quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou de tekst:quote:Op maandag 13 april 2015 22:42 schreef RingBewoner het volgende:
Ik versta ruim 75% van de tekst niet.
Daar hou ik je aan.quote:Op maandag 13 april 2015 22:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als dit morgen de top-40 niet is binnengekomen eet ik mijn schoen op.
Dit.quote:Op maandag 13 april 2015 22:42 schreef RingBewoner het volgende:
Ik versta ruim 75% van de tekst niet.
Niet? Jammer.quote:Op maandag 13 april 2015 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit.
Oja, en lokquoten in de OP gaat dus niet
quote:
En ik dacht na zanger Rinus dat het dieptepunt van de Nederlandstalige muziek toch wel was bereiktquote:Op maandag 13 april 2015 22:44 schreef PriesterB het volgende:
Liliane heten.![]()
Mapima.![]()
![]()
Zulke crap produceren.![]()
![]()
Onder dat dieptepunt schijnt zich nog een flinke kruipruimte te bevindenquote:Op maandag 13 april 2015 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En ik dacht na zanger Rinus dat het dieptepunt van de Nederlandstalige muziek toch wel was bereikt
Je moeder is een oeter.quote:Op maandag 13 april 2015 22:49 schreef damnHoepla het volgende:
hahahahahahhahaha
iemand suggesties voor de volgende single?
Op het pokerforum zijn er wel medleys over bepaalde pokerspelers. Je kan iets in die trant maken.quote:Op maandag 13 april 2015 22:49 schreef damnHoepla het volgende:
hahahahahahhahaha
Doe een duet met Plukdesterquote:Op maandag 13 april 2015 22:49 schreef damnHoepla het volgende:
hahahahahahhahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |