Jaa meot nog ff oefenen met goed opnemen want ik kreeg die tekst niet op het juiste beginpunt :Squote:
Ik vind het leuk hoor, ik zou je wel gevenquote:Op maandag 13 april 2015 23:31 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
Jaa meot nog ff oefenen met goed opnemen want ik kreeg die tekst niet op het juiste beginpunt :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
Hoink zou meteen naar z'n joystick grijpen!
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
Je hoort nog steeds wel beetje stemvervormer.quote:
Mapima klinkt gewoon als een alcoholist, daar doe je niks aanquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hoort nog steeds wel beetje stemvervormer.
Ze klinkt in deze versie zelfs nog net iets meer als een downiequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hoort nog steeds wel beetje stemvervormer.
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mapima klinkt gewoon als een alcoholist, daar doe je niks aan
Niet Mapima met jezelf verwarren he..quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mapima klinkt gewoon als een alcoholist, daar doe je niks aan
heldquote:
Lachequote:
leuk geprobeerd maar lijkt er echt niet op (gelukkig)quote:
Lees de creative commons nog eens door schatquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:39 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
leuk geprobeerd maar lijkt er echt niet op (gelukkig)
Btw je weet dat je inbreuk maakt op mijn auteursrechten en ik nu een rechtszaak aan ga spannen tegen jou als je de film niet verwijdert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |