soort feest als Arctic Monkeys en Franz Ferdinand zullen weten te creëren...quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:35 schreef TheVulture het volgende:
en dan is dat strand bij het hoofdpodium ineens een stuk minder sfeervol
Ja DTRH heeft vrij veel bands die de afgelopen jaren al op BKS te zien waren dus ik gok dat er niet veel switchers zijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
We gaan het zien, misschien valt het best mee.
Line-up is goed genoeg imo. Vind ze DTRH persoonlijk wel overtreffen, mja ook dat kost klanten.
Ook dat, en ik vind het tweede album van Alt-J ook een stukkie minder dan hun debuutquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:37 schreef ranja het volgende:
[..]
sowieso heb ik niet het idee dat Libertines en Alt-j eenzelfde soort feest als Arctic Monkeys en Franz Ferdinand zullen weten te creëren...
Ik denk dat ik dan alweer thuis benquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar zondag:
Nah.. die hard van de eerste minuut tot de laatste ben ik er wel bij. Het stopt "al" om 12 uur dus dat is nog wel te halen de zondag.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan alweer thuis benReigning Sound is de laatste die ik als potentieel heb aangekruist.
Only in my dreamsquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar die Ariel Pink hype..weet nu nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Hebben ze op hun vorige platen nog tracks uitgebracht die ik nog echt even moet luisteren?
Edit: heb lopen slapen... kom er nu pas achter dat Metz al een tweede album uitgebracht heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |