quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou de tekst:quote:Op maandag 13 april 2015 22:42 schreef RingBewoner het volgende:
Ik versta ruim 75% van de tekst niet.
Daar hou ik je aan.quote:Op maandag 13 april 2015 22:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als dit morgen de top-40 niet is binnengekomen eet ik mijn schoen op.
Dit.quote:Op maandag 13 april 2015 22:42 schreef RingBewoner het volgende:
Ik versta ruim 75% van de tekst niet.
Niet? Jammer.quote:Op maandag 13 april 2015 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit.
Oja, en lokquoten in de OP gaat dus niet
quote:
En ik dacht na zanger Rinus dat het dieptepunt van de Nederlandstalige muziek toch wel was bereiktquote:Op maandag 13 april 2015 22:44 schreef PriesterB het volgende:
Liliane heten.![]()
Mapima.![]()
![]()
Zulke crap produceren.![]()
![]()
Onder dat dieptepunt schijnt zich nog een flinke kruipruimte te bevindenquote:Op maandag 13 april 2015 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En ik dacht na zanger Rinus dat het dieptepunt van de Nederlandstalige muziek toch wel was bereikt
Je moeder is een oeter.quote:Op maandag 13 april 2015 22:49 schreef damnHoepla het volgende:
hahahahahahhahaha
iemand suggesties voor de volgende single?
Op het pokerforum zijn er wel medleys over bepaalde pokerspelers. Je kan iets in die trant maken.quote:Op maandag 13 april 2015 22:49 schreef damnHoepla het volgende:
hahahahahahhahaha
Doe een duet met Plukdesterquote:Op maandag 13 april 2015 22:49 schreef damnHoepla het volgende:
hahahahahahhahaha
thanx voor de inspiratie, ga hierop een nieuwe singel uitbrengenquote:Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit kon natuurlijk niet uitblijven
[ afbeelding ]
Oh noes, komt er nu een Vanillekwark-dis?quote:Op maandag 13 april 2015 22:59 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
thanx voor de inspiratie, ga hierop een nieuwe singel uitbrengen
Jaa... Ik ga niks verklappenquote:Op maandag 13 april 2015 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh noes, komt er nu een Vanillekwark-dis?Wat ben ik bang.
Ik kreeg m ook alquote:Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit kon natuurlijk niet uitblijven
[ afbeelding ]
Mja, ben er al een keer om gebannedquote:Op maandag 13 april 2015 23:06 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Je mag mapima wel vervangen door lieljaan1001, dat is algemeen bekend.
Je quote nu zelf een naam slimmerikquote:Op maandag 13 april 2015 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja, ben er al een keer om gebanned
Goed gezien. Denk niet dat jij überhaupt het recht nog hebt om te janken over je privacy aangezien je je instagram DM't naar iedereen die je aandacht geeft, positief, negatief, maakt niet uit. Zolang het maar aandacht is.quote:Op maandag 13 april 2015 23:07 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
Je quote nu zelf een naam slimmerik
Pas op, dalijk gaat ze je dissen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:09 schreef pijltjegooien het volgende:
Gaat ze me DM-en dat ik strafbaar ben
wollah binnenkort deadprez is een gompie-songquote:Op maandag 13 april 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
Jullie voeden die aandachtshoer nu hè, waarschijnlijk zit ze te soppen op jullie posts.
Waarom doen jullie dat?
Want hij is al online geweest?quote:Op maandag 13 april 2015 23:06 schreef damnHoepla het volgende:
Laten jullie je nou nog horen op habbo? Hoink reageert niet echt een loser haha
Waarom vind jij het erg dat mensen een meid laten soppen?quote:Op maandag 13 april 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
Jullie voeden die aandachtshoer nu hè, waarschijnlijk zit ze te soppen op jullie posts.
Waarom doen jullie dat?
Shits & giggles. Ik snap dat ze elke vorm van aandacht prima vindt, ook negatieve. Maar als ik haar uit kan lachen, stoort ze me minderquote:Op maandag 13 april 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
Waarom doen jullie dat?
Oké, goed punt.quote:Op maandag 13 april 2015 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Shits & giggles. Ik snap dat ze elke vorm van aandacht prima vindt, ook negatieve. Maar als ik haar uit kan lachen, stoort ze me minder
Mn vriendin is een soort sahara, zo voel ik nog een beetje man.quote:Op maandag 13 april 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
Waarom doen jullie dat?
Waarom ben jij zo pro-mapima?quote:Op maandag 13 april 2015 23:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waarom vind jij het erg dat mensen een meid laten soppen?
awquote:Op maandag 13 april 2015 23:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Mn vriendin is een soort sahara, zo voel ik nog een beetje man.
Omdat jullie reacties overdreven zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo pro-mapima?Je hoopt je 30cm nat te krijgen?
Witte nicht.quote:Op maandag 13 april 2015 23:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat jullie reacties overdreven zijn.
Hot?quote:Op maandag 13 april 2015 23:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Mn vriendin is een soort sahara, zo voel ik nog een beetje man.
quote:Op maandag 13 april 2015 23:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Omdat jullie reacties overdreven zijn.
Bijpassende UI voor jodelahity ookquote:
Waarop precies? Haar muzikale talent? Jouw sterke persoonlijkheid?quote:
Is wel zo. Jij zorgt voor wat vrolijkheid en een wat uniek topic. En de piranjas zitten alweer te proberen om een hap van je clit te nemen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:15 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
jaa se sijn jal0ers op me t4lent :S
hehequote:Op maandag 13 april 2015 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Waarop precies? Haar muzikale talent? Jouw sterke persoonlijkheid?
jaa daarom. ik ga binnenkort ook hoelahoep films maken worden al die fokkers ook weer jaloers. :Squote:Op maandag 13 april 2015 23:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Is wel zo. Jij zorgt voor wat vrolijkheid en een wat uniek topic. En de piranjas zitten alweer te proberen om een hap van je clit te nemen.
ripquote:Op maandag 13 april 2015 23:16 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Gortdroge bende welke voor tenminste de komende jaren geen overlevingskansen biedt.
Mapima is wel geil op zich. Als je het niet erg vindt een dik wijf met een aidskop te neuken kun je haar een keer DM'en.quote:Op maandag 13 april 2015 23:17 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
28, maar als Fok!ker heb je niets te eisen he.
Laat hen maar zijn wat ze zijn. De meesten zijn opgevoed in een erg beschermende omgeving. Als jij films kan maken moet je dat doen. Niet laten inperken omdat hen het niet aankunnen dat er geen baggertopic is geopend zoals hen doen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:16 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
jaa daarom. ik ga binnenkort ook hoelahoep films maken worden al die fokkers ook weer jaloers. :S
Volgens mij waardeert ze mijn bijdragen niet zo, krijg zelden een positieve dm.quote:Op maandag 13 april 2015 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mapima is wel geil op zich. Als je het niet erg vindt een dik wijf met een aidskop te neuken kun je haar een keer DM'en.
Dan weet je dat je goed bezig bent.quote:Op maandag 13 april 2015 23:20 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Volgens mij waardeert ze mijn bijdragen niet zo, krijg zelden een positieve dm.
jaaa as ik jouw posts zie denk ik hieraan =SSSquote:Op maandag 13 april 2015 23:20 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Volgens mij waardeert ze mijn bijdragen niet zo, krijg zelden een positieve dm.
Zelf vind ik de condoom ode een stuk muzikaler.quote:Op maandag 13 april 2015 23:21 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
jaaa as ik jouw posts zie denk ik hieraan =SSS
Nee alleen als het een vuist isquote:Op maandag 13 april 2015 23:23 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Seks uit het vuistje telt niet?
Jaa meot nog ff oefenen met goed opnemen want ik kreeg die tekst niet op het juiste beginpunt :Squote:
Ik vind het leuk hoor, ik zou je wel gevenquote:Op maandag 13 april 2015 23:31 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
Jaa meot nog ff oefenen met goed opnemen want ik kreeg die tekst niet op het juiste beginpunt :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:00 schreef Remqo het volgende:
Hoink zou meteen naar z'n joystick grijpen!
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
Je hoort nog steeds wel beetje stemvervormer.quote:
Mapima klinkt gewoon als een alcoholist, daar doe je niks aanquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hoort nog steeds wel beetje stemvervormer.
Ze klinkt in deze versie zelfs nog net iets meer als een downiequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hoort nog steeds wel beetje stemvervormer.
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mapima klinkt gewoon als een alcoholist, daar doe je niks aan
Niet Mapima met jezelf verwarren he..quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mapima klinkt gewoon als een alcoholist, daar doe je niks aan
heldquote:
Lachequote:
leuk geprobeerd maar lijkt er echt niet op (gelukkig)quote:
Lees de creative commons nog eens door schatquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:39 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
leuk geprobeerd maar lijkt er echt niet op (gelukkig)
Btw je weet dat je inbreuk maakt op mijn auteursrechten en ik nu een rechtszaak aan ga spannen tegen jou als je de film niet verwijdert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |