quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:18 schreef Aisumasen het volgende:
Eén van de nieuwe namen voor V Festival, Engeland, in hetzelfde weekend als Lowlands: ...Mark Ronson.
Nou moe.
Wat heeft dat met BKS te maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:18 schreef Aisumasen het volgende:
Eén van de nieuwe namen voor V Festival, Engeland, in hetzelfde weekend als Lowlands: ...Mark Ronson.
Nou moe.
Haters gonna hatequote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mijn god, dat zou verschrikkelijk zijn.
Als er ergens veel luchtige muziek te horen is op een festival deze zomer, is dat BKS wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Haters gonna hate, mag best wat luchtigs bij zitten imo.
CW waren er vorig jaar ook.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Typhoon kan ik nog best hebben wie is de andere CW?
Circa Waves dus.. maar die waren toch al bekend?
Hadden die niet afgezegd net voor het einde? Zat nu even met Cheatahs in de war die er ook vorig jaar al stonden (en met een C begintquote:
Dat denk ik ook wel ja, had dat en Circa Waves eerder omgedraaid.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:18 schreef theodoor9 het volgende:
Zal wel druk worden met Typhoon in de two
Die staat zo'n beetje overal deze zomer, en BKS pretendeert juist wat 'anders' te programmeren dan acts die je al overal kan zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |