SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Beach op 14-04-2015 16:45:55 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 13 april 2015 22:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zou best gele lamp willen voor in huis
haha snap je
/dagboek.quote:Op maandag 13 april 2015 22:13 schreef Deuce92 het volgende:
22, 24, en 21 graden hier de komende dagen.
Jeetje...
hoe kun je weten of iets bestaat als je het niet zelf met eigen ogen hebt gezienquote:Op maandag 13 april 2015 22:26 schreef fathank het volgende:
Turken
Armeense genocide ontkennen en shit. Hitler heeft daar goed gespiekt.
^^quote:Op maandag 13 april 2015 22:26 schreef fathank het volgende:
Turken
Armeense genocide ontkennen en shit. Hitler heeft daar goed gespiekt.
Dus je ontkent de wandaden van nazi-duitsland, stalin en vele anderen ook?quote:Op maandag 13 april 2015 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe kun je weten of iets bestaat als je het niet zelf met eigen ogen hebt gezien
Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?quote:Op maandag 13 april 2015 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe kun je weten of iets bestaat als je het niet zelf met eigen ogen hebt gezien
Ragemomentje gehad ook ja?quote:Op maandag 13 april 2015 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
Gvd wat ze in ep4 hebben gedaan.
Tis dat ik een rustige jongen ben.
ik ontken niks want dan ben ik strafbaar weetjequote:Op maandag 13 april 2015 22:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus je ontkent de wandaden van nazi-duitsland, stalin en vele anderen ook?
En allerlei andere zaken die op basis van emperische bewijsvoering voor waar aangenomen worden, zoals de evolutietheorie en dat de aarde om de zon draait ontken je ook? Of mag je van jezelf selectief shoppen al naar gelang wat je uitkomt en wat niet?
psies ma de geschiedenis is ook door iemand van historychannel geschreven weetje hoe weet je of zij opjektief zijn :squote:Op maandag 13 april 2015 22:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ontken niks want dan ben ik strafbaar weetje
Ja daar snapte ik ook niets van.quote:Op maandag 13 april 2015 22:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja vooral de laatste dood is echt belachelijk.
Ja en die chick die haar ging slaanquote:Op maandag 13 april 2015 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Die ene in het zwart/witte was ook wat raar.
quote:Op maandag 13 april 2015 22:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2015 22:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waar lees je dat?quote:Op maandag 13 april 2015 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Boeken komen nooit meer af, serie gaat het verhaal verder vertellen.
GRRM weet zelf allang niet meer wat er in het laatste deel is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |